[加分題]愚人節快樂!
[size=5][color=Orange]又到一年一度可以比大家發揮小宇宙既時候嘞:lol::lol:相信每個人心入面都有唔少好有創意既整人計仔:lol::lol::lol:
而每年既4月1日就係比大家出動呢d計仔既日子啦:P:P:P)X7q\.fd K{
.o$rn;v \o/H2u
個方法玩唔玩到人都唔緊要,最緊要係係原創+有創意:good::good::good:|&p%D'xv6xT"EU f+}?
只要你諗得出嘅,一定有分加!:agree::agree::agree::agree::agree:[/color][/size]l$FD9_m1c
9a8x+S Q0]Sk,Emj
)~5I}S;`%w(|Wz
D@D2iS t4x
"{J cfX`~
[size=1][color=White]不過今日既然係愚人節,所以唔知最後有冇分加咖:dev::dev::dev::dev:[/color][/size] hah~第一個....b$` {x:u%gsr5n
我就試過將d龜糧放入d透明膠樽仔內之後請dQS{lRc2e([
同事食~=.=之後佢仲要話好特別...問喺邊度買:D
m(S K"QV V3| Sp\
大家都試下同人分享龜仔ge食物la 打電話比女朋友話中左六合彩, 叫佢以後唔駛返工養埋佢,9y5efg4y(z
但要係佢辭職前同佢講"今日係愚人節"~ 細細個係3-line 未普及時候最鍾意3T:Z wg6t gbz
兩條友用3-line 打比兩個人然後等佢地
"喂喂" ,"你搵邊位"
兩個人鬥喂
3vW|w}$I
一係就打比o的friendt{F(}3g&o3y%dha
唔出聲
然後個friend 就問你覺得佢個人點
玩爆大鑊:agree: 買支果汁先,之後係果汁到落d wasabi,再之後請人飲,跟住問他感覺點樣 細佬本身就已經係大個天大既笑話啦
唔使刻意都好愚人啦........:haha: 走去見到個女朋友G&R!D*`1Q9R
在一個好多人的地方向佢求婚話唔記得帶介指話明天補返,
但一直都扮唔記得,等下年4月1日先比佢 同eq講 你加城今日收購曼聯成功 並且即日改名做你加城球隊 而奧脫福則改名做長實球場:cry::cry::dev: 將兩個friend既手機設定搞笑鈴聲,例如 “我係大傻瓜係", "首鈴聲好吾好聼呀,我好high啊" 之類,
而且身量要set到最大聲