娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eqhigh 發表於 2008-4-1 06:03 PM

[加分題]愚人節快樂!

[size=5][color=Orange]又到一年一度可以比大家發揮小宇宙既時候嘞:lol::lol:
'f1|(JE gf8q&\ 相信每個人心入面都有唔少好有創意既整人計仔:lol::lol::lol:'U.s6b nh$h
而每年既4月1日就係比大家出動呢d計仔既日子啦:P:P:P6I&q)K(J)x?f8tm
O n7z*`'z)doUVE Tt
個方法玩唔玩到人都唔緊要,最緊要係係原創+有創意:good::good::good:.W9Ls| bw
只要你諗得出嘅,一定有分加!:agree::agree::agree::agree::agree:[/color][/size]
-c(v3tf[ q
O `o/^ Zl#rSf2cQ \QSQ,kYF&f

mq;V!Q#\(xh8K {V1`Q
TDv#QZu;P8Z"Lx0srf *^"i3cRe6?|
\f a(gJ'g-l6[*Y:n
;gk8CH Iy$}
u z8jH(g$[U'p;r

t,E So g n
/@C/q'x2N#@,\ r#o/w [size=1][color=White]不過今日既然係愚人節,所以唔知最後有冇分加咖:dev::dev::dev::dev:[/color][/size]

qqqaoc 發表於 2008-4-1 06:13 PM

hah~第一個....#j9H]2b GO{7R
我就試過將d龜糧放入d透明膠樽仔內之後請db|#t{0jss#h7c%A P0mm
同事食~=.=之後佢仲要話好特別...問喺邊度買:D
.zJK,ab]W3u6P
7fS(A)Td3zD 大家都試下同人分享龜仔ge食物la

kuru 發表於 2008-4-1 06:13 PM

打電話比女朋友話中左六合彩, 叫佢以後唔駛返工養埋佢,
:O:U;Xy4N,u:{K0N 但要係佢辭職前同佢講"今日係愚人節"~

Azuma 發表於 2008-4-1 06:15 PM

細細個係3-line 未普及時候最鍾意
(|GZfu6rH 兩條友用3-line 打比兩個人然後等佢地-E"ZQ9L.i:HN
"喂喂" ,"你搵邊位" b9d6Z|j6o{J.{3N*z2`
兩個人鬥喂
EP)NoS\m'T)]
?0R|L"e0j Q3E3M 一係就打比o的friend
xK2_L1y5qL 唔出聲
2u*\,KSo+gvh9u 然後個friend 就問你覺得佢個人點
vi(fW VV_} 玩爆大鑊:agree:

wer 發表於 2008-4-1 06:23 PM

買支果汁先,之後係果汁到落d wasabi,再之後請人飲,跟住問他感覺點樣

自由神 發表於 2008-4-1 06:28 PM

細佬本身就已經係大個天大既笑話啦 bRWIw$C u0lb2p.i
唔使刻意都好愚人啦........:haha:

terryng2 發表於 2008-4-1 06:30 PM

走去見到個女朋友} d A6vvyR5k
在一個好多人的地方向佢求婚話唔記得帶介指話明天補返,
T2yHM1q~~ 但一直都扮唔記得,等下年4月1日先比佢

SWK 發表於 2008-4-1 06:34 PM

同eq講 你加城今日收購曼聯成功 並且即日改名做你加城球隊 而奧脫福則改名做長實球場:cry::cry::dev:

Raul 發表於 2008-4-1 07:14 PM

將兩個friend既手機設定搞笑鈴聲,例如 “我係大傻瓜係", "首鈴聲好吾好聼呀,我好high啊" 之類,
#@7D@-_3[ z\ 而且身量要set到最大聲8Pg;XL9C7^~.Jt
N.?9EI E(J,q
x] {$Ms
第一個 friend set向來電鈴聲,另一個friend set向SMS短訊, 最好用無一樣既鈴聲b:r*HWdX#oN0q

S|Erpj V 引誘個兩個friend到一個多人又安靜的地方,例如講座會:H~-w5`+Uw1mH

G\jn+J$eZ 之後叫齊人馬,死call 比個鈴聲響無停, 讓他蒙羞2KZ]V9Yyi
}G"Xp e}]3h4A
玩完之後,又到令一個friend, 大家死send SMS....比個鈴聲響無停Em3{1XmzD nx E

m](@@'RZ_ 一箭雙雕, 又無人知你係大鬼頭, 哈哈
[e@-|9V:g
Day$C5m7qG#Y 晤知大家覺得點?
#m.`N[BC :clap::clap:

qaz12312373 發表於 2008-4-1 08:13 PM

係中學時代囉左隔離同學仔支眼藥水,之後用針筒抽左D白花油(少少)5D+|/J3C ]L.A*?
zE+}xPc5t?
根手打入去支眼藥水到:dev:大約係1:49,G後睇住佢囉出泥滴.................
ttX2q7{J
~HlD&X!{^HoL 真係笑到爬係到:naughty::D,不過係殘忍d:hitwall::cheers:

chong2002 發表於 2008-4-1 08:19 PM

將一個關機exe 轉做一張相既名(對象最好唔識電腦)K2Lo2hq
將相名一定要係對方所好既,,咁就成功架啦~
3k5t[:v"[&L7x/zRv
/xq1AM4hx4Lm
T&[ x` \h 又或者...囉夏慧e 既珍藏相zip左佢sd俾人,,,一開....哈哈

belibala 發表於 2008-4-1 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-1 06:28 PM:
w6~5g A}"U 細佬本身就已經係大個天大既笑話啦y%z3Tg%Sa4f
唔使刻意都好愚人啦........:haha: [/quote]
t3_Ek|Ozq^.~D 6A+w(t(xO%A0F
你條友仔...........你呢篇嘢就真係笑話:D:D

自由神 發表於 2008-4-1 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2008-4-1 09:58 PM:\UG FiD7{ C y9D

6{0a X4[&gp? 你條友仔...........你呢篇嘢就真係笑話:D:D [/quote] Os,yK&g
好笑就得啦!
0NK Q+No/J 天生係笑話:win::win:

SCM 發表於 2008-4-1 10:10 PM

比呢首歌人聽
i'`"v&\~j U?N`\T [url]http://www.youtube.com/watch?v=N1TZPLeuT-E[/url][j.BloPA,D7M
仲一定要佢開大聲d聽最後20秒

belibala 發表於 2008-4-1 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-1 10:03 PM:)v A ^j,g5P.GsH

RU1z Q5}P 好笑就得啦!
v.rn2Ns8Y4h5H,Z?-v Sd(h 天生係笑[color=Red]匠[/color]:win::win: [/quote]:lZh-D2{;T

2C-z(F3}&xj 咁就差唔多:D:D

SCM 發表於 2008-4-1 10:13 PM

另一個方法:
9c)t.DgK DP c 將呢個post轉過黎吹水版
k Nk^m*{ [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=172748&fpage=3[/url]

自由神 發表於 2008-4-1 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2008-4-1 10:11 PM: E5K9lqH

(W%A$d]LB 咁就差唔多:D:D [/quote] Ts5s SEw Ji3J
笑話咪笑話囉!RkB)P)Y+uB?r
認左佢無死嫁:D

belibala 發表於 2008-4-1 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-1 10:24 PM:-{)u|}E1A nZ
)D2g+?,Dhxr
笑話咪笑話囉!(E2|8Z Ea L:k
認左佢無死嫁:D [/quote]bK*|NB i|
/x-x6t.{)e}L+c
俾d 自信自己啦衰仔:)

自由神 發表於 2008-4-1 10:34 PM

[quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2008-4-1 10:29 PM:
h\6u+lh{q
Q)yQ s Rx
(?*[Z;S7\4Kv~ 俾d 自信自己啦衰仔:) [/quote]bdeWS*M r
你估我想嫁咩.......:(
0X7|^1r8lY(xO :haha:好多野唉......唔到我話事:(

hold_find 發表於 2008-4-1 10:45 PM

自己經驗
)o'^{7z ~q4\Z+j#h 打電話話俾阿媽聽做咗一樣佢叫你做好耐,但你一直唔做住的事(記住做資料搜集,咁先夠真)
i4wZi n1s!g8m 然後晚上回到家阿媽問起時,講一句"其實,今日係愚人節",我阿媽都俾我呃到

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.