娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2008-4-2 10:36 AM

[轉貼]韓國超可愛攝影塗鴉

好可愛呀
&i2v0^3X%y4kf0Q3vI'Cu 好有創意9vbzw$j'Fy
我喜歡番茄青椒的那張:good:

無奈 發表於 2008-4-2 10:49 AM

雖然原本所映既物件都係死物.._U%}VTNM7MY
但係...當加上一d人像化既面貌上去..!l(T0y"Ss
死物都變得好有生命力...|*q+M&toa3t7{$Z
好似第一張個堆蝦條咁..原本得堆蝦條就好平平無奇...
/A@ fT dp 但係加上幾筆既描繪...即刻變到好有生氣...好熱鬧..:good::good:

hk853 發表於 2008-4-5 02:23 AM

我覺得蝦條果張最過癮喎:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.