有無兄弟覺得自己好大壓力
唔知呢度咁多位大大 及 版友覺得自己好大壓力!b9Y/m+G:WxF我就覺得自己好大壓力, 一來自己是家庭支柱, 自己一個月的糧要貢獻一半比屋企,
另外又要同女友儲$$ 結婚, $$已是一個好沉重的壓力! 加上女友成日都催婚, 我不是*w&urlI
不想結婚, 而是我同她都是剛剛儲$$, 而我同她成日都因為時節儲不到$$, 之前都應承#mIEMe4L4n
左三件內會同她結婚, 但她總是覺得太長, 她覺得長的原因是因為她的前男友今年會同
她現任女友註冊結婚, 因此她覺得什麼都要快! 這樣真是令我添上更大的壓力!
另外工作上的壓力都好大, 但女友只問何時結婚不太著重我工作上辛苦, 有時覺得自己[P3wa;s1`IQ Z
要承受家庭, 事業 及愛情的壓力, 真是好辛苦!
唉....點解做人做得咁辛苦! 堅強D呀!
雖然壓力既野係人都有.....
而且香港人仲係特別大特別多u0ogI:p9fq
不過適當既溝通可以減輕唔少壓力
你而家谷谷埋埋好易有一日o係你女人面前大爆發
到時你連佢都無埋.........就真係壓力大5jqT!Ey%WJ3Q/hs T$S
你既然知道佢咁急結婚既原因....
有無同佢傾下呀&k)B{9Kv iA,J{i*^;n
快過佢ex結婚代表D咩姐?代表佢地之前分手佢係贏家咩?Ud7N {$F4sl3R~)p
佢逼到而家自己男人咁大壓力...:haha: 其實最大問題都係經濟, 如果經濟唔好, 將來結左婚好多時候會因錢而吵鬧,
未儲到錢真係唔好結住, 不過你既經歷, 相信八成香港人都有呢個問題,
香港樓價太貴, 冇辦法~ [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-3 09:58 AM:-?_D0|iH:M}L
堅強D呀!
雖然壓力既野係人都有....... [/quote]0T\${ g0g4hu
K t5?7x)h;c XHn6ij
IK$`"{i |A
感謝自由神兄的鼓勵, 我都好想學似你個名咁自由!y*{0n(v BF
但是現實中真是太多壓力啦! 我都慢慢學習梗舒緩壓力!
我都嘗試過打藍球同踢波去減壓, 但呢d 話題日日都會
有人提起, 日日都要去面對! UQI:h|
:cry::cry::cry::cry::cry: 兄弟~'a*`$x1y_3[G
我都唔好你好多...;jcS}j3i
我呢排重搵緊新工,6X.tA%Md.R]4t_
女友阿媽又催結婚~:sleep:
大佬,唔咪話唔想結,
但自己事業都未好穩定........3c[w:K L]$n
邊有心情搞結婚呀:cry: H7sh3g'l
"s{~#Q W
結婚,係講緊男人「成世人o既責任」o麻,9Xx4m h,Pw L
我絕對唔想求求其其,
開空頭支票:fight:
娶過門o既女人,
就要令佢幸福快樂,
照顧佢一世;)
brother~
唔好咁大壓力比自己, B1dI.F3V
香港大把男人都經歷你o既遭遇:dev:
明天會更好呀:agree: [quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-3 12:09 PM:7MoH&zOA
2QE| t:o$q#y6W
感謝自由神兄的鼓勵, 我都好想... [/quote]
A]n2z.a*R0|3R#r
我都有打籃球減壓:dev:
真係work架:win: [quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-3 09:53 AM:
唔知呢度咁多位大大 及 版友覺得自己... [/quote]7J,{R"OO!Y3d(Ho'l
[b][color=Blue]不嬲香港人比其它國家人優越, 超卓,
個中原因, 係香港人自小習慣在壓力中成長。
香港人吾喜歡等,但喜歡去慍.
身為香港人, 壓力算得乜野呀! vl HIn*[5?
兄弟們,一齊努力喇![/color][/b] {smG['eF7[#FU
[[i] Last edited by Triangel on 2008-4-3 at 09:51 PM [/i]] 巴士阿叔都話你有壓力我有壓力啦..點會無壓力啊我地@@"