娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Triangel 發表於 2008-4-3 10:00 PM

[quote]Originally posted by [i]13hahaha[/i] at 2008-4-3 08:37 PM: c:@!Bns7e(w!Og7R5c l
我咪又係,雖然我仲未出黎做野,不過都... [/quote]%DOx+C7a0|u(Br
j4DG&tiH
定d黎,陣靜有錢淨

mk政 發表於 2008-4-4 02:40 AM

壓力有好有唔好 適當既壓力可以令到我地積極d
Sq*bC0kW&bZI 但係向香港o黎講 壓力真係幾乎個個香港人都有
AW%fK.Y9W 香港人人都要快 真係有時訓既時間都無
W*{ C,I:{ m? 食飯又是但買d飯合 10分鐘搞掂 真係想休息耐d都唔知
%j%h1G)`ZQ 另外錢-   -..... 錢真係好緊要 唔好話結婚啦 同女朋友出街都要洗錢啦
P? al9A6q9tw 個女朋友話睇岩野想要 又無理由唔買比佢
/YYs uxZvP 巴打們 放鬆一下 試下搵自己既興趣去玩下
,eR}D3cj:c 好似打下波咁 老土都講句 放鬆d啦香港人!

a5areal 發表於 2008-4-4 10:53 PM

真係要搵D活動減下壓
+b1LNBBv5EH _ 我都係一樣,份工雖然搵到$SwQ;]~
但做無定時,又好難有假放
5p7Y"^6X*t*{p 試過連續做廿幾個鐘q-^ z-wI5a:F$b
唔好話拍拖,連搵朋友既時間都就唔到
Mba m6A'z8L'TvJ 好似淨係番工同訓覺咁
o \1E9b4Hu(d9T 不過我相信有好多人仲慘過我地既~

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.