有無兄弟覺得自己好大壓力
唔知呢度咁多位大大 及 版友覺得自己好大壓力!1y-EEN l)v我就覺得自己好大壓力, 一來自己是家庭支柱, 自己一個月的糧要貢獻一半比屋企,i/@ W8c'}%k_
另外又要同女友儲$$ 結婚, $$已是一個好沉重的壓力! 加上女友成日都催婚, 我不是
不想結婚, 而是我同她都是剛剛儲$$, 而我同她成日都因為時節儲不到$$, 之前都應承
左三件內會同她結婚, 但她總是覺得太長, 她覺得長的原因是因為她的前男友今年會同7SRH }HI:Y
她現任女友註冊結婚, 因此她覺得什麼都要快! 這樣真是令我添上更大的壓力!D3W6cT|Y3O
另外工作上的壓力都好大, 但女友只問何時結婚不太著重我工作上辛苦, 有時覺得自己
要承受家庭, 事業 及愛情的壓力, 真是好辛苦!
唉....點解做人做得咁辛苦! 堅強D呀!.EwR4h1c%|e
雖然壓力既野係人都有.....
而且香港人仲係特別大特別多vJLcMF|TO
不過適當既溝通可以減輕唔少壓力(Z%Z8lJ5m,h
你而家谷谷埋埋好易有一日o係你女人面前大爆發4iqG O4dJ
到時你連佢都無埋.........就真係壓力大#~)_'D'r!a
你既然知道佢咁急結婚既原因....$U:lXz(dew0Qf7u
有無同佢傾下呀
快過佢ex結婚代表D咩姐?代表佢地之前分手佢係贏家咩?q;Ajje`[
佢逼到而家自己男人咁大壓力...:haha: 其實最大問題都係經濟, 如果經濟唔好, 將來結左婚好多時候會因錢而吵鬧,H^m%U8C1o/Q
未儲到錢真係唔好結住, 不過你既經歷, 相信八成香港人都有呢個問題,
香港樓價太貴, 冇辦法~ [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-3 09:58 AM:GL3OY&@6M o v
堅強D呀!8?&g6Hp@T+mVd
雖然壓力既野係人都有....... [/quote]
%^+]r;d+^/ac(}`s
感謝自由神兄的鼓勵, 我都好想學似你個名咁自由!8Z9XJXjq4Mw c\D
但是現實中真是太多壓力啦! 我都慢慢學習梗舒緩壓力!
我都嘗試過打藍球同踢波去減壓, 但呢d 話題日日都會
有人提起, 日日都要去面對! LU l2w$u7\Z![#m
:cry::cry::cry::cry::cry: 兄弟~;Vf |d%~0E$F
我都唔好你好多...
我呢排重搵緊新工,?"{2m)q[ i+O
女友阿媽又催結婚~:sleep:_)K!Px X!O#P
大佬,唔咪話唔想結,
但自己事業都未好穩定........
邊有心情搞結婚呀:cry:
0sp6UG8\X
結婚,係講緊男人「成世人o既責任」o麻,8Z9~G[[l"D
我絕對唔想求求其其,wN.[)wzy&F
開空頭支票:fight:
娶過門o既女人,
就要令佢幸福快樂,
照顧佢一世;)
brother~@5yr7|}F%rz
唔好咁大壓力比自己,jRU t^3p-I%xF*[ F
香港大把男人都經歷你o既遭遇:dev:.~*HR"WPLfk:|
明天會更好呀:agree: [quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-3 12:09 PM:5F,ban?[,dW1O,b
v4uMQt1g-Nd
感謝自由神兄的鼓勵, 我都好想... [/quote]f'M(XW Y
6vX^{7p4D
我都有打籃球減壓:dev:3n0A!j)H([
真係work架:win: [quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-3 09:53 AM:
唔知呢度咁多位大大 及 版友覺得自己... [/quote]
)D.Rd ]W
[b][color=Blue]不嬲香港人比其它國家人優越, 超卓,
個中原因, 係香港人自小習慣在壓力中成長。"H8R.ZV)k#h
香港人吾喜歡等,但喜歡去慍.
身為香港人, 壓力算得乜野呀! SkPoG%u^1~
兄弟們,一齊努力喇![/color][/b]
M1t)c'O}Z(b{1u [2k
[[i] Last edited by Triangel on 2008-4-3 at 09:51 PM [/i]] 巴士阿叔都話你有壓力我有壓力啦..點會無壓力啊我地@@"
雖然我經驗無你地咁多..但係壓力方面我都唔輸蝕..
上年會考完成績唔好..無野想讀..家庭經濟唔好貴既無得讀wI ns"sJ
唯有出去做野..好快就見到晒d人前人後既是是非非
人工又低..又要比屋企..想買d野獎下自己都難..我都係打波減壓@@"%ig:sa+t
一陣就會落去打-.-呵..宜家好想搵果第二份人工高d既..
就算辛苦d都無所謂..因為呢份都唔係舒服得去邊..9Sy oNh6R)I$]
我既學歷..真係好怕打死一世工..對前路好迷茫..
我比你地好既就係無女朋友..其實都唔知算唔算好-.-"
少d支出..但少d傾訴..我d朋友又全部返學..放假都係自己係屋企過
真係覺得宜家既生活好苦悶..前路一片灰暗 [quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2008-4-3 02:35 PM:
巴士阿叔都話你有壓力我有壓力啦..點會無壓力啊我地@@"5y(Sa$m%S8w
雖然我經驗無你地咁多..但係壓力方面我都唔輸蝕..f}4`L,o|GQ
上年會考完成績唔好..無野想讀..家庭經濟唔好貴既無得讀&DLkj4Z:W!Y
唯有出去做野..好快就見到晒d人前人後既是是非非
人工又低..又要比屋企..想買d野獎下自己都難..我都係打波減壓@@"
一陣就會落去打-.-呵..宜家好想搵果第二份人工高d既..
就算辛苦d都無所謂..因為呢份都唔係舒服得去邊..zb5i&~\U$A$|AM
我既學歷..真係好怕打死一世工..對前路好迷茫..&`T2O\ W6A
我比你地好既就係無女朋友..其實都唔知算唔算好-.-"
少d支出..但少d傾訴..我d朋友又全部返學..放假都係自己係屋企過
真係覺得宜家既生活好苦悶..前路一片灰暗 [/quote]
hey... 9D/A;wb n*~ |
你估淨係你一枝公前路茫茫咪!
成村人都係咁架喇!
只要自已有信心,
有突破就可以衝出灰暗.... &N @-PL&c6Wt,`j
Hint: 多D同長輩傾計, 會有幫助架;:cheers: 我覺呀,好辛苦呀,就快考會考喇,好想死呀,好似睇到咩都覺得唔順眼咁
我就快爆炸喇 我都有一定既壓力。首先我有個好細既細佬,我要做個好榜樣,第二,我要讀好書,否則對唔住父母,第三,我上學期成績好好,但難以保持下去...... 唉...壓力,壓力,乜q野都係壓力!!!V1^5|3f.W
書又讀唔掂...唔使講ga喇...
人又唔係令仔...又生得矮...屋企又冇$...
女又溝唔到...啱啱先俾人拒愛...分分鍾破埋櫻木花道個紀錄...$~(c*`2Il'^~{ ]
又冇才華...冇特殊技能...sport,art,music樣樣唔在行-X6Q M4}+j!E|C_r
人又孤癖...冇乜朋友...屋企又問題複雜,有時真係搵個人傾訴下都冇
我自己都懷疑自己有抑鬱(家族遺傳)RB$M v.N1@
真係唔知仲可以有d咩係更worse ge...你地話我係未好大壓力呀... [quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2008-4-3 04:25 PM:
我覺呀,好辛苦呀,就快考會考喇,好想死呀,好似睇到咩都覺得唔順眼咁
我就快爆炸喇 [/quote]
我都高考緊..但係些許緊張都冇-0- Ai...everyone has their own problem, just do your best and try work out the best. There're no short cut in life. Our life is like that, including myself.. [quote]Originally posted by [i]丫胡[/i] at 2008-4-3 05:36 PM:-p]s#[ q1J
唉...壓力,壓力,乜q野都係壓力!!!3N'u5vI.QC!LU|
書... [/quote]
我都有同你一樣既情況%U}{V)v6[3dUnp
依家既做法就係慢慢將壓力源解決 [7M-Qo;K.m o
急唔來 [quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2008-4-3 08:12 PM:
1]8NE6wpB
我都有同你一樣既情況Z?)Sm9lq9C YL)L:k
依家既做法就係慢慢將壓力源解決2e7G(N ses
急唔來 [/quote]3o'p-g&gxq U9Q
就係解決唔到先有壓力呀:cry::cry::help: 我咪又係,雖然我仲未出黎做野,不過都唔細喇,仲要讀多幾年,畢業都26喇....而且唔可以肯定畢到,我果科太難喇,自己根本讀唔黎,好怕浪費家人既錢....唉...*f+z:][n4^6G}
仲有呀,覺得你搞野果陣小心D..如果唔係仲大獲,講真嫁,大家都咁大壓力,我都唔知點呀........xk4I6V3B7^6k2k
唉... [quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-3 12:09 PM:
感謝自由神兄的鼓勵, 我都好想... [/quote]
:D我叫自由神就係因為我做人太無自由啦.......
人無壓力就唔會進步得咁快嫁.....