娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronald711 發表於 2008-4-5 01:53 PM

試場偷影 女生恐大學夢碎

(星島日報報道)一時「貪玩」或令大學夢碎。一名高級程度考生疑於周一,用手機在試場偷拍相片,並上載至網誌上,結果被網友揭發其違規行為。有教育界批評,考生明知故犯,應予以重罰,亦批評考試及評核局監管有漏洞。考評局回應指,非常重視事件,會揪出該違規考生,或會取消其所有科目資格。
a ]%_}:gkG_? %a)r8}(R b
  記者:李雪麗Tsr5g#T V*f,D
$A?J"D Ir^8{^
  一名高考生疑於本周一應考中國語文及文化科正式開考前,偷拍答題簿封面,以及印有其考生編號的電腦條碼之相片,並把相片上載在網誌上,事件遭網友揭發,並去函考評局舉報,指該考生不但違反不可在試場內攝影的規定,亦質疑考生可利用電話與他人聯絡,合作「出貓」。有人在網上討論區透露,該名違規的女考生姓高,曾於九龍塘禮賢會彭學高紀念中學就讀。U#c'c(R7kj#} {,E

s)Gv%jR0n.O   考評局:或取消考生資格
.t!C ^ b6@2p
{5k|jO9J `%F   中學校長會主席兼彭學高紀念中學校長黃謂儒表示,不清楚事件,但認為學生違規行為不對,亦反映出監考員有疏忽,未能發現學生的偷拍行為。 A6NN,L O!@\X

+[|k(CzMFJ*lr   考評局發言人則指,非常重視事件,會翻查試場報告,表明有能力追查出考生身分。她指,違規考生最嚴重可被罰取消所有科目資格,呼籲所有考生必須遵守考試規則。
`D o*T-W-~ M!Fx)Y _v)T
  教育政策關注社主席張民炳批評,該考生曾經歷會考,並非年少無知,認為她是明知故犯,考評局應取消考生有關科目考試資格。張民炳亦質疑,該局監管有漏洞,「試場有六個監考員,拍照會發出聲響,加上試場非常寧靜,監考員應聽到。」他認為,該局應徹查事件,不過他相信考生能用手機作弊機會不大,因為拍照時間較短,要作弊時間較長,易被揭發。N5e o4km,wL(Hs

+| G0|.D f7]6?/g]   教師「貼中」作文題料巧合
}-H+x/_o)N5?%y j&V w8qTh:K ^})m
  此外,日前有考生在網上討論區指,現代書院教師「貼中」高考英語運用科的作文題目,該題要求學生撰文,表達對年輕人撰寫網誌及在保護私隱的看法。該校校長陳紀笙接受查詢時表示,該校教師會與同一機構開辦的補習社導師交流心得,相信只是剛巧貼中題目,與泄題無關。C\Nw#gXq+j

4I-AW-PB Vo`(MXv*y   資深英文科教師、觀塘區福建中學副校長周蘿茜指該作文題容易猜中,她於三月十二日亦曾安排考生撰寫相似題目,相信所有考生也曾做過類似題目,沒有人特別佔優,「補習社毋須以此作宣傳,題目太普通。」考評局發言人表示,對局方的試題保密工夫有信心,如有考生在事前取得試題,可向局方舉報,如有需要會交由執法機關調查。 }$dG1`&fU)a

3Oe1xh,^ _Z4d 6s)xU Tk5lk^3z
[img]http://hk.yimg.com/hk/providers/singtao/20080405/20080405ap06y.jpg[/img]

gn00987333 發表於 2008-4-5 01:57 PM

笑死我,依加既年輕人真係搞笑,考試就考試啦
KR(p ` LW'PRU/b 影咩相呢

ronald711 發表於 2008-4-5 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-4-5 01:57 PM:
Y m` FXCc 笑死我,依加既年輕人真係搞笑,考試就考試啦_I1c9j.D
影咩相呢 [/quote]
fx7y f R6f`V7nL (RmK6Z2u,@
認同~.~3R7ggRR5~1v'X
呢d真係唔抵爭

BarristerSpring 發表於 2008-4-5 02:31 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-4-5 01:57 PM:
"EkdOlYn{ 笑死我,依加既年輕人真係搞笑,考試就考試啦7N2rM%O/c&I)dB
影咩相呢 [/quote]6Pl4Li:N F X
你好老mei
#Fbo| I2pB? :gun::gun::gun:

chong2002 發表於 2008-4-5 02:39 PM

重要係第一科中化..佢一係好有信心一係就諗住求其考
]'d3Z4_9L,hV7J Q-h 唔係邊咁得閒偷拍..
k'V!nhBg}^ 我果陣緊張都震啦

自由神 發表於 2008-4-5 02:56 PM

我從另一個角度睇......
/JQ;l8ejB*FI 個問題並唔係全數因為們高姓女生呢次既不智?'Xgn;F-Q6Mq uI
而係現今社會對於科技過度使用既問題X(b-eA7A}/y
Hey!打Xanga/Blog/Facebk,你我身為網民一定有參與其中
Z0e,DyK-q{ SJF 大部份AL考生都會考完之後番去打Xanga/Blog
G3Az,R"tJ(B!c+n 既是回望,也是分享
7x&P"F S*c “我今日去BBQ呀”絕大部份既年青人都會upload佢地當日BBQ既相上網
oF q8a @~:R)r4E 無他,手機一般都有200萬像素啦!
M1E j*d L%T 要影張見得人既相實在無難度,無唔放便$k]H/w u
既然生活既一點一滴一向都會影相放上個人網頁分享"zHO'W.dmkQ;P
考AL呢個人生大事,點可以唔記錄呢?
,es?F-A"x M #o@$z8T8LU'Vgk
我並唔係話個女生無做錯,我個人認為佢實為不智:W yH v&G\'Ho
若真係被取消考生資格,佢亦只有無奈接受
7]/H(em\Z8k 我只係覺得呢個係社會大風氣F{b-RON}
對事不對人,有咁既科技,自然就會有人去用嫁啦
/b%x%m3Zw/C(~-E 要改善就全面咁改
#T/}noA6| 唔好針對住一個Case去改

gn00987333 發表於 2008-4-5 03:16 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-5 02:56 PM:K[s W8~UvF_8M
我從另一個角度睇......
@v^YZ&E.{ 個問題並唔... [/quote].pb*w|t| O
:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:
Mr0U^k-p me :good::good::good::good::good::good::good::good:

infjlam 發表於 2008-4-5 03:55 PM

都唔知點講......|k @)UH \s XO
現今某D年輕人,真係[color=Red]好傻好天真[/color]:hitwall:

ronald711 發表於 2008-4-5 04:34 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-4-5 03:55 PM:#x N$p1uz)~(f
都唔知點講......
+@(Z3oG#v @ 現今某D年輕人,真係[color=Red][size=5]好傻好天真[/size][/color]:hitwall: [/quote]
(_&l%Z8x;D!L%f
Oe t9P#]C5w1l 我開呢個topic既時候 e*vA Py,V3M6t
都諗住打呢句 wahahaaaa

athkabd 發表於 2008-4-5 09:53 PM

人地一早講左唔俾, 佢仲大模斯樣咁post埋上網? 考試局焗住一定要做野既喎, 如果輕輕帶過實俾人話紙老虎, 呢次個女生都幾麻煩

markyip... 發表於 2008-4-5 10:06 PM

我唔覺得關科技事wo...~
mPa[2fm Jni 雖然係~科技上ge 進步令我地有新ge 生活習慣~T2l1c q0y"E*]7Va o
但係唔代表我地做錯事ge 時候可以責怪科技ga bo~%LlbN| UZkC;cH

rN/p6[R 如果話要全面咁改~點改a?唔通全部人唔俾帶電話?!
D[5y+z`hpL 事實上 ~考試局都要你放電話係當眼地方~同講明唔俾拍攝ga la~
Qu"c4\%F1HFxA 如果d 人重係要gam 做ge~我覺得完全係個個人ge 責任lor~
O|/F1O]"V &sXs#W4Pe)Yk'c
另一方面~高姓女生就算想紀錄Alevel lei 個人生大事~佢可以選擇將label 個張野拎番home a~
fCHu&Q.{q (今屆考試好似無明文話唔俾拎走)~再退一步~等收左卷sin 影番張desk 都得la....
'J+H2@-}?twCy
ypI(~bXOa 所以我覺得個個女生係抵死ga wo.....

Erocky 發表於 2008-4-5 11:16 PM

我都認為唔關科技發唔發達事~3k6[ [i[9I| \+K
完全係個人問題~7@j*G+AN]Cm

Ax9k+e(t3d 考試局一向都明文規定唔俾0係考試時間影相~3|u#d|HWMo3]
考左咁多年試, 考到A-level, 唔好話我聽未聽過, 或者唔知呢d咁既規矩~JXC1MP8wl.e
即使真係阿Sir從來都無講過, 您自己都估到俾唔俾啦, 下嘛?!}!gSx oy6v4z:b

!e(GJt"n:AjE"u 咁大個人都唔識分輕重, 唔識分乜野應該做, 乜野唔應該做~] ~:VG:Z T.p_"S
所以若果佢被取消所考既分數, 都係咎由自取~ 無得怨~/[RLcR@O
H/{y f,Io&y\5D
如果科技發達係一個理由,
-U/o R4|?B{#a 咁我相信攞d高科技軍火去犯法都變得情有可原(仲可以將打劫過程post上blog度0忝~)...... (笑)
EcH5Yo 所以我認為一個人犯唔犯錯,#wDK8L3~YR)BYD
始終都係由自己規限, 並唔係由其他外在因素所影響既~
Z aCk#J T_m#U ~6f)\"wn
果個女仔, 考試局查唔到佢, 咪當好彩囉~
-S0E"zC@s 查到, 咪當上多寶貴既一課囉~

karen0123 發表於 2008-4-6 12:55 AM

一個字:笨
{5Va!_V'rz-aI 兩個字:犯賤
E$|,xkCM(S 三個字:無得怨
a C!w6~@3L&rC!G 四個字:咎由自取%X.hx:sN d0Ae
五個字:好天真好傻%iL6dnsM%uFfA7Y
六個字:自作孽,不可活3AV0S|0S%BHJ
F]]Y!F
單憑她有這麼高的[color=Red]潛能和機智[/color]做出這麼[color=Red]聰明[/color]的事
_D-}#wQ&[kp7Y 就算她考得幾高分都無有,又係一個高分低能
6g4{ s7?m}MS 唉~~其實教育界應多注意學生的[color=Red]思維發展[/color]
%e9A'^k'GcJ "p0yNZ}S#O-vR
[[i] Last edited by karen0123 on 2008-4-6 at 01:01 AM [/i]]

jamielai 發表於 2008-4-6 01:30 AM

聰明反被聰明誤

lookityourself 發表於 2008-4-7 10:50 PM

唉.. 師姐呀師姐..................

h.t.f 發表於 2008-4-11 04:42 PM

咁多年既努力白費了,其實她做事情前有沒有思考過?
)`M5o)a\v5L8Xb| 她當然係是有錯,但更顯得該監考試場的無能,我不見得這事情試場毫無責任.

h014 發表於 2008-4-11 07:53 PM

我又唔係好明,點解佢要搵自己d分黎玩..
4w2pz OE V([l&C 想當年,我考果陣驚到流哂汗,仲點有心情周圍影喎 !

費事高 發表於 2008-4-11 10:22 PM

抵死,唔抵可憐...無事搵事黎做,依家出咗事,就唔好悔啦,係你自己申請...讀屎片:agree:

衰貓 發表於 2008-4-12 12:57 PM

一般樣板年青人,做事不顧後果,無知,鍾意在朋輩間認威‧‧‧‧‧每個人後生都一樣,錯只錯在不適當時間,地點及事情上做‧‧‧‧‧

fderek 發表於 2008-4-12 11:58 PM

影相個條友又真係白痴一D
'p4|4k9V*d"g#{ 但係因為影張相就取消哂所有科目資格又係咪合理呢
B~Wd(QC%X7_(U 相中睇到條友係係開考前影o5Dj*Q#i2]#J9T6U
雖然影相個行動係唔岩,但係唔代表佢既考試成績不收認可(n3kq^Q [)F7kF^
我覺取消佢個一科既分已經足夠~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.