娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kenneth25 發表於 2008-4-13 02:18 PM

真係好同情佢

Franco陳 發表於 2008-4-13 03:00 PM

笑死我,依加既年輕人真係搞笑,考試就考試啦
P3Y0U^W(Lw` 影咩相呢

迷途小羔羊 發表於 2008-4-14 03:52 AM

[quote]Originally posted by [i]Franco陳[/i] at 2008-4-13 03:00 PM:7S5o"RK`f
笑死我,依加既年輕人真係搞笑,考試就考試啦
8c&T e+i5E$i5V 影咩相呢 [/quote]#~E'D*n;Xb0@&aR
你做乜抄人d留言呀:mad:

woooot 發表於 2008-4-14 04:07 AM

的確無聊又愚蠢,明知故犯,做事沒經過大腦,但若取消考生資格,真太可惜了,一失足而千古恨啊

JackieHon 發表於 2008-4-14 09:07 AM

其實考果陣佢點解仲咁好心情影=3=8f\)XJ,D vI
好無聊囉  你影一影就無左個前途!X6`5A(bl2@'`6U
都唔知有咩好影

Shermen 發表於 2008-4-14 10:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.