娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronald711 發表於 2008-4-5 01:53 PM

試場偷影 女生恐大學夢碎

(星島日報報道)一時「貪玩」或令大學夢碎。一名高級程度考生疑於周一,用手機在試場偷拍相片,並上載至網誌上,結果被網友揭發其違規行為。有教育界批評,考生明知故犯,應予以重罰,亦批評考試及評核局監管有漏洞。考評局回應指,非常重視事件,會揪出該違規考生,或會取消其所有科目資格。
2vGy7c N`3ee I ~$x/^)d%{NZ![
  記者:李雪麗!w0a-p"g!R1kV
{4P;VuI6\
  一名高考生疑於本周一應考中國語文及文化科正式開考前,偷拍答題簿封面,以及印有其考生編號的電腦條碼之相片,並把相片上載在網誌上,事件遭網友揭發,並去函考評局舉報,指該考生不但違反不可在試場內攝影的規定,亦質疑考生可利用電話與他人聯絡,合作「出貓」。有人在網上討論區透露,該名違規的女考生姓高,曾於九龍塘禮賢會彭學高紀念中學就讀。
_4[(X.]gC nTo P +{C0k+b+lwc#I
  考評局:或取消考生資格 Mp&{_q6I
9xQ*Zi)nj R
  中學校長會主席兼彭學高紀念中學校長黃謂儒表示,不清楚事件,但認為學生違規行為不對,亦反映出監考員有疏忽,未能發現學生的偷拍行為。
4Bq p}+}
)DPgJ2D}"yR4T-F   考評局發言人則指,非常重視事件,會翻查試場報告,表明有能力追查出考生身分。她指,違規考生最嚴重可被罰取消所有科目資格,呼籲所有考生必須遵守考試規則。'ZVkol&?c
+N`,C8wA@%k
  教育政策關注社主席張民炳批評,該考生曾經歷會考,並非年少無知,認為她是明知故犯,考評局應取消考生有關科目考試資格。張民炳亦質疑,該局監管有漏洞,「試場有六個監考員,拍照會發出聲響,加上試場非常寧靜,監考員應聽到。」他認為,該局應徹查事件,不過他相信考生能用手機作弊機會不大,因為拍照時間較短,要作弊時間較長,易被揭發。
Nn|"x0_V,D$`-Wpm
:H,~(Y`_Z{   教師「貼中」作文題料巧合 A*e-e-DT.eq
C1xY o`E2| Z)b[
  此外,日前有考生在網上討論區指,現代書院教師「貼中」高考英語運用科的作文題目,該題要求學生撰文,表達對年輕人撰寫網誌及在保護私隱的看法。該校校長陳紀笙接受查詢時表示,該校教師會與同一機構開辦的補習社導師交流心得,相信只是剛巧貼中題目,與泄題無關。 Zt |@ b bj
x'xMSg s%R
  資深英文科教師、觀塘區福建中學副校長周蘿茜指該作文題容易猜中,她於三月十二日亦曾安排考生撰寫相似題目,相信所有考生也曾做過類似題目,沒有人特別佔優,「補習社毋須以此作宣傳,題目太普通。」考評局發言人表示,對局方的試題保密工夫有信心,如有考生在事前取得試題,可向局方舉報,如有需要會交由執法機關調查。@4S8?KM*g9Tp

7C OB1g}{ "At%[7NT'{ F;XK
[img]http://hk.yimg.com/hk/providers/singtao/20080405/20080405ap06y.jpg[/img]

gn00987333 發表於 2008-4-5 01:57 PM

笑死我,依加既年輕人真係搞笑,考試就考試啦
~/s1DD+L(f$j 影咩相呢

ronald711 發表於 2008-4-5 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-4-5 01:57 PM:AG%^&PtEA3h4|S(l
笑死我,依加既年輕人真係搞笑,考試就考試啦
A5uOA(hO.j3C 影咩相呢 [/quote]
!E_(P;ts
{2s*pdwV;J 認同~.~
y/{/J d!O9z~W 呢d真係唔抵爭

BarristerSpring 發表於 2008-4-5 02:31 PM

[quote]Originally posted by [i]gn00987333[/i] at 2008-4-5 01:57 PM:x&Z)KA'B:{,RE
笑死我,依加既年輕人真係搞笑,考試就考試啦
Q3y6iC4m]6T)t 影咩相呢 [/quote]
p4M"z"l oz] S 你好老mei
nw d5Cf [ :gun::gun::gun:

chong2002 發表於 2008-4-5 02:39 PM

重要係第一科中化..佢一係好有信心一係就諗住求其考 p)t5|5}Ndz
唔係邊咁得閒偷拍..0l.rd0L#ju E
我果陣緊張都震啦

自由神 發表於 2008-4-5 02:56 PM

我從另一個角度睇......K6bp I9Z B3AC
個問題並唔係全數因為們高姓女生呢次既不智
sdA0ao h? K 而係現今社會對於科技過度使用既問題V:Vr)K-{1Q$P%@
Hey!打Xanga/Blog/Facebk,你我身為網民一定有參與其中 EPrw~Sj
大部份AL考生都會考完之後番去打Xanga/BlogC [*o1y!C3Vc
既是回望,也是分享%i`T6X#qWT d:|
“我今日去BBQ呀”絕大部份既年青人都會upload佢地當日BBQ既相上網A Fm$UT
無他,手機一般都有200萬像素啦!?-O?nyxLD0I{ x }
要影張見得人既相實在無難度,無唔放便
q6Q'r1^cK DF 既然生活既一點一滴一向都會影相放上個人網頁分享+PcL2?}1TD"d
考AL呢個人生大事,點可以唔記錄呢?(d5\_@x8^jh

C&y9v:g7oIo'M9I'Z 我並唔係話個女生無做錯,我個人認為佢實為不智;LUe{VuO
若真係被取消考生資格,佢亦只有無奈接受
D'u#VyPPa 我只係覺得呢個係社會大風氣M&R_)^'~sQ
對事不對人,有咁既科技,自然就會有人去用嫁啦
-SLcwP } },F 要改善就全面咁改
Ui.r3k2|i8y!j 唔好針對住一個Case去改

gn00987333 發表於 2008-4-5 03:16 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2008-4-5 02:56 PM:$R"K~h]#@A"c"j
我從另一個角度睇......
^.H,v9dHZ g 個問題並唔... [/quote]n!B:Tw^$]ZJ
:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:4^MWX g$\O1X b
:good::good::good::good::good::good::good::good:

infjlam 發表於 2008-4-5 03:55 PM

都唔知點講......I8c._v/R
現今某D年輕人,真係[color=Red]好傻好天真[/color]:hitwall:

ronald711 發表於 2008-4-5 04:34 PM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-4-5 03:55 PM:
5aM"m2j:B 都唔知點講......&u&wn3gBcn5P [
現今某D年輕人,真係[color=Red][size=5]好傻好天真[/size][/color]:hitwall: [/quote]&sQ*Y*Sz,v
5bD,Fl$m#j
我開呢個topic既時候4z A-k [ A0I"k
都諗住打呢句 wahahaaaa

athkabd 發表於 2008-4-5 09:53 PM

人地一早講左唔俾, 佢仲大模斯樣咁post埋上網? 考試局焗住一定要做野既喎, 如果輕輕帶過實俾人話紙老虎, 呢次個女生都幾麻煩

markyip... 發表於 2008-4-5 10:06 PM

我唔覺得關科技事wo...~
0h-pUT(Q M 雖然係~科技上ge 進步令我地有新ge 生活習慣~
dX^r3vk 但係唔代表我地做錯事ge 時候可以責怪科技ga bo~(bU!MAt3Cj0O3k[
9`Eq}cO+t:e+v3m\
如果話要全面咁改~點改a?唔通全部人唔俾帶電話?!
5|Xk Fe&Cy 事實上 ~考試局都要你放電話係當眼地方~同講明唔俾拍攝ga la~'NO:TjIJ0_
如果d 人重係要gam 做ge~我覺得完全係個個人ge 責任lor~E'P?,@9yO
H(D(^k v/z/h4T7T
另一方面~高姓女生就算想紀錄Alevel lei 個人生大事~佢可以選擇將label 個張野拎番home a~
i'{2Q)ojW3P~ (今屆考試好似無明文話唔俾拎走)~再退一步~等收左卷sin 影番張desk 都得la....pvMYf/Hh
!uR9E C v!I
所以我覺得個個女生係抵死ga wo.....

Erocky 發表於 2008-4-5 11:16 PM

我都認為唔關科技發唔發達事~
'Jz0fM(b/i;@ 完全係個人問題~2]J,q*]Oqj
/p8H]5viJN
考試局一向都明文規定唔俾0係考試時間影相~
k6z9X'T [4[ k 考左咁多年試, 考到A-level, 唔好話我聽未聽過, 或者唔知呢d咁既規矩~ ID:[M8@6S@
即使真係阿Sir從來都無講過, 您自己都估到俾唔俾啦, 下嘛?!
rj&c0j0]gm}
*@A|8AV 咁大個人都唔識分輕重, 唔識分乜野應該做, 乜野唔應該做~
8dO)CP_r/r3x 所以若果佢被取消所考既分數, 都係咎由自取~ 無得怨~
^1Y(M n3~iJ s
]]4u r$C8` 如果科技發達係一個理由,
Y~k2_N6C cy 咁我相信攞d高科技軍火去犯法都變得情有可原(仲可以將打劫過程post上blog度0忝~)...... (笑)
n@? bi;V 所以我認為一個人犯唔犯錯,
9C4Y;m ZBD}m 始終都係由自己規限, 並唔係由其他外在因素所影響既~
&_*[.N!F.K#zq c;L~,v@cI7y+Y
果個女仔, 考試局查唔到佢, 咪當好彩囉~
cL/r]#J)k 查到, 咪當上多寶貴既一課囉~

karen0123 發表於 2008-4-6 12:55 AM

一個字:笨
+~J$f&EE \ 兩個字:犯賤A_-ehw-_I^
三個字:無得怨
#uo\:X VB2p 四個字:咎由自取p w ^qDL_ h
五個字:好天真好傻5eE%KW L
六個字:自作孽,不可活
5w^+sO4x7qG/ru
'k}v!mql5`? 單憑她有這麼高的[color=Red]潛能和機智[/color]做出這麼[color=Red]聰明[/color]的事sa#v4wW+SM
就算她考得幾高分都無有,又係一個高分低能
A]v:|.E:a'|^ 唉~~其實教育界應多注意學生的[color=Red]思維發展[/color]
&iS8cR0G"? #q$X&U5U9Pd
[[i] Last edited by karen0123 on 2008-4-6 at 01:01 AM [/i]]

jamielai 發表於 2008-4-6 01:30 AM

聰明反被聰明誤

lookityourself 發表於 2008-4-7 10:50 PM

唉.. 師姐呀師姐..................

h.t.f 發表於 2008-4-11 04:42 PM

咁多年既努力白費了,其實她做事情前有沒有思考過?p}MD;QG[`
她當然係是有錯,但更顯得該監考試場的無能,我不見得這事情試場毫無責任.

h014 發表於 2008-4-11 07:53 PM

我又唔係好明,點解佢要搵自己d分黎玩..
XXJ.@}t 想當年,我考果陣驚到流哂汗,仲點有心情周圍影喎 !

費事高 發表於 2008-4-11 10:22 PM

抵死,唔抵可憐...無事搵事黎做,依家出咗事,就唔好悔啦,係你自己申請...讀屎片:agree:

衰貓 發表於 2008-4-12 12:57 PM

一般樣板年青人,做事不顧後果,無知,鍾意在朋輩間認威‧‧‧‧‧每個人後生都一樣,錯只錯在不適當時間,地點及事情上做‧‧‧‧‧

fderek 發表於 2008-4-12 11:58 PM

影相個條友又真係白痴一Dw]+m/pQF FJ
但係因為影張相就取消哂所有科目資格又係咪合理呢pZ:f GnG;e^
相中睇到條友係係開考前影&[&?C3bLA)F9F9Z
雖然影相個行動係唔岩,但係唔代表佢既考試成績不收認可
ry`'h;na.K'i?I$G| 我覺取消佢個一科既分已經足夠~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.