大家大小二便最急個次係點?
雖然好似好無聊Cih+X|MJ:}
但係朋友之間好少會講,所以諗住係到吹下
-A4H;_3NZ
我個次係
uq;y[X.o
番大陸
B#B jl+E?$r$uP\
等車之前買o左支野飲|TpX)Z,G0ku
"hBf+pn'wNP
架車黎到時已經差唔多飲完OH&}-wJ,`G
-Z+@?j{ w[QWn
架車係長途巴士(要2個鍾到) b J8d;^9N(L$tFO-F
係架車去到半路開始急My%Q V1g$Ym
T j?|!s3h
架車仲要行山路
"郎下" "郎下"........................'^[}o|O'vk