娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Azuma 發表於 2008-4-6 08:33 PM

大家大小二便最急個次係點?

雖然好似好無聊
9G/GS5g F%?2| ^ Ci h+X|MJ:}
但係朋友之間好少會講,所以諗住係到吹下
$z[ h`Jl9]y -A4H;_3NZ
我個次係
"jC f4lmsF uq;y[X.o
番大陸
)L A)aZw0Q B#B jl+E?$r$uP\
等車之前買o左支野飲|Tp X)Z,G0ku
"hBf+pn'wNP
架車黎到時已經差唔多飲完O H&}-wJ,`G
-Z+@?j{ w[QWn
架車係長途巴士(要2個鍾到) b J8d;^9N(L$t FO-F

c3jx jQ m0Y 係架車去到半路開始急My%Q V1g$Ym
Tj?|!s3h
架車仲要行山路
1|y5@(D\m|9H
T5Z*k*W _+}I "郎下" "郎下"........................'^[}o|O'vk
b Q!Yhq:IhhZ
又唔咁敢落車方便,驚落o左車就番唔到去
-M'oL0to 7b0~}~E%aL}
最後終於忍到去羅湖...........................*Q8`4t2YG
#K T!G_0\,n"k
但仲要去搵toilet...............:redface:

呀俊 發表於 2008-4-6 09:29 PM

學校 急尿 miss 唔俾去
#L ^}Qy~*?O 因為佢以為我玩野 加上 佢想玩我
*n:k \ Ni 咁岩俾佢好好彩上完兩堂(40分鐘一堂) 又有個個班主任節(特別長既一堂黎大約50分鐘)
4ZY'f Wx!h3e)Y 搞到我忍左好耐..
'}#EEM&C 好辛苦,又要聽書又要忍
B\dd%P+{ 全班齊齊玩,係咁"樹"#G'Z {-w@/R-qZ
真係好辛苦架:cry:

hitmecomecome 發表於 2008-4-6 10:35 PM

睇鬼片o個時,條女驚到爆,我就急到爆,係急到痛呀直程,攪到要等到做完套戲先去得,入戲院之前又飲左勁多水,所以e套係我人生內覺得最恐怖既恐怖片

fatcat69 發表於 2008-4-6 10:36 PM

are you talking, everyone have a human right.

版神 發表於 2008-4-7 02:00 AM

成粒鐘都忍得, 好犀利.

toy739toy 發表於 2008-4-7 02:46 AM

沒人答賴左既:D

eb1818 發表於 2008-4-7 06:59 AM

撘緊羅湖線火車, 大學站一關門就開始勁急 (腸胃病個種), 你知由大學去大埔墟要幾耐架喇... 真係終身難忘 ~

發表於 2008-4-7 02:18 PM

急到賴囉:agree:
#a,h[pTf5? y:mb 點止一次:dev:

BOYDWAN 發表於 2008-4-7 03:20 PM

[quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-4-7 02:46:NV"ef*gO9P
沒人答賴左既:D [/quote]
1h'`@ g&Q#?&J"t ec k0K8EtE ?

(ZPS$p9w 有!:lol: 我咯~:lol:L?r o nU?$Prq
蘇蝦嗰陣~:dev:

lawmk168 發表於 2008-4-7 03:59 PM

最急個次好似火山爆發咁....真係好[火爆]....

ufo 發表於 2008-4-7 05:14 PM

試過唔同情況下,上堂la,搭車la=-=最長果次應該超過一個鐘
1BO\J3H6S2M A 急到唔急....我係認真ga=-=
-kb H4gF'gXZ/k 真係急到連急既感覺都無埋...r*mYU)m
不過係知道自己要去toilet=-=

yeung hiu he 發表於 2008-4-7 05:36 PM

大家有無覺得當你就快去到廁所或者回到家的時候, 你就會越來越急! J;l oD*~ C:S(OZ5PcP U
當我每一次急到要瀨出來的時候, 找廁所的時候仍然可以忍到, 但是當找到5ni&I q.I(t
廁所或者回到家的時候, 大小二便原本尼到的都開始忍不到, 我試過有一次
s p!D/@%M\A1B 去到廁所的時候, 因為解不及褲鏈流左少少出來, 真是勁瘀呀, 好彩果時係自己屋企E-O _)ee*@
係街度我都唔知點呀!

呀俊 發表於 2008-4-7 06:19 PM

[quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-7 05:36 PM: ~)fi SQ5G1PE
大家有無覺得當你就快去到廁所或者回... [/quote]:bBI7dDzu2J'V
我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..
Df*W5Xr 我由mk返屯門之後忍到返屋企Lbf N]i I
衝呀衝呀...衝到入廁所..
i"k-k"o7N];Z1q 最後..係柯唔出lo:D

BOYDWAN 發表於 2008-4-7 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]呀俊[/i] at 2008-4-7 18:19:-}]5S5Gs} Az(T

-FM$jeuBB 我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..&l!FZ^ } p |gL;{
我由mk返屯門之後忍到返屋企
^9K4{/gb Xq#|J G 衝呀衝呀...衝到入廁所..xE'F*dCb L$q
最後..係柯唔出lo:D [/quote]
w@(W5z9P4^ Yf{1P7|

Q9uwX ]+|G2O hahahahahahahahahahahahaha~~~:D*]2^W @#C I0Ws#p
呢d 係咪叫急過頭呢?:lol:

red0011101 發表於 2008-4-7 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]呀俊[/i] at 2008-4-7 06:19 PM:
#~h4RwS:jL
yzq$W2H+XS 我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..
1h&y R;t{Y/d 我由mk返屯門之後忍到返屋企-l;_nNuDhs#q$k
衝呀衝呀...衝到入廁所..8EX!TP%^v_t
最後..係柯唔出lo:D [/quote]
6mM'` Iqq%P
;E/E6dx"um ]0| same as u ..... may be 忍 long long time ....so cant 適應....i wait in the toliet half an hour ....sin ok 柯出 d...but too painful lor ....之後覺得全身內臟都不舒服....:haha:

loklok117 發表於 2008-4-7 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-4-7 02:46:^ X!r"\p)Y}
沒人答賴左既:D [/quote]
0J Uw%[fN 6T7v HSI7O q,V@ l
哈哈..........

羅馬小子 發表於 2008-4-7 10:39 PM

一定係CE考Listening個陣...一考就急...t,PpRW%a
根本唔行得開...都聽完又要拿拿聲汁埋d手尾...h0tPWF@
頭尾都有2粒鐘...

goodtime 發表於 2008-4-8 12:20 AM

有個frd, 返學果時肚痛, 諗住衝返學柯, 點知入到廁格準備除褲K(vjiB\(bv
...................oh........趕唔切, 出左世喇~

LarryChau 發表於 2008-4-11 08:43 PM

我最急o個次係o係公司 ... 開會之前隊左支膠樽裝可樂 ...p o%h;O3J.km0~
原本開會係可以好 free 咁去廁所 and 中途有break架 ...6I-m!m!AKYls|
不過今次好衰唔衰黎左個大粒佬列席 ...L`WO9K)Mu7B
o係開會後 15mins 已經開始急急地 ... 到個會開完 ( 1 hour meeting ) 諗住有得走直衝廁所啦 ...
1\~a!yc-] 點知個大粒佬又要分享下佢對呢一次 meeting ge 睇法 + 分享佢之前開會 ge 經驗 ...
$F:_WVzH5V^ e*zf 仲要係勁多口水 ... !
p5` Rf bm5g 講完一大輪廢話之後仲要一個個咁同我地握手 and say thank you + goodbye .../I{,hGe[*}
個會有成廿個人 ... -_-"""$~,I,w7K3z

Ne Tq Hf 到完成走得o個下都忍左差唔多兩粒鐘 ... s!E8c ^u]wD
不過最難忘o既就係終於到廁所發射o個一下感覺 ...
9X%b.K'L0Yi.Z8l2Qa o個種快感我呢一世都唔會忘記 !!

費事高 發表於 2008-4-11 10:27 PM

最急個次,係我對腳受咗傷,我坐女朋友架車一齊出街,半路中途急尿(係突然急到賴),因為對腳受咗傷,唔方便落車,亦唔夠時間落車再搵厠所,所以我決定...係車上隨手拎起個膠袋...就地(車)解決:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.