娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kenlabs 發表於 2008-4-11 10:59 PM

[u]都係學校 忍大[/u]3L5{,U&d Kn)O.~|7Z-`
仲好記得係考緊MATH屎 突然肚痛:redface:,tT2IW\)IVb+Dec
想忍但係忍唔到 試卷又派左 點好﹖:cry:
"M/~8P5Q/HYr.d'h0b 冇辦法喇 唯有忍欲負重 果次係我MATH屎考得最快既一次﹗
Z Qc b|7R%[k 一搞掂就交試卷 即刻就跑左出去 盡快搵間最近既廁所4z!j!_6V6@1TS_Y
以為咁就解決左﹖ 錯勒﹗GW3y.O!r!VR
去到廁所 發現洗廁所既阿嬸洗緊廁所﹗:cry: |+u,_)E| w)}
佢話未用得 叫我去過第二間 Xo _Ib#C;m4]
咁我咪跑去第二間羅 ( 要知道﹐第一間同第二間都隔幾遠下架:eek: )5Z)x ]EI
路途上都已經好鬼辛苦架啦 但係終於都到左
oK5?+kN4d 點知第二間既門係閂住左﹗:cry: 即刻我就大鬧﹕“阿嬸﹐X##@$%**你玩野啊﹗﹖:mad:”
Yi{$i0`.o&}a 時到如今 唯有又跑返去第一間啦:cry:
2~O%[3GZ'~ RRi 阿嬸終於洗完喇﹗( 阿嬸快洗完就出聲啦 唔駛我跑黎跑去﹗:mad::mad::mad:)
&q&H\to2JEd? 就咁解決左喇 :haha::haha::haha:pdmCb
解後感﹕舒服到難以形容﹗:haha::haha::haha:usn-~m
MATH屎成積﹕竟然PASS屎左﹗:win:真係估唔到﹗9eA6G4Nr+I

7S6d-Uk!G3O 所以我印象點會唔深刻﹗:redface:

h.t.f 發表於 2008-4-11 11:17 PM

中一個時搭地鐵返學,終點係銅鑼灣.以前側魚涌去north point好長好耐,地鐵又大風,吹到我好急,一路忍,一路忍,埋站之前又好似無乜野,就諗住返到學校先炸la.點知一埋站又搞肚痛,我當時只好晒多幾蚊同冒遲到既風險衝出地鐵站搵廁所,行行下發覺無紙巾,好彩有個好心既途人幫左我忙!!!

費事高 發表於 2008-4-11 11:22 PM

[quote]Originally posted by [i]h.t.f[/i] at 2008-4-11 11:17 PM:,d7hl#|0u
中一個時搭地鐵返學,終點係銅鑼灣.以... [/quote]vwIa[

'jM J!v t9B6x 塵世間...最痛苦既時情,都莫過大完便後..咦?發覺完來自己無厠紙:D

h014 發表於 2008-4-12 11:25 AM

試過忍唔到,必左d出黎~

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.