娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Azuma 發表於 2008-4-6 08:33 PM

大家大小二便最急個次係點?

雖然好似好無聊3PR0LX9e6T8y

}F-z {:o 但係朋友之間好少會講,所以諗住係到吹下via7o w|

8r+aDQ l;E 我個次係2P@}RI2Hl

%Y%Q)B|%T8KW1pE 番大陸Wz1w/tYX
q9B3fd __6s6D
等車之前買o左支野飲
)c2T*SOd1@V
h0yXP2b,rO 架車黎到時已經差唔多飲完
?)a_ @T
/Aw f ^1J}4m Z 架車係長途巴士(要2個鍾到)L r,fIV/xiR C6C T
#a7q+x0`$WX$Iq
係架車去到半路開始急 iW0{2P xc/L

phR/V)N9| 架車仲要行山路
kJ_(|+Av{z[ 4R!G v&Mz
"郎下" "郎下"........................ Fsd.}#_

7Z&EB-G!l0b+R NS 又唔咁敢落車方便,驚落o左車就番唔到去 gQLg8}&| g{

d dM*c,]H/@ 最後終於忍到去羅湖...........................1P2g bc)p3`(O
7oY3z8I$au5r;wI
但仲要去搵toilet...............:redface:

呀俊 發表於 2008-4-6 09:29 PM

學校 急尿 miss 唔俾去s(pRgy7dS+^BG
因為佢以為我玩野 加上 佢想玩我 *B|7SQ2m$Q ~!^
咁岩俾佢好好彩上完兩堂(40分鐘一堂) 又有個個班主任節(特別長既一堂黎大約50分鐘)9a!k,~PnZf
搞到我忍左好耐..+TyH(v2ah%} R
好辛苦,又要聽書又要忍
u,_(D*@:W!P$w:].y 全班齊齊玩,係咁"樹"
Kn&g0eC;uU@ 真係好辛苦架:cry:

hitmecomecome 發表於 2008-4-6 10:35 PM

睇鬼片o個時,條女驚到爆,我就急到爆,係急到痛呀直程,攪到要等到做完套戲先去得,入戲院之前又飲左勁多水,所以e套係我人生內覺得最恐怖既恐怖片

fatcat69 發表於 2008-4-6 10:36 PM

are you talking, everyone have a human right.

版神 發表於 2008-4-7 02:00 AM

成粒鐘都忍得, 好犀利.

toy739toy 發表於 2008-4-7 02:46 AM

沒人答賴左既:D

eb1818 發表於 2008-4-7 06:59 AM

撘緊羅湖線火車, 大學站一關門就開始勁急 (腸胃病個種), 你知由大學去大埔墟要幾耐架喇... 真係終身難忘 ~

發表於 2008-4-7 02:18 PM

急到賴囉:agree::qb/CW@c}{}:w8Z
點止一次:dev:

BOYDWAN 發表於 2008-4-7 03:20 PM

[quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-4-7 02:46:S:}B7?/@(X*LwXq7G-i
沒人答賴左既:D [/quote]Ka.B;w H
P9KD&R_er-J+C[T

Zn:` q3ZL)lr 有!:lol: 我咯~:lol:
1uy{In4@BX*I 蘇蝦嗰陣~:dev:

lawmk168 發表於 2008-4-7 03:59 PM

最急個次好似火山爆發咁....真係好[火爆]....

ufo 發表於 2008-4-7 05:14 PM

試過唔同情況下,上堂la,搭車la=-=最長果次應該超過一個鐘G%Q+c!N5E1V
急到唔急....我係認真ga=-=
2nGv\l1?OS 真係急到連急既感覺都無埋...4U3q3m5G uq}
不過係知道自己要去toilet=-=

yeung hiu he 發表於 2008-4-7 05:36 PM

大家有無覺得當你就快去到廁所或者回到家的時候, 你就會越來越急! c:J$U)}"y#m
當我每一次急到要瀨出來的時候, 找廁所的時候仍然可以忍到, 但是當找到
6g:rK U:x.s 廁所或者回到家的時候, 大小二便原本尼到的都開始忍不到, 我試過有一次:D[#aoYh3F6V
去到廁所的時候, 因為解不及褲鏈流左少少出來, 真是勁瘀呀, 好彩果時係自己屋企 [2z ]6m]Q%J"\ q?
係街度我都唔知點呀!

呀俊 發表於 2008-4-7 06:19 PM

[quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-7 05:36 PM:q!l2G.[ZLs(L
大家有無覺得當你就快去到廁所或者回... [/quote];@#UW A.X s
我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..]L[R9f8P`"pQ#X
我由mk返屯門之後忍到返屋企/`snH'\*h
衝呀衝呀...衝到入廁所..
FB g0AvE4Z A9BT 最後..係柯唔出lo:D

BOYDWAN 發表於 2008-4-7 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]呀俊[/i] at 2008-4-7 18:19:
)T }1}0]|J5B j0Pyt M;oaI
我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..6RX4|5HU ~,P
我由mk返屯門之後忍到返屋企
.Xz3C,B\ 衝呀衝呀...衝到入廁所..5l|t%qfF6~m
最後..係柯唔出lo:D [/quote]
D l[&E'NG m4F7\V;X7|'hUZ8\3k%T@

6_rb?*f;UI ^PY hahahahahahahahahahahahaha~~~:D0gt`C2}*t
呢d 係咪叫急過頭呢?:lol:

red0011101 發表於 2008-4-7 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]呀俊[/i] at 2008-4-7 06:19 PM:
M \6zi(@-i'?.I `9l0O(Ok {:?
我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..DMx.B6V4v_w%j
我由mk返屯門之後忍到返屋企
6u$d1D B/aUr 衝呀衝呀...衝到入廁所..
(@E t0_P`#E 最後..係柯唔出lo:D [/quote] bZ:Vm0Wi kCx

Q6C1L0|#R'^ same as u ..... may be 忍 long long time ....so cant 適應....i wait in the toliet half an hour ....sin ok 柯出 d...but too painful lor ....之後覺得全身內臟都不舒服....:haha:

loklok117 發表於 2008-4-7 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-4-7 02:46:9M3@EEx"}EEpr/]
沒人答賴左既:D [/quote]+{5C%@ {*G1q*~~
1rF$VTPA
哈哈..........

羅馬小子 發表於 2008-4-7 10:39 PM

一定係CE考Listening個陣...一考就急...
er6Kil5P 根本唔行得開...都聽完又要拿拿聲汁埋d手尾...(G5W2K)`D N}9`
頭尾都有2粒鐘...

goodtime 發表於 2008-4-8 12:20 AM

有個frd, 返學果時肚痛, 諗住衝返學柯, 點知入到廁格準備除褲
LC r] @0|,wzz ...................oh........趕唔切, 出左世喇~

LarryChau 發表於 2008-4-11 08:43 PM

我最急o個次係o係公司 ... 開會之前隊左支膠樽裝可樂 ...
:?6Q7L/l7|4hI9{%D/Q1~ 原本開會係可以好 free 咁去廁所 and 中途有break架 ...6I_)ah!@V"X
不過今次好衰唔衰黎左個大粒佬列席 ...7O3[r ^:DC
o係開會後 15mins 已經開始急急地 ... 到個會開完 ( 1 hour meeting ) 諗住有得走直衝廁所啦 ...1K)t'Y7f"P M4e:J
點知個大粒佬又要分享下佢對呢一次 meeting ge 睇法 + 分享佢之前開會 ge 經驗 ...#QKW1s&kw
仲要係勁多口水 ... !
.?+N3E ~1P[ y5E 講完一大輪廢話之後仲要一個個咁同我地握手 and say thank you + goodbye ...6S.?2Z@-c d1[
個會有成廿個人 ... -_-"""%z3Q3] fj

.U\|8xZC,eE[Yl 到完成走得o個下都忍左差唔多兩粒鐘 ... "Vg!u"D`C%C
不過最難忘o既就係終於到廁所發射o個一下感覺 ...#i"GT0k"l l$Q2cx/j
o個種快感我呢一世都唔會忘記 !!

費事高 發表於 2008-4-11 10:27 PM

最急個次,係我對腳受咗傷,我坐女朋友架車一齊出街,半路中途急尿(係突然急到賴),因為對腳受咗傷,唔方便落車,亦唔夠時間落車再搵厠所,所以我決定...係車上隨手拎起個膠袋...就地(車)解決:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.