大家大小二便最急個次係點?
雖然好似好無聊3PR0L X9e6T8y但係朋友之間好少會講,所以諗住係到吹下via7ow|
我個次係2P@}RI2Hl
番大陸Wz1w/tYX
q9B3fd__6s6D
等車之前買o左支野飲
架車黎到時已經差唔多飲完
架車係長途巴士(要2個鍾到)L r,fIV/xiR C6C T
#a7q+x0`$WX$Iq
係架車去到半路開始急 iW0{2P xc/L
架車仲要行山路
4R!G v&Mz
"郎下" "郎下"........................F sd.}#_
又唔咁敢落車方便,驚落o左車就番唔到去 gQLg8}&| g{
最後終於忍到去羅湖...........................1P2g bc)p3`(O
7oY3z8I$au5r;wI
但仲要去搵toilet...............:redface: 學校 急尿 miss 唔俾去s(pRgy7dS+^BG
因為佢以為我玩野 加上 佢想玩我 *B|7SQ2m$Q~!^
咁岩俾佢好好彩上完兩堂(40分鐘一堂) 又有個個班主任節(特別長既一堂黎大約50分鐘)9a!k,~PnZf
搞到我忍左好耐..+TyH(v2ah%} R
好辛苦,又要聽書又要忍
全班齊齊玩,係咁"樹"
真係好辛苦架:cry: 睇鬼片o個時,條女驚到爆,我就急到爆,係急到痛呀直程,攪到要等到做完套戲先去得,入戲院之前又飲左勁多水,所以e套係我人生內覺得最恐怖既恐怖片 are you talking, everyone have a human right. 成粒鐘都忍得, 好犀利. 沒人答賴左既:D 撘緊羅湖線火車, 大學站一關門就開始勁急 (腸胃病個種), 你知由大學去大埔墟要幾耐架喇... 真係終身難忘 ~ 急到賴囉:agree::qb/CW@ c}{}:w8Z
點止一次:dev: [quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-4-7 02:46:S:}B7?/@(X*LwXq7G-i
沒人答賴左既:D [/quote]Ka.B;wH
P9KD&R_er-J+C[T
有!:lol: 我咯~:lol:
蘇蝦嗰陣~:dev: 最急個次好似火山爆發咁....真係好[火爆].... 試過唔同情況下,上堂la,搭車la=-=最長果次應該超過一個鐘G%Q+c!N5E1V
急到唔急....我係認真ga=-=
真係急到連急既感覺都無埋...4U3q3m5G uq}
不過係知道自己要去toilet=-= 大家有無覺得當你就快去到廁所或者回到家的時候, 你就會越來越急! c:J$U)}"y#m
當我每一次急到要瀨出來的時候, 找廁所的時候仍然可以忍到, 但是當找到
廁所或者回到家的時候, 大小二便原本尼到的都開始忍不到, 我試過有一次:D[#aoYh3F6V
去到廁所的時候, 因為解不及褲鏈流左少少出來, 真是勁瘀呀, 好彩果時係自己屋企 [2z ]6m]Q%J"\ q?
係街度我都唔知點呀! [quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-7 05:36 PM:q!l2G.[ZLs(L
大家有無覺得當你就快去到廁所或者回... [/quote];@#UW A.X s
我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..]L[R9f8P`"pQ#X
我由mk返屯門之後忍到返屋企/`snH'\*h
衝呀衝呀...衝到入廁所..
最後..係柯唔出lo:D [quote]Originally posted by [i]呀俊[/i] at 2008-4-7 18:19:
j0PytM;oaI
我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..6RX4|5HU ~,P
我由mk返屯門之後忍到返屋企
衝呀衝呀...衝到入廁所..5l|t%qfF6~m
最後..係柯唔出lo:D [/quote]
m4F7\V;X7|'hUZ8\3k%T@
hahahahahahahahahahahahaha~~~:D0gt`C2}*t
呢d 係咪叫急過頭呢?:lol: [quote]Originally posted by [i]呀俊[/i] at 2008-4-7 06:19 PM:
`9l0O(Ok {:?
我都有d 類似你既經歷不過結局唔同..