娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ckyckk 發表於 2008-4-10 01:24 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2008-4-10 01:19 AM::Ai~u^:Gpux^B

VJ:b\e!q:g 版主,其實近來這裡計分時有出錯,是否管理人員問題?我亦發現efun近來靜了很多,是真的,很多post已沒有人回﹗就算出post都是新會員,比較老資格的會員出post或回覆已少之又少了[/quote]!CGw QS2f*`7lk
Ja ahW;m*Y
有冇 link ~[ @ Pu'w g"wnB3P~

!e/^0S \3_a 小弟可以幫手跟進 :naughty:l'f)q#C_;Vq'|"Z6x7G
:D4i B]1Fb0t+xj+Y6u
乜我唔係 keep 住出 post 既老會員之一咩 :redface:

ckyckk 發表於 2008-4-10 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-10 01:22 AM:SZf3Uk,?1f6zZ"O3|_Be0E

!V%|-g t$_
K$F2WJ,q&gd5O0Yp 既然你講到咁,我都無話可說啦 !!!!6}+}k P3JDC

%N3fG!K"fiP4l_"m 不過我以後都唔會係吹水台發言 !!!! [/quote]
8k'^4pv c#v W
S p0y"x^)U.dm3w5t 又黎發老皮 :o7R]5V@0b!U!x#j
l5B(J,w:s1_V$V
搞乜近排身邊 d 人咁好火 ! :haha:
2r`3v Y4{ u ^4mSh0I9UQ:DSf
唔通天氣轉熱人都燥 d :lol:

大優勢 發表於 2008-4-10 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2008-4-10 01:22 AM:
y bEpJ5a9AXb w"Y 本來有720分,現在又變回718分,看積分紀錄又沒有顯示扣我分,不是計較這一、兩分,只是近來這裡確有些問題出現了﹗ [/quote]%A h2r3Z%F4D om3}
f)?(W)ei L`\)H"M

P'Sr/x4aJkw;t :secret::secret:其實我都少左 1 分
^:by0G M4?5sMtx 6I5D9p| X#uI0CJ
又無人扣分4r3QX'Xd P#F+F

H VCY&Z6\w%[ 1,2   分算啦
GN8jU1mm!SV C1v8h(cs.u)g
2 分就用 時間揾版主睇吓咩事'^*n6Ls7aA@
+Ns]+V}7v
不如用你既時間回覆或出一個好主題或 回答吧

eric911 發表於 2008-4-10 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-4-10 01:24 AM:
kB2@u%l
jfBY8x(yn
N,w]!M/m}:aw 有冇 link ~tO.B6S8HY+U*Z
.R$afKQaA5e
小弟可以幫手跟進 :naughty:
E@:p hb:uDg
D o9O"zkNr 乜我唔係 keep 住出 post 既老會員之一咩 :redface: [/quote]W0yA;e$\j&N

Z!Y@~;d-n7CS/t"u 不用了,小事小事﹗你當然有keep住啦,但真係靜左好多﹗好似不久前有會員部電腦有毒,所以出post找會員求救,點知一個回覆都冇,平時efun不出現這樣情況的。

大優勢 發表於 2008-4-10 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-4-10 01:27 AM:
Av,K S p0VR4e6u yXLc%td
`~2o$YhFu&z
又黎發老皮 :oCa"OUK[$P`j

"Z1[s/S B"b tL 搞乜近排身邊 d 人咁好火 ! :haha:
z m` n'sA `WO-z(Wu
唔通天氣轉熱人都燥 d :lol: [/quote]
A&W]\h:@ m!g R;v g N&ht7GeZ
@0d\$j$Z.]"D"O:u#^
因為部電腦身邊無風吹到過黎

BOYDWAN 發表於 2008-4-10 01:30 AM

[b][color=green][size=6]稍安毋燥~稍安毋燥~[/size]m F[(Z {
勇勇,我為人係點你應該好清楚,咁耐以黎我呢個迷你版主有無難為過你地?:)
+M,iD\6}.} \ rD 先唔好咁火住,等我了解晒成件事來龍去脈先,ok?:)
(\#kc(_w,?.b.K!l
U#F3J"x;H jen01,mk政
{5e1Sd;wY 不滿唔係一件壞事,但"吹雞"呢個字眼太離譜,太有踩場意味:o-E:nZd%W{%V'R
如果咁講我係咪要用返呢一套去同你地溝通?倒頭來有乜意思?:(
4N.a6HM}\ 你地要明白無人要難為你地,無會員支持就算有一千個版主都無用吖~:DN0t,D/c)_.NT
呢一點admin 亦好認同~:agree:9|3K/}n#bG6E
問題應該用解決去平息,而唔係再用另一個問題去延續嘛:)
9Ks/`7pzT ` 大家心平氣和d,一齊好好傾吓,平息呢個小風波好嘛?:)[/color][/b]

ckyckk 發表於 2008-4-10 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2008-4-10 01:22 AM:
#?n'[6LB*\ od wY$O 本來有720分,現在又變回718分,看積分紀錄又沒有顯示扣我分,不是計較這一、兩分,只是近來這裡確有些問題出現了﹗ [/quote]
9O8A ipe1a H&Q m 5X$~w1?x
[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-4-10 01:28 AM:*Btz^4o v4Q

-tq%xROyx :secret::secret:其實我都少左 1 分
X e{P7S-_/{$n5U$a CM-eU9g7pE$i Y
又無人扣分#jq0x_Y(PJ$Y

Q B#sdV oe8O#T 1,2   分算啦FmF*QL@8[

g(jHVA{\p1a 2 分就用 時間揾版主睇吓咩事
`w|J*}(UH;}!Z 3N][H;U
不如用你既時間回覆或出一個好主題或 回答吧 [/quote]
z,d5hsio
r.I'y0Tw+e:} 我明兩位少左分原因:
LD_g Bu$s5i)P M{lHr3k4{
發貼及回貼於所有討論版→自動即時加1分 [b][color=red]積分有效期1個月[/color][/b]

大優勢 發表於 2008-4-10 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-4-10 01:24 AM:
l La U#Rrf
{^%XQM,t h X]Y v X t
有冇 link ~
\O uA1x#f$j({ S8jm,[l.DM
小弟可以幫手跟進 :naughty:
wJ6f8Fy d^h'{3f1YLUe3o
乜我唔係 keep 住出 post 既老會員之一咩 :redface: [/quote]
F(Zq9|)i$s ^ W H{!EK+qa
但你係版主
0yK nYKwJ_
kf\V'H1A 係我眼內 版主還版主 , 會員還會員
8qS-atbg Q&q 6yP ol6s2pSk2k
因為做版主自己有責任

大優勢 發表於 2008-4-10 01:34 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-4-10 01:31 AM:y"}&Dekk.t

} Sd6w u(o
g!F:Mj/c /My7y z)Mw\

MEL!K1D2qS 我明兩位少左分原因:tg5J+d4VD

K;s |(oc.^wr 發貼及回貼於所有討論版→自動即時加1分 [b][color=red]積分有效期1個月[/color][/b] [/quote]
2tp x4R]0p$jb o :dev::dev: 我 1300 分回扣 300 分當然知啦j,C!aIP,qS&bF$o

h~0^z}/O8{ K 所以我而家又係努力期1N)^3B9C e:}It

wA4z6? D+Z 希望各位版主留意我啦

eric911 發表於 2008-4-10 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-4-10 01:31 AM:
q.y&xL,SjY!R
0G1vUBW3b1YP6C,Vw +]P7x||&n;H_I+R%r
Ep F(L%K
c7Z*A(ZvZ+v(_|
我明兩位少左分原因:dd@!JD4g%K S*g8F
8U8floC,G_8K*Xj
發貼及回貼於所有討論版→自動即時加1分 [b][color=red]積分有效期1個月[/color][/b] [/quote]
p:U e![SS#^~dZv;X
&]P^$s+~g!r4I 明白明白﹗真的不是計較分數。

ckyckk 發表於 2008-4-10 01:36 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2008-4-10 01:31 AM:2E*x#E5Q/`1F$mZtO p

`0I:V's']&w
7\!U9dAF2o$[ 但你係版主
(T!K:j)L,[w Y N
"eM~(b1VF4V 係我眼內 版主還版主 , 會員還會員 | m:NoN;|%m

eo z;R!Z4L 因為做版主自己有責任 [/quote]&x%bGQ,x

f`hx"KV :D:D:good:

ckyckk 發表於 2008-4-10 01:37 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2008-4-10 01:35 AM:f&d!W;PS\ |Uc

D/LEuo.Y B*W
;P t s#lV"w'A6v5Y] 明白明白﹗真的不是計較分數。 [/quote]
$x |-b)d"s#D6G/o
:Y!Ny$m vC 明白明白﹗玩得開心d :cheers::dev:

BOYDWAN 發表於 2008-4-10 01:40 AM

**** Hidden Message *****

阿感 發表於 2008-4-10 01:40 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at  01:29: _/X"x2|inm.E
9g2^.D,T6~QO$u3y
-\1Zq k{L7[.c
不用了,小事小事﹗你當然有keep... [/quote]&s9GGGzk`

Z:OS4X)e 以我留意到,不單止EF,其實好多討論區o係近一兩年嘅人流都有明顯下降
1xXA'Wq)lR$t8oi 可能係因為多左blog之類o既渠道用o黎表發或交流,又或者網民對forum厭倦o左
]2kB0P6M 當然,一定會包括管理、人事等嘅內在原因

ckyckk 發表於 2008-4-10 01:43 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2008-4-10 01:40 AM:-w2Lq7U I-{M4S-u
[b]**** Hidden message by originally poster *****[/b] [/quote]
1^bag4\R T)iC0R3s&O%y6}

T8OD K$n;Nd0c a~C :redface::redface::redface::P

jen01 發表於 2008-4-10 01:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ckyckk 發表於 2008-4-10 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-10 01:56 AM:nC]!Qne?
}6kt3c9P-S

E-q9A8h+o5]-Re 我又唔係話做!!! <-- 冇錯你係齋 talk,但[color=red]言詞中含有煽動他人之意[/color]Q(rCR/Qi W:a6s
我煽動左咩人呀 ? 如果你地係唔會無理頭扣人分,你駛咩理我點講呢  !!!!1vUl$sM!o-u
我講你就扣我分,即係代表左咩 ? [/quote]
FK]A$I4Ll+x b.N
i3\;W/K e4^mH 本壇所有版主極有人情味,絕不會胡亂剋扣版友分數 :agree:
~#`@ Rj1P_
U2t[Qk2v"`U 扣你分係代表閣下[color=red]言詞中含有煽動他人之意[/color]
#T6r-|B$a0s$d| -a4xSZmv&}A
煽動左就唔只扣 5 分咁簡單 :D

shehboy 發表於 2008-4-10 02:14 AM

我只係好少發言既路人甲一名.
%Ad/k4a7@/a,N-^Q;z Y;y ;}j WJMfF5L
講真呢度有好多版主好好人, 起碼第啲版係唔會有, 你睇幾多幾好心咁回呢個post就知啦. Jz~|P Z.IP%W
W#LC-q6y5a0d
但係亦有個別版主真係幾唔掂, 缺乏管理才能, 判斷力好弱, 甚至有時渣住雞毛... oM'Mlv `
D8l|-l%wL0Vv eP)w
可能版主圈子內亦係社會縮影, 乜野人都有.

jen01 發表於 2008-4-10 02:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ckyckk 發表於 2008-4-10 02:56 AM

[quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2008-4-10 02:14 AM:
A$E;j&jWi 我只係好少發言既路人甲一名.
Xn_*g)W&B x pSp
#m|E6?*j&zv 講真呢度有好多版主好好人, 起碼第啲版係唔會有, 你睇幾多幾好心咁回呢個post就知啦.Yr5e:m9Kr$j
k]DKk7J7O
但係亦有個別版主真係幾唔掂, 缺乏管理才能, 判斷力好弱, 甚至有時渣住雞毛...
ZD^;M)yviBJ Uvz G7wJ^tz
可能版主圈子內亦係社會縮影, 乜野人都有.[/quote]
8g6I-n4wF'P*W)K U5J+YV!Y.a
首先好多謝 shehboy 兄對管理團隊的加許 :clap:J8h_zDpFU GV H
小弟作為管理團隊一份子頓感汗顏 :redface: Q CC+g}W:j+UAo
U2Y&rs N!KYF
而shehboy兄意見亦可反影部份版友對版主睇法
APg&?l]X 先談版主職責:,Go(c,O z
本壇版主乃自願義務性質,並非受薪版主
!Koe&{Us%Lv(n| 各自亦有正職並來自不同背景
F"R6u:l d&] 當然每個人心內的一把尺也非相同ty2[*n^u:k'`
以致判斷時有所參差亦不足為奇[u)q(Yxx1b5V
但管理時均會以論壇規則作參考
.g)Q Hf)zJ 以平衡論壇及版友利益為大前題
.pP5Pw;]] _a
H7?&a+a _3m 再談版友意見:
/W'y(H:yS Y#g 小弟亦經歷過論壇會員階段
v#C@,s7O'c^ 當然以盡情玩樂及爭取分數為上Kh q Fr&^E
但亦偶有樂極忘形/一時疏忽而觸犯版規(R"T0@/Qn\mDc
以上情況只要非刻意搗亂版主均會予以提點t+c-P-h0pr)N]g
但如我上文所說每人心中尺度有異)^+U2W-B4j.V
好些誤會及磨擦亦因此而起... O8j'SlG0Rr'i
但小弟絕對相信 EF 管理團隊皆會公平,公正去處理版務
['R6j Oyk*R4A gM Nm(qN
所有版主均會以真誠及互信對待版友 :)

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.