[轉貼]老師走光圖
各位大大們老實說
你們看到這張圖之前4M"I6Y"HqV+Z]4lCc
有沒有想歪阿??
有的話要好好反省唷 )b2Q8V-ZBnK%pb
哈哈5QJ:m!|1C
g!z&N*XS^|)x/Qb}Z
有沒有想歪阿??0fN)E3kh Jwi R
R%I,Iq9U6V
我有 中招了... 見hidicky9 兄放在吹水版都知道玩野啦, 下次你放在"各色其色區", 我想更多人會中招, 哈哈! [quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2008-4-11 01:24 PM:A_,J\b)W
見hidicky9 兄放在吹水版都知道玩野啦, 下次你放在"各色其色區", 我想更多人會中招, 哈哈! [/quote]
我都係咁認為:D 話時話,呢間"香港航海學校"係唔係仲開緊。 唔只老師,d學生都走光~ 俾人fake左入黎-.- support
頁:
[1]