娛樂滿紛 26FUN's Archiver

benny0105 發表於 2008-4-11 05:28 PM

昂坪纜車又故障....

昂坪纜車又再一次故障,百多乘客被困個半鐘...3o7b(v Q-a2G*N
#m:B b:WS`1q;l`K
究竟應唔應該勒令要佢停止營運,以免再令香港蒙羞呢?

terry891089990 發表於 2008-4-11 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]benny0105[/i] at 2008-4-11 05:28 PM:M!UAK!K/R/u0S
昂坪纜車又再一次故障,百多乘客被困個半鐘...
[LW:sg ?vdM
6u;Jx0L5ZkNu 究竟應唔應該勒令要佢停止營運,以免再令香港蒙羞呢? [/quote]
li5t6u}v 實實在在講句..&\X9l$m|3S9z
我寧願叫政府將起昂坪360個1x億起賽車場好過...Hd;xi A!Bd7L
一海之隔既澳門年年攪賽車.帶旺唔少服務行業....!!

haukwankin 發表於 2008-4-11 06:33 PM

政府專起埋啲垃圾...之前既迪迪尼又係廢既...昂坪360又成日壞...

msv 發表於 2008-4-11 07:01 PM

又唔見海洋公園係咁............都唔知360搞咩

andychan4b 發表於 2008-4-11 07:13 PM

之前有得屈外國公司管得唔好;p H2p#Td~5@
最終港鐵自己搞返都係咁, 真係冇野講 ~

淫龍大俠 發表於 2008-4-11 07:28 PM

係咪根本唔應該搵纜車
K!UEl{fE} p9QOCz3k&np,d
纜車> 難(災難)車

leefai0013 發表於 2008-4-11 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]淫龍大俠[/i] at 2008-4-11 07:28 PM:k&o2ay1V;g d)DK
係咪根本唔應該搵纜車:?1S/@ G#~u-X

y*E.T,^q3bJ9J 纜車> 難(災難)車 [/quote]3i5F1lY&a:`F/M p
可能係遲早ge事..

h.t.f 發表於 2008-4-11 11:09 PM

係佛教既角度:始終係佛門之地,會唔會佛祖唔鍾意???d~3IW3]JC+P2]
係我既角度:會唔會係地理位置問題,始終係一個咁大風同纜距咁大咁既環境底下,加上又起得咁趕.

infjlam 發表於 2008-4-11 11:16 PM

實實在在講句,
z%o7[['P)@ 搭得360,
b^ nq+zl#HD.}"N(i 點都要有心理準備,
.e&p9hy x1K7C/j (坐飛機都會有失事的可能)
R#P;o'Yv aB 要預埋有突發事情發生。
+?9T1q] q)cs3C-] %mE+O2c3o
360唔係第一次壞,
0K2M$rU OK$O 推斷亦唔會係最後一次壞,
8s4mJa EPKhEL 問題係要點樣做到安全D,
LR!J[U%S ~7K 將事故可能性減到最低...
4`(V3NO DA6{ r.?$@-^bOH6A7d-Z1X
起360,
%t!A$^6F1av]8g 我又唔會覺得係錯,/B*t_'I&K5NL4SC
起碼好過冇新意o既迪士尼多多聲!
2W-t n"Y(mi 360我搭過兩次,
AbQ!|,q%BO a%B 我都滿意個service,$j_Q"|k S
唔會感到暈或過震,
-D-hK.p4Kt?(a'lr 沿途風景唔錯,_4}s/jT(n;[
只不過空氣污染,"f(h`ST y P'M q
令觀景變差...i(p?p0fIW*]2A0^q7V)_
q[#p%?D(Hr"Q.y
(b4J!q5Q,t)hQ
希望個360個安全管理做得再好D,
G~e]E*o8B J 少D安全問題,
c#MH1L5W/thD!E 景點再發展得好些(鳳凰山其實好靚);v2E2??7Is,|2U]
本人會繼續支持:agree:
B$d+J2_"__h w1U
%UW0gDU9\ }"NPc [[i] Last edited by infjlam on 2008-4-11 at 11:18 PM [/i]]

費事高 發表於 2008-4-11 11:25 PM

妖...執鬼咗佢啦!係咪要搞出幾條人命先肯執笠,政府專係漇錢起埋d垃圾,反而值得記念既古績,佢地就拆完又再拆...

☆C朗7☆ 發表於 2008-4-12 02:44 PM

certain maintenance may need persistently-.-

bigman800 發表於 2008-4-12 03:09 PM

又故障...真係冇野講

h014 發表於 2008-4-13 12:27 PM

成日都故障, 好彩我未搭過啫..
y-OK6pC RXZ.g 如果唔係比人半天吊個幾鐘都幾係野!

0000001 發表於 2008-4-18 11:11 AM

講真/?8M"L | p
真係冇咩信心...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.