娛樂滿紛 26FUN's Archiver

anfman 發表於 2008-4-12 09:56 AM

各位可否用小小時間為小弟做份問卷呢?

這是一份關於網絡供應商的問卷調查 ~]F5f2m?
希望大家多多幫忙~
{4yB$_6S&Z7] 感激!!
3}0Q3{e-F G [url]http://www.my3q.com/home2/99/cedricli/69271.phtml[/url]

BarristerSpring 發表於 2008-4-12 09:59 AM

[quote]Originally posted by [i]anfman[/i] at 2008-4-12 09:56 AM:5d1j8TO;NZ8DHC
這是一份關於網絡供應商的問卷調查/~ eJ8vL_8{
希望大家多多幫忙~
fX wXy P9|,q4^&A/Z h g 感激!!gEfey9PP
[url]http://www.my3q.com/home2/99/cedricli/69271.phtml[/url] [/quote]
t)XV:LY)HPz DONE!!!_+x]}}"N
Ohx6vCF-S
:agree::agree:

極樂 發表於 2008-4-12 10:20 AM

12     總括而言, 你對”網上行”的評價為何?
|8I"m'NA3l5} (1 = 非常不滿意, 5 = 非常滿意)  3~:esvB2}'M4c
1   2   3   4   5
SNqgPC q%T XE(@X
如 果 你 回 答 '1 ', 請 跳 到 17.
%h \bV$o lM|#d 如 果 你 回 答 '2 ', 請 跳 到 17.
3a~T eT-R/S,}4iw 如 果 你 回 答 '3 ', 請 跳 到 17.
osRr(G'|SeUY 如 果 你 回 答 '4 ', 請 跳 到 17. ]9RVR-b&{
如 果 你 回 答 '5', 請 跳 到 17.
x\ [ed)c2aK GwfDU_r/m
[color=Purple]話乜都跳到 17....呢到係咪有少少多餘左呢?![/color]1mHoJaj"~D;J5O

!u(F"}&U!l,uSS [color=Red]非現在網上行的用戶, 果part 會唔會少野左呢?![/color]
Y"?H6QWV_F O 0r1L h S`)LQp
你份report 唔係想做到"建議網xx實行d乜野, 可以吸引梗多人使用?"...
"O:@VgGy k 如果係咁...我覺得[color=Green]非[/color]現在網上行的用戶既意見好重要...
uk3f2DHO}
%@ O%bv}Z$n"y z6M 呢d只係我個人意見....:haha:

kakeidevil 發表於 2008-4-12 10:42 AM

全篇都係關於pccw.......
j3ut/\3?/Z-d%g 你係咪pccw既卧底?!:dev:

chicken 發表於 2008-4-12 11:54 AM

網上行...

kuru 發表於 2008-4-12 01:13 PM

有冇錢收先?

☆C朗7☆ 發表於 2008-4-12 02:41 PM

做完!!!...

anfman 發表於 2008-4-12 11:47 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2008-4-12 10:20 AM:-z fbJB['@u'r
12     總括而言, 你對”網上行”的評價... [/quote]zr5AwG!h

3kr;Oo,k2O%In 你第一個ge問題
n aIw.B7i6{H0]'@ 我之前都有同組員談論過
M"{z1iN Bbl 但他們堅持要這樣做...L~q9Q#c2YN&Fc
1Ck*BM(TBn}*ZeE$A
至於第2個問題
"?ird&P6X ]*? 呢個亦好值得反省O.@s@ZBG4e,i

r4G:^-@ut7EDF\)S 謝謝你的意見:good::good:

anfman 發表於 2008-4-12 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2008-4-12 10:42 AM:'dVN ?G%l},~6D
全篇都係關於pccw.......*K2J Z c*Bc
你係咪pccw既卧底?!:dev: [/quote]
-QOf6p]'dj3^W 不是la~O!G`2O2G1S$c
只係份功課係關於pccw(netvigator)8g\8x\[
問卷結果係用黎做分析之用

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.