唔好怪我大鄉里, 問關於 Fedex
我前幾日在網上購物, 用 Fedex 送貨iIiJV7xc x?]因為我要返工, 不在家4T B-J&O+\lCD6G
用 Fedex 個 Tracking number 上網 check 下, 原來佢地日日都有黎我屋企一次
我幾欣賞佢地個 Tracking system, 真係好詳細
今日禮拜六, 不用返工
終於等到佢地送貨, 急不及待打開信件, 忽然心血來潮, 上 Fedex 個網用 Tracking number check 下
7iG"l'K*|V4f6L
竟然寫住 "10:22 am 送達" :eek::eek:, 望一望自己手錶, 10:26amM3Q5|4ao.P'q9U a
M/[/XvC*fV}}&A