娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tam040046890 發表於 2008-4-17 12:14 AM

大學Top-Up Degree一問??

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

0000001 發表於 2008-4-17 12:23 AM

top-up degree 唔係間間U都有M3@Jpz$Y4c(j
而且好似科科deadline都唔同
/|-Iik&s2V Q T deadline大約六七月, 視乎U and 科目 (九月果d)
-Z3_ K&?J'Dx2N go to PolyU and get it

wciyp 發表於 2008-4-18 10:04 AM

top up degree大部份都在中七放榜後才開始宣傳, 因為有好多位, 不用太心急,a yH#pv
在政府教育局網站可以睇到所有在香港認可的課程

clkgtr 發表於 2008-4-18 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2008-4-17 12:14 AM:I(J-t'R7Rk
有邊位可以提供香港8間大學Top-Up Degree Deadline日期.....因為好混亂.thx........*Iw DiPi'K rk
仲有理工大學Top-Up Degree d 申請表係邊度攞???D7vd R/WN*v0B2_
感謝!!!! [/quote]
?:h/M1E.~l%s?/v7F,}
^u Y2JM7~V 好混亂 :confused::confused::confused:
v'XRF/g*rW J+?7N0g?V
雖然間間 U 既 application deadline 都唔同
$U]R"Nf$|Bk})I 但係年年 non-JUPAS 既 admission 都係大約 1月 至 2月 左右 F2?o4rZ J Z@H K
而且大學既網址亦寫得好清楚呀 v nU.K:X.?

tC$]!E z8D-aSo 雖然而家你都可以問一問d 大學重可唔可以 apply
,F.C B+n'jB#i'nr5?[ 不過, 機會應該唔大 :(
0_w6n2? Y R
"Tl9T/m _cG 你等下年度既 admission 再 apply 過喇 :o

clkgtr 發表於 2008-4-18 10:12 PM

[quote]Originally posted by [i]wciyp[/i] at 2008-4-18 10:04 AM: l{(M`(U
top up degree大部份都在中七放榜後才開始宣傳, 因為有好多位, 不用太心急,e"vgCEA
在政府教育局網站可以睇到所有在香港認可的課程 [/quote]f5M5{o6ZU(^
/]Q.^'f5I q2e#O
有好多位 :eek::eek::eek:vIS!_#s&Re E

IT&m@JL0W:v1X 如果係果d 同海外大學合辦果d 既 Bachelor Degree 就會有好多位 h%fQ G#G&g?\

i f4q u+_r i 但我相信樓主佢問既係各大大學正式 Government Fund 既 課程/jn7I*c nu
大部份既學位都比咗 AL 學生

Insp 發表於 2008-4-20 02:49 AM

通常top-up 都係校外進修課程.......你去speed 問啦.........

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.