娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迪達拉姑 發表於 2008-4-17 12:43 AM

點選擇好?呢兩份工

A:而家做梗呢份
3n\Zx,_ 優點:接近9k薪高 w-e#fcL8I[P
缺點:企,搬野(有時)
\R-Olp        自己表現唔好 l3\ vX;QLh)~
       自己同同事關係唔好9c-v0\"XG"N0]j$bJ0D[
       因為以上兩點所以預計多數過唔到試用期;r&v-L&t%ex
       遲d要返夜
B,oE m'|Z1n~^t B:呢份要盡快決定因為巳請(學校文職類);b2N.@J]\N(x3}
缺點:4.5K薪低
"kY*t_Hy 優點:無咁大壓力c OVbC(NH`
       識d異性溫柔d
8X$yj6U@,R4XUz        坐多d

wcchan886 發表於 2008-4-17 12:50 AM

A
3`#O%J7` tj Wp!q*nT 原因好簡單~~~人工高D:P

chong2002 發表於 2008-4-17 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2008-4-17 12:50 AM:
~rGG h AuyF-y1a N\*_\1w0TF
原因好簡單~~~人工高D:P [/quote]+dr0I3N(Qx)X
     因為以上兩點所以預計多數過唔到試用期j4X9s1M}z
過唔到揀A 黎做咩?:l&H3y,Yhda?*hm
其實你自己都有左ANS啦

你好呀 發表於 2008-4-17 01:39 AM

4.5K 會唔會少d呀-.- 車錢飯錢都冇哂啦....你番工係咩先..咪係搵錢law~4.5k 少到冇朋友!!!!

specificness 發表於 2008-4-17 07:49 AM

如果b可以令你有多啲時間,同時你又會以呢啲時間進修,改進日後的狀況,當然是b。就算不是,如果你覺得過唔到試用期,a其實不需考慮。當然,再嘗試去找c,d和e……

catdogdog 發表於 2008-4-17 10:27 AM

冇7500唔可以轉工!

衰貓 發表於 2008-4-17 03:32 PM

自己表現唔好?!自已同同事關係唔好?!可否講清楚發生咩事?!如果係自己無心機令表現唔好,加上差勁人際關係既話,就好有機會令四千五嗰份都做唔長啦‧‧‧‧‧
)g2}-`Ud5GQ 依家啲年青一代搵工原來仲要計埋識異性呢點,真係‧‧‧‧‧為咗一份壓力少,有得坐?!又可以識啲屍文女既工而放棄高薪?!真係要寫個服字‧‧‧‧‧

confidential 發表於 2008-4-18 12:03 AM

how much do you spend each month?

艾力克 發表於 2008-4-18 12:20 AM

我可以話Bo既缺點說不上真係缺點
IK.Pf0B
rn%cK d7@v,s]D 我係你的話, 我會積極d改善自己, 改善同人之間o既關係4Eb/{ AN.`_ jR MqU
!i6Jl$P6yT2b1e;C
Bo個份工我睇唔倒幾有前景, 人工低, 做野少(i guess)n4d+faA1R
如果你真係唔想改善自己去做A, 我勸你搵份C啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.