娛樂滿紛 26FUN's Archiver

supsup 發表於 2008-4-17 11:58 PM

一號熱帶氣旋警告

請注意:一號熱帶氣旋警告信號現正生效。
$d`n&c O5d 3^,`I:bJ0|2U
天氣概況位於南海中部的強烈熱帶風暴浣熊於今早增強為一颱風及向北移近華南沿岸地區。另一方面,一股東北季候風今日下午抵達沿岸地區。本港今日多雲,有幾陣雨,日間能見度較低。預料在浣熊及東北季候風的共同影響下,未來一兩天華南沿岸地區風勢頗大及有雨。
z%EZ t&X0_4K`T
[jH'bo.F5t#[-oV 本港地區(四月十八日,星期五)天氣預測
|,~)\mYAU H'l ht0v+BW%f@3OXX#A
多雲,有幾陣雨。氣溫介乎22至25度。吹清勁東風,風勢逐漸增強,海有大浪。
f;nChp1kkN}CX &Ko3hg+f%Pu-J
展望:週末期間風浪頗大及有雨。
+N`L o*Bk F!f ,yG8cCvS

-H U n"@F-gPv <<溫馨提示:大家出街記得帶番把雨傘呀>>

alienck 發表於 2008-4-18 12:21 AM

打唔打得成我都係要開工&ci,T.L"zP
不過我望佢打得成#}1fQ v\s.{
因為多一d颱風津貼

Raul 發表於 2008-4-18 12:51 AM

Careful when going out, thanks for your info

Shermen 發表於 2008-4-18 11:07 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

today2028 發表於 2008-4-18 02:06 PM

我星期六要去飲呀, 唔好打風呀

jimjim12 發表於 2008-4-18 11:23 PM

擒日又話掛三號機會不大,今日就掛三號喇,天文台真係隨口嗌~:gun::gun:

lookityourself 發表於 2008-4-19 02:30 AM

咩都好,.. 星期一唔好有事就okay!!!!!!!!!
~Z'l/MKN*b?4w&` 唔好阻會考呀大佬!!!!!!!!!!!!!!

supsup 發表於 2008-4-19 12:56 PM

本港昨日天色昏暗,海面風浪增大,一號戒備信號發出接近一整天後,天文台在晚上八時四十分改掛三號強風信號,是二次大戰以來最早的一次。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.