娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 唉..好唔開心呀
eva04
發表於 2008-4-19 08:24 PM
唉..好唔開心呀
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
makin
發表於 2008-4-19 08:41 PM
睇左好耐終於睇完..首先我想講你d英文好勁-"-好順..writing應該五星級XD
D}'D*^cOtNE
wEh!g0CZ*[o*R
我諗你講緊個artist係關x妍吧?咁又真係估唔到佢咁衰..
N]%F0Z9_7Y
佢當自己係咩..自己一個人霸住間鋪..佢又唔係咩天皇巨星..
3?|R vI0k lApu
唔應承佢就黎搞事..你家姐好無奈囉..咁樣比人炒左
kiV9{W'W
其實遇到d咁既不公平對待..可以去邊度投訴??
+`+O~YXpX
我都唔知..平基會??