娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eva04 發表於 2008-4-19 08:24 PM

唉..好唔開心呀

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

makin 發表於 2008-4-19 08:41 PM

睇左好耐終於睇完..首先我想講你d英文好勁-"-好順..writing應該五星級XDD}'D*^cOtNE

wEh!g0CZ*[o*R 我諗你講緊個artist係關x妍吧?咁又真係估唔到佢咁衰..
N]%F0Z9_7Y 佢當自己係咩..自己一個人霸住間鋪..佢又唔係咩天皇巨星..
3?|R vI0klApu 唔應承佢就黎搞事..你家姐好無奈囉..咁樣比人炒左ki V9{W'W
其實遇到d咁既不公平對待..可以去邊度投訴??
+`+O~YXpX 我都唔知..平基會??uxW!wr u
6?5l)c9{7G7vW
個"偽"人同間公司都有做得唔岩..如果你家姐做既同你講既一樣
7iF'l$}1Q4LV"]#gA 我覺得你家姐應該做返d野..等d偽人唔好以為自己大晒
kqQD/C Y ` 講有錢大把人有錢過佢..講有地位又未輪到佢..I5DP%S5i4NBO
想自己睇晒既咪買晒d衫囉笨..之後慢慢睇飽佢!!"
1x6v9w;aP (n&D7} E];o I8g
最後希望你睇開d..都多謝你揭發左呢d artist既真面目

也媽嗲 發表於 2008-4-19 08:43 PM

哎吔!兄台,点解你既標題中文,內文english既?:haha::haha::haha:
4hKYj| k 我刀想開解下你,但英文有限,剩係睇到''關心姸''等字眼,/n ?"|SA3\@
点刀好la,請放開懷抱...睇下我既帖la!会開心d架!!:kiss::kiss:

阿感 發表於 2008-4-19 08:56 PM

講起就扯火喇,我家.......0f$j-gm8| i"\ ^&b

+R;{LQ2[Mf~3W9\ 6@ {"@ Gl:vJ

d4kw'U~'g5N
D lPMx W q&b6[)E8N8L
|b/d%B;e%EE

0n|-Cq,t
3o&~ ?)` O3U$t{ oIc1GP

?#\O'H`@:b9St $w$x,IeyNP8kSl

3AO!lr'[-` _+dH$Jt *A{G4v+f?#M
6Lm1L9o\
8@c4jZ8{Iz

8}*`(h"t1IPa [
6cA.wq;O3d2U!P/E zK!V.D%zx%?s2V

-f!N |V@T3J;E [img]http://forum.hkgolden.com/faces/clown.gif[/img]

chong2002 發表於 2008-4-19 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-4-19 08:56 PM:SQEj#jD km
講起就扯火喇,我家.......gs5f3{6Lg-ai\
i:[[;\YMl&k,R

e;c5KpL y/n
C+G0ae"{%QX#k )](ik"I)Y*{5J
~;NG2F^g!Fs~l E
t5N)P-y&~ C

ITcU_ N
_'qDrrgz:b^
;~Mi-S Vv7@k u
W0Pz&he B ? ,B:FJ)W.g7}i#[
'\#|Zcw D

+_q$S2W3`.z HN0JY c(tM4{1a,xn

s+Ms_R cB:\ lf1ae| O

.Wd7OF;F-Rg
,A6~ iBT$HIh
on}7h_:j7jqT [img]http://forum.hkgolden.com/faces/clown.gif[/img] [/quote]
w*@$NU-el,Gg YL7NO f,Aa9m R
潮文eng 板||c:~5h y
我地唔可以俾膠登入侵依度呀:secret:

eva04 發表於 2008-4-19 09:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

eva04 發表於 2008-4-19 09:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

自由神 發表於 2008-4-19 09:12 PM

[quote]Originally posted by [i]eva04[/i] at 2008-4-19 09:05 PM:
#zX Vyp,ux (@M _Nt;UT+BL
唉..我個心好亂
ww,oA.tb 我成世人得一個家姐..2R$Tl4rig-?l
而家佢仲係間房喊緊....:( [/quote]9rK8R6D wR Do S
其實聽你所講
M0Y'Kw9sO/J8~%^r 你家姐年紀都應該唔細(唔係想話佢老:))\.l`{~!}
我個pt係,既然佢都出左黎做野做左咁耐
rH*d*\[8RZ4w3bp8y 見過既野都應該唔少E s q)dg$wSZ?n
你俾D空間佢去喊啦,佢應該好快會諗得通呢次並唔係佢既錯+a#z&vuXt|*R

8~6GiV*w0p.c 至於你講果個Jade Kwan..
A]#ja @g)s%t*??V 咪睇下佢可以威幾耐囉$D]@#t5S#X1l y/AXu
天有眼既!{S d,p+F${ Rm$LX
That's why her career is so bad and no hope:)

也媽嗲 發表於 2008-4-19 09:20 PM

[quote]Originally posted by [i]eva04[/i] at 2008-4-19 09:08 PM:
!a$A/_*R"x3X
ct0XhT&?t P4g 因為打英文快好多..
"p9H9K%Or R.l 睇左你D POST真係放鬆左好多
3i[$Sz#s/HgzlljF R 多謝關心..:) [/quote]
f$D oc8n
#\5YY/C8ld.l s 唔駛客氣!我刀幫唔到d乜,-oa7rF;d6F
:gun::gun: ~呢d人遲早有報應!!
:n,F,YB]DQT 不如你同你家姐落街飲杯野,行過圈,抖抖氣,雖則大風雨,"tc7p;LF V
好過留係房諗埋一面...good luck!:cheers:

阿感 發表於 2008-4-19 09:25 PM

玩夠喇,唔知大家真唔知定想同佢玩,篇o野好耐o架喇,日文版都有
&n4s9Bm#Z? [url]http://evchk.wikia.com/wiki/%E5%AE%B6%E5%A7%90%E8%A2%AB%E7%82%92%E6%BD%AE%E6%96%87[/url]2h W2Hh4k!VY ~
V#vE|%\6cV6okP
EF都貼過
g%G3^R_P4CJW!f [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=16719&fpage=1&highlight=%E6%88%91%E5%AE%B6%E5%A7%90[/url]

自由神 發表於 2008-4-19 09:32 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-4-19 09:25 PM: C~xY`f$cJ
玩夠喇,唔知大家真唔知定想同佢玩,篇o... [/quote](c3w/H xEm.[
:haha::haha:我被玩了 h\z%Xu0}
不過樓主真好戲:giveup:

Erocky 發表於 2008-4-19 09:35 PM

唉, 睇完您篇文,
-c {}2p8e[&E 真係替您同您家姐感到好無奈!!
!}8Iz(t|C PS&oJ]
雖然妳家姐既遭遇係不幸,
4uw&_j:p!U 不過話分兩頭,'D#t)~[S t l5W
我以前都聽聞過下Jade Kwan 的衰野 (都係態度低劣之類),
4h`"[?3`yl'k+R~!` 既然佢成日黎妳家姐間公司買衫,_c+I"S"?&P%|K1H
佢呢d"西"應該唔會係第一次發生卦?:F3|?1s@T7M8kQ
公司無理由會唔知佢難服待架喎?LN!saTJ\-p
....應該係好体諒您家姐先係架?
1l;Q&sOLC%?(x#m%E-o
eu&mQ2PJ fa)R+O^ 如果係咁,)K}4iCv)` w
就有可能係公司唔想得失Jade Kwan呢個大客,
f F)L B yE.w x 而搵您家姐黎做祭品......
_m8i |#M)VllU e,q9g.V:TY1D m
算啦, 既然不幸已經發生左,*m+f%P&^M
您同家姐都唔好太唔開心喇,"q}w9_LR$C:]
工作既野, 東家唔打咪打西家囉,
4`'[*j!D?)Nuz1?1U-Q 而且我相信您家姐都係有毅力, 有實力同有能力既人,
7yw2I \9wZ)j5w 有實力既人, 無論去到邊度都會成功既~tP(~!{9R
b@}{2s%R2c
所以我相信您家姐好快就會搵到份好工,j8zmOZRz.v
而且可以攞番佢宜家失去既野!!
+~,~0p*?hq
Jl k |4Z^4T@ Right? ^^

也媽嗲 發表於 2008-4-19 09:42 PM

唉!好心冇好報!:cry::cry:
Nm O"E _Z 做左警訊案件重演主角.....
u/Jhdv&gQ%QRH 多謝感感巡察大人,thx~

eric911 發表於 2008-4-19 09:45 PM

睇過不下10次這個故事(還有其他討論區),點解可以出咁多次post?:confused::confused::confused:

Erocky 發表於 2008-4-19 09:51 PM

頂!!
,e \0N7Y C(Fz 覆完帖先知俾人玩!!
D PwA z8xG 7Z4nY6j5w(?
咁樣好好玩乜??!kC:h8ns
嘥人時間睇, 嘥人時間打~
v9f O&Wvc/U 嘥我十幾分鐘去回覆,
KT!S:\'v 仲要嘥多我一個帖去鬧人!!!
`3PS&^%i&O 我就覺得一啲都唔好玩囉!!
U&TT5|)t-~ h"b'y9}p l
!a^WF Sx |M 就係因為呢個世界有呢d咁既人,
|`!J(QA[%N&mY 網路世界先至會越黎越無質素!!
j T$A:W:E$~m.p lN A N)I8T QW^,u
要玩唔該去番高登玩, 話知您玩過夠本,iX-H4^zaP|,F&z2\
26FUN呢度唔適合您~  唔該~

自由神 發表於 2008-4-19 09:53 PM

既然呢個post已再無任何討論意義啦
d@P;EKP{R| ;v ?0q WYnfbY
close post:)

sfxc0000 發表於 2008-4-19 11:01 PM

哈哈哈........樓主你真係好戲 :good:-D;axFGGc
轉貼一個幾年前舊聞都竟然可以當成自身經歷  :D
+_i7Y&dB#I(RPP 仲可以連版友 d 同情心都呃埋
/E6s.L]-x
tE$u.E!wA*h8^)Q!L+l 單係愚弄版友呢條罪己經可以 Ban 左你"`.K$A.MxEH}/VL
不過見你個 1 分帳號N{+r!v'rPIF
Ban 左都冇意思a$] hN2U
加上閣下咁好戲.........
2wyS5x;ZV9p 念在係初犯就放你一馬B.g$MRY Ai9E

Z.J:`+@7I 下次想玩野請移玉步至"港男俱樂部"/P L$g2t;]J4^8Q
只要你玩得叻而又冇干犯版規
js?`4Evn K(j 你想玩咩都得,祝你唔駛俾版主們扣分 :dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.