娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2008-4-20 12:46 AM

其實有啲不能至信竟然咁耐都無人.......

竟然無人cap 圖2R,H CxI:B+v`,@&D

L#Yx$~;^3u 無線個廣告,  個啲 宣傳易
k!}/T;C[x)Yv
#['WOHl V-} 有個肥天使 ,  之後有個男人好驚訝咁叫
rQW7c5@c
|k vG [iE Bq$[ 個畫面超搞笑 (故事係講個男人工傷,但老細唔俾錢你, ) D\7I0d:L

nDMa,q8g 個廣 告出現咗兩個月@"@"}#GZ%?"L

lKZ(\C"d5`8Quc[ 估唔到而家都未有人cap圖
H#hMy\+a5T:In
A ?&SH*PQ!J_ zS 只要出三秒 , 個畫面一定好正
wfPYA
:bun/w{1oiUx-u 其實有人出 , 應該 至少俾人加三分 積分
B6I$`9z@*zn /L\&v*}zN:C|
[[i] Last edited by 大優勢 on 2008-4-20 at 12:53 AM [/i]]

chicken 發表於 2008-4-20 03:42 AM

個神仙可能自資出錢拍...

kaikai886 發表於 2008-4-20 10:30 PM

[quote]Originally posted by [i]chicken[/i] at 2008-4-20 03:42 AM:
`'KIQmxl~H 個神仙可能自資出錢拍... [/quote]
BF%] v#]*@:v 難怪個工人o晒咀咁啦..

iknow 發表於 2008-4-21 12:45 AM

睇親呢個廣告...都會笑死~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.