娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2008-4-20 10:18 AM

[轉貼]無法離開座位的餐廳

超讚的的啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'v.}^&g]*`G3]I;T
視野好!!!!!!!
!Z)D%i'B1Z0T$T $?{#s~M~dx
好棒喔!!!!!!!!超棒的啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hidicky9 發表於 2008-4-20 10:19 AM

part 2

hidicky9 發表於 2008-4-20 10:19 AM

ending

h.t.f 發表於 2008-4-20 10:59 AM

哈哈,人有三急點算???

sakura310 發表於 2008-4-20 12:52 PM

係lor,我都想講,想去廁所點算 XD
T!T&D}'?F 大風ge話,咁咪變左機動遊戲"海盜船"?

kaikai886 發表於 2008-4-20 10:32 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2008-4-20 12:52 PM:
]Y~(w+Y0[ 係lor,我都想講,想去廁所點算 XD
_;xgrk&y9~3oJU8Eq 大風ge話,咁咪變左機動遊戲"海盜船"? [/quote]E'f g-U8rXh'\
咁又冇咁誇既 最多咪似玩緊激流 ~.~

愛情專家 發表於 2008-4-21 12:01 PM

食餐飯都食到咁激~.~
hx/r,g:Qz 急咪照痾囉~呵呵~

h.t.f 發表於 2008-4-21 10:04 PM

[quote]Originally posted by [i]愛情專家[/i] at 2008-4-21 12:01 PM:y$o K'rh4E[
食餐飯都食到咁激~.~4Bc/z AtY
急咪照痾囉~呵呵~ [/quote]
N K-Qi6_({7fl@0o 上到去,可能已經不自覺咁屙左,:clap:

loklok117 發表於 2008-4-23 04:31 PM

千其唔好望下面:D

T14H 發表於 2008-4-24 01:20 PM

望下面嚇到成班賴屎賴尿都過癮XD

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.