對於26fun既笑話版我有一D意見同睇法
相信大家都留意到笑話版有大量只轉貼又無乜質素既笑話呢D惶論回覆..相信大部份26fun同胞入去睇都吾會..S/ZH*Iavc$Z
希望各位板友衡量下大家既笑話係咪果D本身吾多好笑仲要係各論壇都post過好多次甚至係26fun都repost又repost先好貼上黎..
當然好笑定吾好笑人人準則吾同..+xq/P s6g9\_sa3NQ
我亦都無話轉貼一定吾好..&K7__4j q'~
更無希望禁止轉貼既意思
我建論笑話板都可以引入sport板咁禁止只轉貼既笑話..;h W1VF cR9k6Oh(v7`
可加點評語..
例如:哈哈我覺得果個情節先最抵死VYZ!`;sh{dr4Q
咁樣我覺得可以大大提升笑話板質素