娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-4-20 09:50 PM

(好歌post)道地白荼主題曲--劉德華主唱

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

terry891089990 發表於 2008-4-20 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-20 09:50 PM:
^&`jk)G BKh!i@{"p 劉德華---新歌"一晚長大"..... [/quote]
,e R~"^;QL ZV@'W'E 我仲記得and最like佢唱既「一家人」...-S"d g0Y a2uP
最Like呢段B R8Q r'F'?
我知 爸爸媽媽在家總會害怕
xV!flBNtN Ezf.TOv
孩兒成才時 放棄這個家
p g4e8iV
/m;o#] pH 怕又怕在某天這出嫁女兒 不想歸家"@!O ]5s+s

~(D8m2kr4NpE #LQ9Fc m\
~m+b*{? X
說聲 爸爸媽媽內心不要害怕EE)W*d K/?8og bw
`sMsH
在孩兒回來時 即使風光身價
3Ud6?+S"W n
7sEl{+X](O ]q 不會忘記 倆老在家 只等我念掛`-d]}| g%F
B As/z7t

3U8\7rZ `R_0e 好warm 同有少少感觸感..
U/L-V_&vT)R{ DI Y&s-d5r'cH+e
:(:):)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.