娛樂滿紛 26FUN's Archiver

0000001 發表於 2008-4-23 01:40 AM

華山絕景

[url]http://hk.youtube.com/watch?v=RUgb0dH2fHg[/url]
*qO5s%S:RI
/e1]e1b9T9{3N3n kH~ 呢d先似山吧"`7M.n.}!old
都唔明點解好似直到起樓咁...

睇我唔到 發表於 2008-4-23 01:50 AM

白色衫個位仁兄做緊D乜???:eek:
7x0w]Y7z{b#r 係度爬山定做緊看更??

衰貓 發表於 2008-4-23 09:20 AM

[quote]Originally posted by [i]睇我唔到[/i] at 2008-4-23 01:50:LN T)_ V2T)p
白色衫個位仁兄做緊D乜???:eek:)v&@He |
係度爬山定做緊看更?? [/quote]1E7^3e!}"g%x

+_ R%je@ rB/A dqN%u
我估佢應該專係響嗰個位置收錢幫遊人影相,因為一般遊人既攝影角度都只能水平咁影,但佢就可以從一個較高既角度影埋後面既險要風景,而且佢心口掛有相機,斷估佢都唔會係啲想係華山練功既黐線佬啩:D。。。。。

0000001 發表於 2008-4-23 11:25 AM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2008-4-23 09:20 AM: q o/y:U Vz;b
#n\9ps c{ pc`
gRonM#tTT
+iA \q.eA7d H9J
我估佢應該專係響嗰個位置收錢... [/quote]
K EJ0L9U 7B.N#_)c P:DM
咁都俾你諗到
I1S?K/yc 幾合理

today2028 發表於 2008-4-23 02:21 PM

[quote]Originally posted by [i]衰貓[/i] at 2008-4-23 09:20 AM:
,zx;h-sl BOh
(B(h6y+WPR8J_7rAv P[5bE3])o.[

7j wFyq 我估佢應該專係響嗰個位置收錢... [/quote] lmc3N/y'?5[

^@7s:aGc 好諗都似, 佢個位仲有晒腳踏同扶手, 梗位泥ga...
b+eMs(H)_],f J,Z P )Cd9DIY%Q
不過講真, 呢d都算辛苦錢

打狗棒 發表於 2008-4-24 11:21 PM

不知此山洞是否令狐沖與岳靈珊合創「沖靈劍法」所在?:photo:

QuiGonJinn 發表於 2008-4-25 01:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.