(會考同學請進)分享下啦 !!!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 第一題同mock o個題一樣= =一樣問啟德= = **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** Physics 今年幾易.,. 好多人MC 都有30題以上...
睇怕自己拉curve 都係拉得個D-.- physcis 無對過
希望有個C =v= 早就放棄左地圖閱讀
今日做左2,5題
不過第5題既最尾嗰題唔識做,u2|({} t2O_?.j
又冇乜時間做!P$A|'\M\w
所以咁就冇左4分 聽日中文7x3v H V*c
好怕閱讀理解+R L-d7Dd*Fw4K0}
Writing就冇乜野M/i-i!a7H8Y
有出議論文就冇有怕 [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-4-24 08:41 PM:d%_ M5Fw0w`*C#u`
早就放棄左地圖閱讀9w0Q)j:Z;L U(F~1E-xt.g`
今日做左2,5題 -N a ]h#NQ%r:j;`
不過第5題既最尾嗰題唔識做
又冇乜時間做3wn/]&}3|%jn9\
所以咁就冇左4分 [/quote]
我做4 同5 ~~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-24 08:52 PM:
聽日中文,我最驚都係唔夠時間做,h&c/dj:IZ"@
係平時學校測驗同考MO都做唔晒:redface:
(仲要係文言文就食得屎啦)
作文反而未驚過:haha: [/quote]9yJG$D+L]g+_7A
文言文一係易過食菜gRo5Xt N
一係難到pk
V0U&iQk&H3X
就算白話文有時都難到我 [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-4-24 09:10 PM:^?)M|!K4qU
文言文一係易過食菜P8Y NAD2~Ip+[
一係難到pkEQ\?7x
iR}wh'O5M
就算白話文有時都難到我 [/quote]d1J d-k,q
Zq3h0e.S7o2y:]
佢整篇抒情到嘔嘅文....有排解 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 今日宣佈, 閱讀理解篇詩最難$pjCwNn_
作文三題都唔好作..........
R:i*j Eg/fP
5M hJ4kkt8eV3r
[size=4][u][b]閱讀理解[/b][/u][/size]6\+N-N,z2]
主題: 月
Ya Y(E,Np)Jq
[u][size=4][b]作文[/b][/size][/u]
[b](1)[/b] 2008/3/4Er w{{W
今早發生的事情, 以失敗告終, 至晚上仍歷歷在目. 別以為我一定傷心失望, 我不但G~j2M3z v r$s;{Q:|
沒有情緒低落, 反而有些開心哩!C%aExd
9y|-v|:H4a V-o
[u]以上是有容網誌的第一段. 你是有容, 試從第二段開始, 續寫這篇網誌, 說說當天發生的事情和感受[/u]6k:mC&@ a4p
`#Qx:RF&p
A9T'v:A+?,JP)x
[b](2)[/b] [u]一次集會開始前的見聞[/u]
Ohm#ZOS
[b](3)[/b] 有人說: "棒下出孝子, 嚴師出高徒. " 也有人說: "獎賞是教育的恩物. " .H6`._)wm1Tsog
[u]你對這兩種說法有甚麼意見?[/u]z]5R+M,Kd!b3i
[[i] Last edited by lookityourself on 2008-4-25 at 12:53 PM [/i]] 今日作第3題
作之前好有信心
寫寫下竟然唔夠字
又唔知點寫落去 我作第2題~~ok 易