娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-4-24 02:47 PM

(會考同學請進)分享下啦 !!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

88790333 發表於 2008-4-24 02:55 PM

第一題同mock o個題一樣= =
]$Y:t0V]lA1E 一樣問啟德= =

jen01 發表於 2008-4-24 03:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lookityourself 發表於 2008-4-24 03:51 PM

Physics 今年幾易.,. 好多人MC 都有30題以上...
HUn*]'F$S'Y:z#e"g 睇怕自己拉curve 都係拉得個D-.-

pkbrian 發表於 2008-4-24 04:39 PM

physcis 無對過
9Ay4q*PF ? t.J(W N1PG
%pU7gTB;Xh+hJ 希望有個C =v=

SCM 發表於 2008-4-24 08:41 PM

早就放棄左地圖閱讀
%E(E'\jz9A2dQN 今日做左2,5題
-?6Lt'b/j q|/mm4d 不過第5題既最尾嗰題唔識做,u2|({ } t2O_?.j
又冇乜時間做!P$A|'\M\w
所以咁就冇左4分

SCM 發表於 2008-4-24 08:44 PM

聽日中文7x3v H V*c
好怕閱讀理解+R L-d7Dd*Fw4K0}
Writing就冇乜野M/i-i!a7H8Y
有出議論文就冇有怕

Kaz00086 發表於 2008-4-24 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-4-24 08:41 PM:d%_ M5Fw0w`*C#u`
早就放棄左地圖閱讀9w0Q)j:Z;LU(F~1E-xt.g`
今日做左2,5題 -Na]h#NQ%r:j;`
不過第5題既最尾嗰題唔識做
8{ xUn@4N1d 又冇乜時間做3wn/]&}3|%jn9\
所以咁就冇左4分 [/quote]
+`O2tWY9g,O
7Q wR ]W 我做4 同5 ~~

jen01 發表於 2008-4-24 08:52 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2008-4-24 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-24 08:52 PM:
'}Ss P~ 聽日中文,我最驚都係唔夠時間做,h&c/dj:IZ"@
係平時學校測驗同考MO都做唔晒:redface:
(ZvC,}oV]1^1M (仲要係文言文就食得屎啦)
$rMkxC b
(]1exP/PP y1Z [ 作文反而未驚過:haha: [/quote]9yJG$D+L]g+_7A
文言文一係易過食菜g R o5Xt N
一係難到pk
z-DF X~st0Y+n V0U&iQk&H3X
就算白話文有時都難到我

Kaz00086 發表於 2008-4-24 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-4-24 09:10 PM:^?)M|!K4qU

-d-Z#d'a%} 文言文一係易過食菜P8Y NAD2~Ip+[
一係難到pkEQ\?7x
iR}wh'O5M
就算白話文有時都難到我 [/quote]d1J d-k,q
Zq3h0e.S7o2y:]
佢整篇抒情到嘔嘅文....有排解

jen01 發表於 2008-4-25 12:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lookityourself 發表於 2008-4-25 12:47 PM

今日宣佈, 閱讀理解篇詩最難$pjCwNn_
作文三題都唔好作..........
EF1D/WF@n7gW R:i*j Eg/fP
5M hJ4kkt8eV3r
[size=4][u][b]閱讀理解[/b][/u][/size]6\+N-N,z2]
主題: 月
0c ~:^cM3{G+V Ya Y(E,Np)Jq
[u][size=4][b]作文[/b][/size][/u]
0K#i].}H] [b](1)[/b] 2008/3/4Erw{{W
         今早發生的事情, 以失敗告終, 至晚上仍歷歷在目. 別以為我一定傷心失望,  我不但G~j2M3z v r$s;{Q:|
沒有情緒低落, 反而有些開心哩!C%aExd
9y|-v|:H4a V-o
[u]以上是有容網誌的第一段. 你是有容, 試從第二段開始, 續寫這篇網誌, 說說當天發生的事情和感受[/u]6k:mC&@ a4p

{ Eb+rSl7y0P `#Qx:RF&p
A9T'v:A+?,JP)x
[b](2)[/b] [u]一次集會開始前的見聞[/u]
+Z(nv*\ DyP9Q*c
/X d*j0k5JXj| Nz Ohm#ZOS

p~v$JnS [b](3)[/b] 有人說: "棒下出孝子, 嚴師出高徒. " 也有人說: "獎賞是教育的恩物. " .H6`._)wm1Tsog
[u]你對這兩種說法有甚麼意見?[/u]z]5R+M,Kd!b3i

9V)diF3AF [[i] Last edited by lookityourself on 2008-4-25 at 12:53 PM [/i]]

SCM 發表於 2008-4-25 08:39 PM

今日作第3題
Srg,ke h }&yr 作之前好有信心
7o6li Bu7T"o 寫寫下竟然唔夠字
(uZIjdV 又唔知點寫落去

Kaz00086 發表於 2008-4-25 09:11 PM

我作第2題~~ok 易r4U#xUL
,g:a|:V4b(CZ
PS:SCM...你係北區邊間考ar~~

SCM 發表於 2008-4-25 09:15 PM

[quote]Originally posted by [i]Kaz00086[/i] at 2008-4-25 09:11 PM:q4xPYt3V mh
我作第2題~~ok 易
x;ReLf
mqb:R!I)J4@t PS:SCM...你係北區邊間考ar~~ [/quote]
p#U|~@ 你又知我北區
A4u3h I(Ef 我有講過咩:eek:

kk1439 發表於 2008-4-25 09:48 PM

我想問下今日份中文 閱讀理解第2篇係唔係係95年文學卷到出玩過啊,我聽讀文學d朋友咁講~想知個明白,唔該哂

Kaz00086 發表於 2008-4-25 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]kk1439[/i] at 2008-4-25 09:48 PM: Wh(PZ4Na+xQ ?
我想問下今日份中文 閱讀理解第2篇係唔係係95年文學卷到出玩過啊,我聽讀文學d朋友咁講~想知個明白,唔該哂 [/quote]
'wf k,_,~F |9[cSO7x0du
聽人講好似係AL 出~~

SCM 發表於 2008-4-26 04:32 PM

pk la
I&p3qEJ 今日卷3大炒

Edgar_Davids 發表於 2008-4-26 05:06 PM

**** Hidden Message *****S5jH*e'nA#DdP
UMR(T8mQ*^
[[i] Last edited by clkgtr on 2008-4-26 at 05:19 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.