娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-4-24 02:47 PM

(會考同學請進)分享下啦 !!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

88790333 發表於 2008-4-24 02:55 PM

第一題同mock o個題一樣= =
Kw QM%M!{B!swl/} 一樣問啟德= =

jen01 發表於 2008-4-24 03:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lookityourself 發表於 2008-4-24 03:51 PM

Physics 今年幾易.,. 好多人MC 都有30題以上...
lKW!A)v c&S`;j,| 睇怕自己拉curve 都係拉得個D-.-

pkbrian 發表於 2008-4-24 04:39 PM

physcis 無對過
v;P$Jc)r +d^&s{i7y1Z!g
希望有個C =v=

SCM 發表於 2008-4-24 08:41 PM

早就放棄左地圖閱讀
"w&wqj%i 今日做左2,5題
x9hM!jN$B 不過第5題既最尾嗰題唔識做CF%HK9hO\@
又冇乜時間做
-k`2x-U!gm+[2K9d.\-q 所以咁就冇左4分

SCM 發表於 2008-4-24 08:44 PM

聽日中文
E%d }H3wy8zE 好怕閱讀理解0A5yBl6`vT0H
Writing就冇乜野(beI|a%EH:AD
有出議論文就冇有怕

Kaz00086 發表於 2008-4-24 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-4-24 08:41 PM:
Lf(k){vKW 早就放棄左地圖閱讀
qz'M3ewIm 今日做左2,5題 K \.x A#n.JsX2k
不過第5題既最尾嗰題唔識做3TL@0B%Jy)z!vDa
又冇乜時間做*[c"h)jk
所以咁就冇左4分 [/quote]
e"f S0t6\Fm3]!K iS x1t1Ww D
我做4 同5 ~~

jen01 發表於 2008-4-24 08:52 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2008-4-24 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-24 08:52 PM:
*H |n|B5{,m 聽日中文,我最驚都係唔夠時間做,^u7OY @?
係平時學校測驗同考MO都做唔晒:redface:nt;x)aE6uh:M\
(仲要係文言文就食得屎啦)
N#BgA,NNe /SI)y]H;Z
作文反而未驚過:haha: [/quote]+?\:J*z!^-y5k
文言文一係易過食菜bmU'z0^I4Z3s
一係難到pk
g J {5G-I`%Md
S"Q*u)h YWl"sJW 就算白話文有時都難到我

Kaz00086 發表於 2008-4-24 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2008-4-24 09:10 PM:
9PM2ps7w-F\Q )c&pGe3I/Q v K6a)]
文言文一係易過食菜Y.~ J5T2_
一係難到pk
7~a@G0A} U 1fir7^*G/l@,V#Dw
就算白話文有時都難到我 [/quote]+}D9s|,zN&rt(W

B&u|d*]p 佢整篇抒情到嘔嘅文....有排解

jen01 發表於 2008-4-25 12:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lookityourself 發表於 2008-4-25 12:47 PM

今日宣佈, 閱讀理解篇詩最難
({P7o#g4F'] } u 作文三題都唔好作..........
Y@d+MIRa x 0J&Rk2wgkUw,o,m*G

:x Y,Y@,`/P@ [size=4][u][b]閱讀理解[/b][/u][/size]/fSq!NX Z B`
主題: 月d?-p?*s!X{

"_@R]8T&I [u][size=4][b]作文[/b][/size][/u]
f'W-i mJpdS Mn [b](1)[/b] 2008/3/4
K"C?Y(jG          今早發生的事情, 以失敗告終, 至晚上仍歷歷在目. 別以為我一定傷心失望,  我不但} {e`6B
沒有情緒低落, 反而有些開心哩!Da] oS#CIh
+x1B0}{l
[u]以上是有容網誌的第一段. 你是有容, 試從第二段開始, 續寫這篇網誌, 說說當天發生的事情和感受[/u]pvw|'@ymm-r

7]O/sT&iQ8LrO3v
F)^ Js h!C 4Je'`.qo!K,if
[b](2)[/b] [u]一次集會開始前的見聞[/u]`M;g/|L)[-vb

aJ*W T4` v}([$Q +lO7{+V Z

r%N]F-] [b](3)[/b] 有人說: "棒下出孝子, 嚴師出高徒. " 也有人說: "獎賞是教育的恩物. " Vx.m q xj+uq j
[u]你對這兩種說法有甚麼意見?[/u]
2DHS"pL#o/F*?f IQ }&V{E4iP d
[[i] Last edited by lookityourself on 2008-4-25 at 12:53 PM [/i]]

SCM 發表於 2008-4-25 08:39 PM

今日作第3題WA)~:e#gY
作之前好有信心Z _M;}l jF)fSon
寫寫下竟然唔夠字
Y6X ^ So*N 又唔知點寫落去

Kaz00086 發表於 2008-4-25 09:11 PM

我作第2題~~ok 易
0tRNZ`;}&\ }5|8F"O X,fW$?A`$[
PS:SCM...你係北區邊間考ar~~

SCM 發表於 2008-4-25 09:15 PM

[quote]Originally posted by [i]Kaz00086[/i] at 2008-4-25 09:11 PM:
t;R+q)Y9v,S@ 我作第2題~~ok 易_oX1q)pI2I0Xul:]
3B'dW kssKIU
PS:SCM...你係北區邊間考ar~~ [/quote]MOX4c'`J,f I#v
你又知我北區&w%X M O2[-f.E |#v
我有講過咩:eek:

kk1439 發表於 2008-4-25 09:48 PM

我想問下今日份中文 閱讀理解第2篇係唔係係95年文學卷到出玩過啊,我聽讀文學d朋友咁講~想知個明白,唔該哂

Kaz00086 發表於 2008-4-25 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]kk1439[/i] at 2008-4-25 09:48 PM:
,Z'aQ.Tg/J!A 我想問下今日份中文 閱讀理解第2篇係唔係係95年文學卷到出玩過啊,我聽讀文學d朋友咁講~想知個明白,唔該哂 [/quote]
s3S+[-CN8u
B5M0TMn,S 聽人講好似係AL 出~~

SCM 發表於 2008-4-26 04:32 PM

pk la
?!C7A j+t+_8P 今日卷3大炒

Edgar_Davids 發表於 2008-4-26 05:06 PM

**** Hidden Message *****
h [(Pt'{XZn
&j[&t P|p [[i] Last edited by clkgtr on 2008-4-26 at 05:19 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.