娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2008-4-24 10:46 PM

[轉片]港女嫌四寶飯唔足料 拍片掟上youtube

[url]http://hk.youtube.com/watch?v=lck_9MpdPCQ&locale=zh_HK&persist_locale=1[/url]
E*t i"nFO2q H 事源(節錄其中一個回覆):
gr)?Pyw&@4i%y4Vy*N [quote]點解呢段成人比人delete左架,
QJ rr,bo3? 係咪驚比人知到真相呀 !!"@ {{:[;w4J)?6Ke
轉貼:
1oL|%EN:t-W Km 你地自己評下理....
[8IwjdP"v'o*` U 其實果日我係後面睇戲!n9_^ GrzA{
我係隔離等緊外賣
_"i \!D1IK 個女仔似係24,25歲既ol黎
3`1qv(T}f"~9\/I;~ 同行有幾個朋友#o&v)E\+W)]}
原因係個女仔買四寶飯
f:xs6B\L 但個師父就俾左個無乜肉既雞胸-J}2M0b1Gk.VO
咁個女仔就話要換
w] G/r^jCw"A6I!Q~ 咁師父照換喇,之後又話叉燒太少
!C9?.J#x4{!DX/h/SQ 照住佢又嘈唔知邊樣野
J'w4N%D~U`&HbJ 後尾個師父好勞嘈咁話:不如你講你仲想要咩,等我一次過俾晒你1z*J.l\ic'g8~&r
跟住個女仔就話:你當我貪你d野呀?係你俾d唔靚既野我先叫你換m\;rY1C7j&t/[(S
其實成件事就係個女仔以為個師父當佢乞兒,而個師父唔想個女仔再煩先咁講 [/quote]\ss$g4_*IO5u)U
Hyxe'?+g C:ph
睇返各大論壇,都係一面倒支持阿叔[Z'U j C ` hFy
唔係條片上網就得o既,港女!!:noway:f0D*X'h.H_ w-h!tg
#v,H"Jq\
[[i] Last edited by 阿感 on 2008-4-24 at 10:47 PM [/i]]

feuosma 發表於 2008-4-24 11:03 PM

等我幫佢加料....
;JWj3b3CS:XA:Z)z 好似4仔咁......等我射落碟飯到...跟住質佢食.....

艾力克 發表於 2008-4-24 11:14 PM

剩係睇個"節錄", 唔太清楚事情始末
a8u bHUke+I 個"師父"講粗口係唔岩(話晒都著住制服), 但個女仔態度真係好有問題, 撩交嗌 :help:
2L[C Q%];Ag 如果佢真係25,26歲, 咁真係可悲 :o:crybye::crybye:

koreansam 發表於 2008-4-24 11:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2008-4-24 11:19 PM

d港女成日以為個個人都要聽佢,渣住少少道理就無限放大,以為自已全部o野太o岩晒

cia1hk 發表於 2008-4-24 11:20 PM

係o個D港女無水準啫!!!:nogood::nogood::nogood:
"CJ2b-M;H9_6B 以為錄咗片好似好威咁!!!:noway::noway::noway:

cia1hk 發表於 2008-4-24 11:24 PM

俾果少少錢好似好巴閉咁!!!!
$kO eD:Jq1\D E~ 不如叫人俾埋間鋪佢啦!!!!

自由神 發表於 2008-4-24 11:26 PM

哈哈!個阿叔就唔o岩啦!
%AA`k @ee.] 全香港有邊個唔知【四寶飯】係雞脾、餓脾、半肥瘦叉燒再加燒肉既腩位嫁?
-ek H l)p L?)ujmh 呀,而家香港人要健康嫁!少飯多菜呀!你咪落咁多蔥油呀?多半滴都告你謀殺我呀!(Y'Gf!Id
8Q^zLU,a
a y'K+[#[X7qYo
笑話!笑話!香港點解會變成咁?

打狗棒 發表於 2008-4-24 11:28 PM

買果廿幾蚊燒味飯就嫌三嫌四? 中港台嘅女仔, 以香港女仔最大支嘢, 稍有姿色就得得戚戚, 扮晒上菜!!!

VIIV 發表於 2008-4-24 11:28 PM

so very bad..............i mean the gal..................

qazplm 發表於 2008-4-24 11:30 PM

[url]http://hk.youtube.com/watch?v=dMhs6TtFhv8&watch_response[/url].adP6u-T+^sU
%M;ZMLo#e!x]
some response, or the truth of this event.

自由神 發表於 2008-4-24 11:34 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=179787&page=1#pid2640250[/url]
*yB+IP cy $R+]:S5lr0AH5T:g&A
:cry:佢Del左我呢個comment呀:cry:

pandh 發表於 2008-4-24 11:43 PM

要睇哂成段片至可以評論

雷鳴仁 發表於 2008-4-25 12:01 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-4-24 11:28 PM:qE)e@ jR\
買果廿幾蚊燒味飯就嫌三嫌四? 中港台嘅女仔, 以香港女仔最大支嘢, 稍有姿色就得得戚戚, 扮晒上菜!!! [/quote]
t(C/QE [+r*S
k_g+B Q1w 香港d女仔有無姿色都係扮上菜..:nogood:

jimjim12 發表於 2008-4-25 12:06 AM

畀仔扑又話喂佢唔飽,正臭×!!!

alienck 發表於 2008-4-25 12:07 AM

香港人的悲哀
j.Bg(y$B J!y 影衰晒香港d女仔

大優勢 發表於 2008-4-25 12:16 AM

[size=5]救命呀g]!r$zZ7S)b5rn
你有錢就唔好食美心
1Ya%zV*G p] g&Qb
食美心就預咗 無乜肉
'NIQl/a
j0P+N8dl+~ 真係 .... :noway::noway:n_O0`5q(}+u G

/`P @4v#\4g.l$| [/size]

hk853 發表於 2008-4-25 12:16 AM

正所謂面係人地俾.架係自己丟9qc)r-m2W9AA/Q@
而家post段片上網俾全港網友圍插(otzd#F6N/yrE
真係抵佢死:nogood:

jen01 發表於 2008-4-25 12:30 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alexly 發表於 2008-4-25 01:04 AM

need to see the whole thing to make comment

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.