娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2008-4-25 01:17 AM

條片無頭無尾唔係好清楚發生咩事
~fjc$F4HHW;V P 淨係知道個男人講粗口話個女仔H1x5^IF ]aN
個女人就發皮四:confused:

yuri 發表於 2008-4-25 04:35 AM

咁樣好似唔係咁好 人地都係打份工...

infjlam 發表於 2008-4-25 12:59 PM

食個飯o者,個女駛唔駛玩到咁盡呀?
L/lU}|(f9f 覺得個廚房師傅有問題,大不了搵經理傾o羅!4_-~r)S"^s C4f9@Q}1`
只識潑婦罵街,蝦個師傅返緊工!hV)QEe _#x u r
(個師傅亦有唔o岩,EQ較低,但遇著呢D客,有反應亦無可避免);O/A|u @!Dtd7P

JP1c3mr %Kl5W2|-r1D5pkh
最不知所謂係個女要出埋短片影人,
#u#w9hvK(T1il&o 要拋個阿叔,上youtube喎...w(| Swf
(呢D就叫做「自我中心」,廚房阿叔鬼知youtube係乜o羊!:hitwall:);F#fKt`1I5P
小事化大! ?-Q2}*L_s V&I9y#\
冇腦只識發老脾~(j%ZZ.I H} U9k5f\/Q
| lz%z]'G
[[i] Last edited by infjlam on 2008-4-25 at 01:12 PM [/i]]

hui1991 發表於 2008-4-25 01:59 PM

強  太強咯

0000001 發表於 2008-4-25 09:07 PM

預到呢d人
5H5n*\.I*H/o 真係冇計w7~kg|7Z u*C*rQ
俾佢又唔係9e`sEyF"u Vc
唔俾佢又唔係

阿感 發表於 2008-4-26 01:16 AM

傳說中o既港女,唔知真定假D.ME:~\\z
4@2F{.jt f
[url]http://www.review33.com/chat/forum_message.php?topic=13080424142305&page=2[/url]

阿感 發表於 2008-4-26 01:23 AM

風沙雞飯x2,炸排骨飯,冬菇肉碎竹筒飯,柯仔麵線x2,四個人食$bmY CQ-^,i
唔怪得去美心食會要求加多d料啦:lol:

infjlam 發表於 2008-4-26 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-4-26 01:16 AM:
/q1f P'O F}^ c)` 傳說中o既港女,唔知真定假'b;V~4] q E|%T
/Z~G6hrS G
[url]http://www.review33.com/chat/forum_message.php?topic=13080424142305&page=2[/url] [/quote]|%L@t5Z'I-J

,K~lm:o^5X/N-E8EH 撞鬼o羅,又一個傻B...p*\ ol0`;Y:zu yq
唔將自己D「威水野」寫入Blog或放上youtube,
9\CO:G'Uj;s7Nn 就唔會比人插到阿媽都唔認得:crybye:

infjlam 發表於 2008-4-26 01:36 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-4-26 01:23 AM:
9zO iS}x*t+I 風沙雞飯x2,炸排骨飯,冬菇肉碎竹筒飯,柯仔麵線x2,四個人食 dAO-q+X
唔怪得去美心食會要求加多d料啦:lol: [/quote]z3C,hV ~Yb M%S
2`h[5yM
阿感兄,那是同一個女來的?

阿感 發表於 2008-4-26 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at  01:36: P9I't,n#|tK

,z kiW iHr .X4R#^.{7H ]
阿感兄,那是同一個女來的? [/quote]6x,c%q?m0MK?x

xG5r_R%r^ 網上刮料組話係

infjlam 發表於 2008-4-26 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-4-26 02:02 AM:v%j%uw1n$f2S8T

&j BWJ1\F'p KWu.F.a 8X"V9^;lz:z+Z+Q
網上刮料組話係 [/quote]}8ihuW8Z R

+iz0S7R*OhCz 是真的話,咁佢就真係大檸樂:hitwall:0XW)`A'h[!| ]
全港毒男將對港女的多年怨氣,
'C!G Q(W*Re_KH Fd 全部都發洩在佢一人身上,
Ep&Pj`'E7p J/y 呢鋪都唔知點收科:confused:

阿感 發表於 2008-4-26 02:44 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at  02:07:
Ph5H,E3yH ,fbJY&hi?Y

5Xc*T.JbgVb 是真的話,咁佢就真係大檸樂:hitwall:
/f)tO)@p)jb 全港毒男將對港女的多年怨氣,rB.i6`%f
全部都發洩在佢一人身上,
U1^:}h+_0y6l0gP 呢鋪都唔知點收科:confused: [/quote]6l y*y+V_-_e K xN

%z!OYl@ 佢個site,唔係,佢個blog已經洗得乾乾淨淨,delete晒d o野,依然不停有人留言,d留言......[sosad]&zWLos1zl6Zm
[quote]原來就係你條臭八婆, 係演唱會到傾咗差唔多半埸. 好心你地啦! 你地一定係懶靚, 唔知醜, 果D八婆, 其實你地係唔知醜的臭西. 你地根本就係無家教, 種返過來話人. 果個什麼CECI, 簡直係臭西中的臭西. 你地係演唱會到講野, 而騷擾到人, 已經係你地不對. 根本就沒有尊重到表演者, 和欣賞表演的人. 你地連自己都不懂得尊重, 難聽的說, 是有爺生, 無乸教!
nz9zy x#f@7ZM 你地好似話聽到灰色就醒神, 十萬個不想[/quote]~LSz5]JZ4I.P

7?,V7yc+W [quote]唔係呀~~~唔係話自己嘈吹人地半場演唱會係冇錯咩?
Fc;F+auUVu 咁快咩都del曬呀~~~ N7v:x.etp5@|c
最慘就係你張相已經比人save左
z-?T!yVp!htX 去到邊都有人知你係包包港女law[/quote]5m0G*bLf)j _#ZaJ9{
/F0H h{J
[url]http://hk.myblog.yahoo.com/pochaccolau/guestbook[/url]
K8J-G$KD ~+s f{L9O4x ?y-? @qFD
[[i] Last edited by 阿感 on 2008-4-26 at 02:47 AM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2008-4-26 11:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-4-26 03:01 PM

今日蘋果動新聞報導:Z ~u0H2f

Ll.E }NV [url]http://www.appleactionews.com/site/art_main.cfm?&iss_id=20080426&sec_id=6996647&art_id=11037001&dis_type=text&media_id=1[/url]
qf5D.E4T$v ']5iBFy
[url]http://www.appleactionews.com/site/art_main.cfm?&iss_id=20080426&sec_id=6996647&art_id=11037001&dis_type=ss&media_id=1[/url]

QuiGonJinn 發表於 2008-4-27 03:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2008-4-27 08:54 PM

有話包包係畀人借刀,同美心女係兩個唔同港女:haha:
"SP'Hj K DGi`T\J yS
條片o既片主雖然不停刪除留言,但係以秒做單位o既留言已超過10000在關,成為多個youtube紀錄,但係片主點都唔刪點片
'm%@W&[%V H)q8H`O [url]http://hk.youtube.com/watch?v=lck_9MpdPCQ&locale=zh_HK&persist_locale=1[/url]

infjlam 發表於 2008-4-28 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-4-27 08:54 PM:` o!Q dE
有話包包係畀人借刀,同美心女係兩個唔... [/quote]$i Th"tt!C

ie8}MF9]"S1Yh 之前都心諗,唔會咁「橋」掛?lw"f3P/TW&@-W tyX
若係同一個港女,咁佢就死多幾錢重, c c`G&@2z6\"p~
依家算係兩個人,8vtX!}0S*m!TF
但兩人的下場都唔荒會好成點...
9CT7O.Z M9u*x:g,j
;g~9E e `)j7]G7AO
5oe#sky~k8_ [color=Red]全港毒男正搞大合唱:I1l p/YvB1cy"j%E

{ T,k#^4D2f$DE 一起森巴舞...撥走不滿....發洩發洩你苦悶.....:dev:[/color]

YingTung 發表於 2008-4-29 10:44 PM

雖然網名"包包"並非一定係該美心港女,A.V6U+K+r g,i h
但就自己爆左係"演唱會港女"。
B\fas1R^
$j%_3^A`~.jDv 呢o的人真係...唉.....垃圾。
V-q5b$t;Rg 如果演唱會見到佢,只能夠嘆,佢真係好可憐。

kakeidevil 發表於 2008-4-29 11:34 PM

此影片已被用戶移除。
g{ S K7W `~u5Tf
0m;Mr$X}7r5K;@ xKWZ,M~
............................:o

QuiGonJinn 發表於 2008-4-29 11:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.