誠徵問題,比個八字黎幫你測下野
吹水地方玩算命唔好問到無雷公咁遠,最好有具體和實際問題。
隨機答有緣者,說得對不對都話比我知,對的不用誇,錯的隨便話(唔錯無進步),志在練習拿分下載,哈哈 Do,G vr#{h7|A P
唔想比八字又可以比姓名,加埋話我知你幾歲有無改過名就得(UH {Cr;im
兩樣都唔比咁串又可以,誠心小小問問題(具體d),話我知你幾歲咩生肖。
我功力有限,大家當參加性意見就好
版主和大佬級優先處理,因為佢地比到分我,哈哈,其次係會較誠實回答 5-31-1975 12:00am出生 兔年 事業同財運如何呢???m4Z$SCsz{7Jp x
mU6_~b]0X
1A;S;`L4` X%O ~
"s7vJ \W]"|/y)J7zu
祝
生意興隆 我都想玩
但樓主你咁樣公開問人攞時辰八字*Ij c0w*C)g5I$o5M+P
我唔係話你
不過好易比其他人攞左去亂用 [quote]Originally posted by [i]tung1688[/i] at 2008-4-28 06:55 AM:
5-31-1975 12:00am出生 兔年 事業同財... [/quote]
??大佬,男定女都要單聲掛,唔係都幾難搞清楚8fe'bl s:Z#G/|F
你不是從事財務工作就多是做生意的命J B1Bt/TCe WFX*IZ
你財運唔慌差得去邊啦,唔好玩我d細啦:gun: [quote]Originally posted by [i]D9B9A97E[/i] at 2008-4-28 12:28 PM:
我都想玩
但樓主你咁樣公開問人攞時辰八字1G+aav.rLz P5kR7Y
我唔係話你
不過好易比其他人攞左去亂用 [/quote]