娛樂滿紛 26FUN's Archiver

說說看 發表於 2008-4-28 06:40 AM

誠徵問題,比個八字黎幫你測下野

吹水地方玩算命
[ y8d\5wK'] 唔好問到無雷公咁遠,最好有具體和實際問題。
/W9nAP,})I;q'i$b 隨機答有緣者,說得對不對都話比我知,對的不用誇,錯的隨便話(唔錯無進步),志在練習拿分下載,哈哈 Do,G vr#{h7|A P
唔想比八字又可以比姓名,加埋話我知你幾歲有無改過名就得(UH{Cr;im
兩樣都唔比咁串又可以,誠心小小問問題(具體d),話我知你幾歲咩生肖。
em?o/A 我功力有限,大家當參加性意見就好
f8Dx:xD+C%b 版主和大佬級優先處理,因為佢地比到分我,哈哈,其次係會較誠實回答

tung1688 發表於 2008-4-28 06:55 AM

5-31-1975 12:00am出生 兔年 事業同財運如何呢???m4Z$SCsz{7Jp x
mU6_~b ]0X

q,MrWT!j6q9A 1A;S;`L4` X%O ~
"s7v J \W]"|/y)J7zu
                                                                    祝
h1d1Z1T|@f#E1]j                                                                            生意興隆

D9B9A97E 發表於 2008-4-28 12:28 PM

我都想玩
^cDa)KRh 但樓主你咁樣公開問人攞時辰八字*Ij c0w*C)g5I$o5M+P
我唔係話你
t(U&Fp2C:B 不過好易比其他人攞左去亂用

說說看 發表於 2008-4-28 01:33 PM

[quote]Originally posted by [i]tung1688[/i] at 2008-4-28 06:55 AM:
` Xa6Q}q&t 5-31-1975 12:00am出生 兔年 事業同財... [/quote]
O `rMg+o:\ ??大佬,男定女都要單聲掛,唔係都幾難搞清楚8fe'bl s:Z#G/|F
你不是從事財務工作就多是做生意的命J B1Bt/TCe W FX*IZ
你財運唔慌差得去邊啦,唔好玩我d細啦:gun:

說說看 發表於 2008-4-28 01:42 PM

[quote]Originally posted by [i]D9B9A97E[/i] at 2008-4-28 12:28 PM:
9\"^8\6J"};[ 我都想玩
h U-g5Pb-Ix_^u;a 但樓主你咁樣公開問人攞時辰八字1G+aav.rLzP5kR7Y
我唔係話你
9o.nq znLi [ 不過好易比其他人攞左去亂用 [/quote]
n7Ju8i'y)c 首先,好多人都以為人地知道個八字會死,其實如果對方都唔知你係邊個,全世界同一個八字隨時超過一兩億,可以做得咩a_1N;K;P#~r#h
其次,你咁既想法又無錯,所以上面已經講過,唔算八字重有玩姓名,再唔係就乜都唔使,認真問個問題,話我知你幾歲和生肖就得,唔使煩,唔想公佈又可以pm我,當然啦,話明隨緣而答,當然唔會個個都答啦,因為很多人都係隨便問,求其放底個問題或八字就算,根本唔認為,又無想過會話比我知我算得對唔對,所以一般會答版主或老江湖)_5_ d!ZY7p
:gun::gun::gun:肚餓,閃

tung1688 發表於 2008-4-28 02:32 PM

[quote]Originally posted by [i]說說看[/i] at 2008-4-28 13:33:
,?!RB y5v;c,hf L`j y:^wI3Vm
??大佬,男定女都要單聲掛,唔係都幾難搞清楚
/w+\U$z,r*ig 你不是從事財務工作就多是做生意的命
-u$@ h[1by&h7SR 你財運唔慌差得去邊啦,唔好玩我d細啦:gun: [/quote]
8`9Y6U,q)|W b-c oh!sorry!...........boy~

說說看 發表於 2008-4-28 02:57 PM

[quote]Originally posted by [i]D9B9A97E[/i] at 2008-4-28 12:28 PM:
kHJg:b8Y@ 我都想玩 sC2T`3`4Q*F S@
但樓主你咁樣公開問人攞時辰八字
gq9u;]f 我唔係話你
Q jX's;G+o_yrD 不過好易比其他人攞左去亂用 [/quote]V u8ctes Pb&j3{
唔知你年紀幾大,你現在比較辛苦難受,唔係幾合皮,要多主意身體,破財或用錢較多,總之財運就是不好。參考下:gun:

說說看 發表於 2008-4-28 02:58 PM

[quote]Originally posted by [i]tung1688[/i] at 2008-4-28 02:32 PM:
)N.A7tB-P LBRn5i6I,G7F t#D8L
oh!sorry!...........boy~ [/quote]fP xS MZ*{nk
先反饋我說的再論其它,對就對,錯就錯,唔緊要,照直講

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.