(CE)大家考世史考成點呀 ???
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 以閣下的德性, 自由題: 改革開放? 一定歌功頌德, 大吹大鐳甚麼鄧小平總設計師的豐功偉業、甚麼神舟升空創舉、甚麼北京奧運傲視世界......之如此類的黨八股, 今科狀元, 捨閣下其誰?:good: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-28 13:28:用番你嗰句...
2{6XQQ#y/P}
"關你x事" !!!! [/quote]h5A$s9{!FY
冇人話關我事, 李蓮英閹割做太監都唔關我事.......:sleep: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-28 13:42:7uJW_+| ` C
ay&c#_pD0B
NO b/c4tw2uJ _X7@ p
唔關你事,咁你講咁多野做咩姐... O8GW1rH"@UE^ E
... [/quote]}K,FY x^
你開得Topic?我就有權發表意見,咁唔鍾意?delete咗個topic吖笨!!!:kicking: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-4-28 13:53:
.r*[ Kat5AJ
又好!NcrB!^:UN1J;ZI
k o5jb SYIm
一樣咁擔心...... [/quote]#l3W!@V?C
你又唔係佢老豆,點解要擔心?:confused: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-28 13:54:!Ea T0f9vvg
講得好...
我開得topic..就預左有人... [/quote]w2\~ UA
尋日贏咗馬,夜總會又冇咁早開,咪嚟逗你玩吓囉,咁都詐形?:naughty::win: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 聽講吹口版係唔比講粗口咖啵~
巡察自己神都同你講過....你唔係咁快唔記得呀?PiJj9`G1Ik:X
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=180013&fpage=1[/url] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]
2