娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01 發表於 2008-4-30 01:01 AM

(CE)聽日經濟死硬區....

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2008-4-30 01:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-4-30 01:12 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2008-4-30 01:51 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-4-30 01:06:
9idP-OJU]k
QH%G{ P0k a F X I9O]!eP9z\s
未來國家主席:haha::haha::haha: [/quote]q#y D n_k_Xy*P
未來國家精神病研究院主席
,rz8rUl^ 職能: 畀人研究+f3dd*j2B!`&}
:naughty:

QuiGonJinn 發表於 2008-4-30 01:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2008-4-30 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-4-30 01:55:H;JnB{wdKs
2w?QUx(Uv
未來國家精神病研究院長期院友協會主席k\ M#o]VVE
職能: 畀人研究,玩弄,嘲笑,發洩....
U,s6ECB5CZ#A7g:^ :agree: [/quote]
-U#g bXo/p(m} :eek::eek::haha:

ronald001120 發表於 2008-4-30 02:11 AM

早D訓kg b-W;Rp-N N-Z
唔好諗甘多
nRj![mOT4H;e 會考唔係溫一日半日就識哂

寇少帥 發表於 2008-4-30 03:20 AM

經濟唔係好難姐..rS$c]m ^ ]

;E1V@_ i4}nM 我平時有做開功課, 而家溫一陣都記得

SCM 發表於 2008-4-30 08:52 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-4-30 01:51 AM:
9hm8SC'j m3B wvhN;f H#E*q7S
未來國家精神病研究院主席
'hK {5A5U(h3p%U)Y 職能: 畀人研究
#qi9D?d$sb6} :naughty: [/quote]
|tNn [ c
1R+bnZ-Nx2Ww`b
ygfWL$_m [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-4-30 01:55 AM:
#Ag L7V6YPs 'M,P/?H M@"t;B
未來國家精神病研究院長期院友協會主席
m2`Jms"C 職能: 畀人研究,玩弄,嘲笑,發洩....
5Ec(L4Uc Do D*L :agree: [/quote]
hmj8j'FIN 雖然我都好憎土共
)}#LGA!y_7B:k-] 不過唔好將時事政治區d交帶黎呢度嘈la:haha:

SCM 發表於 2008-4-30 08:55 PM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-4-30 01:01 AM:
.s+W#qF4kV/z \;d&} 都唔知自己識定唔識=  =y?I[ [x
問我野,我又... [/quote]
(DAD)@qbx 對呢科冇興趣好難考得好
oy4o;O&R~1E8w4u 我自己都係一個人辦/gQ)e M#qZN1[rc-g
唔係完全唔識b*_"Y,J1~%rjiM
不過成日都明d唔明d
W@ dq7[)eD 不過今日份卷已經比想像中易
N Zof*{A6jQw 我都唔敢相信我識做咁多a,^_g#[m[z [B
(雖然我都係冇乜信心呢科會高分)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.