娛樂滿紛 26FUN's Archiver

笨小孩 發表於 2008-5-3 06:44 PM

連報紙都加價,仲有冇人買報紙?

報販協會建議報紙加價一元
~c"U/J|;\ (明報) 05月 03日 星期六 04:45PM
C(?:j%_%U_K J '{|Tm*{D,|#@8r#k
報販協會建議下月起報紙加價至少一元,彌補部分增加了的成本。
V#F*x,Z!vy
:@ ?(G _.M'C 報販協會主席張國定指,希望報紙加價至少一元,甚至兩元,但最終加幅由報館決定。 eSQA5Hz S A

&V B%xAg,^PT 他指,報紙八年沒有加價,近期物價上升,加上有部分報販及便利店將報紙減至五元一份,希望加價彌補部分增加了的成本。
`qF2^M9]km^ %m `;w-Xl/nnp
sV;z\z-m"A

8Ox!X9Yq et'X$C&J)?DQ
[b][color=Blue]我每日睇三份免費報紙,三份網上報紙,已經好耐未買過報紙啦…:eek:bz].HJ
+U`]9kU
而且報紙所講既野都係昨晚或之前的「新聞」,其實已經係舊聞…
I]5DD_2AOVz fN7S+~ O)Cl v
因為而家好多網站都有「即時新聞」!;)
I e mz*q:D-A^#t0h
f bS@)w;GKR 免費報紙通街都有得攞,競爭激烈…1c"x1M~1K
qn EF3B#VQ
仲要加價,可能會更加冇人買報紙啦…:haha:[/color][/b]

koreansam 發表於 2008-5-3 07:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ronald001120 發表於 2008-5-3 07:17 PM

如果南華早報唔加錢}dWqr
我會買南華早報

darrens 發表於 2008-5-3 07:20 PM

乜都要加,偏偏人工冇得加,haha.

chong2002 發表於 2008-5-3 07:21 PM

我上YAHOO睇算數

terryng2 發表於 2008-5-3 09:44 PM

我平時都係網上報紙+\:fX!jd\K,x$^
5元我都覺得貴

VIIV 發表於 2008-5-3 09:48 PM

they have the right to do so..........market will determine if we need them or not........

jimjim12 發表於 2008-5-4 12:49 AM

市度差又唔見佢減價,而家重加到七八蚊一份,真係搵鬼買囉~

infjlam 發表於 2008-5-4 12:55 AM

免費報紙累積已經搶左一半市場,
n0V4kW2oIQ&S 紙價又係咁加,冇辦法!
:x Qi.g7c3g|qZ
?0f~!@@#})c#]0Tph 傳統報業的經營,越來越嚴峻,
.S0K({%hY 呢個係事實...

也媽嗲 發表於 2008-5-4 12:57 AM

報紙買8蚊???:fight::fight::fight::fight:
&om)W,}_$C 我不如俾多2蚊~ ~u[2@\.T6b ]"a6l&\
買兩期六合彩!!P%[ v^Gq
買1絛波胆!!BM8tPk1B)C
買1絛主客和3串1!!
@ G ?ls 買1係半全場2串1!!p9bI+|$m9x
買1係孖T!!i,Kpv~7I0od }]Y$T^
買1口孖寶!!
d%?)V{\e@/}0TC 買1條三重彩...................:P:P:P

ottoo 發表於 2008-5-4 03:25 AM

Now I still keep to buy newspaper, just $5, really is different feeling of read it in net...but I also dont buy it if the news increase to $8, chi sin!!

fafa01 發表於 2008-5-5 01:44 AM

我都係網上報紙

bwk0317 發表於 2008-5-5 01:54 AM

有, just like magazines

terryng2 發表於 2008-5-5 02:08 AM

這世界已經係網上報紙和free 報紙天下9rG6w?6TE/p#@R&E
如果沒有電腦和free 報紙
N4[N8p H h fF 10元都大把人買la\w/OR J8r+w
無法的

chak852 發表於 2008-5-5 02:47 AM

上網睇,八蚊唔値

yuri 發表於 2008-5-6 05:27 AM

我諗而家d後生仔唔會再俾錢去買報紙.... 大把地方拿到消息

trunks 發表於 2008-5-6 11:59 PM

加價根本就解決唔到問題, 諗下點吸引多d人睇, 例如搵d贊助商送下野好過啦, e個時代報紙既資訊份量及速度已經沒有任何優勢....

littlepig 發表於 2008-5-7 12:29 AM

即使唔加價,都好少買報紙3U5V)T6C(y7U
,xurj,eY
資訊泛濫,係好多地方已經得到第一手資料,唔需要睇報紙而去了解天下事
-z:uW#r4P !Z+Nm{&Q e?D
況且依家一日24小時都唔夠用, 電視+收費電視都幾十個台都睇唔晒,返到屋企對住部電腦又要上網睇d樣果樣,仲邊有時間睇報紙。0a5GoVeiU"nC
^PbmW7lq I(|
交通也越來越方便, 坐車太快到達目的地,冇閒餘坐定定睇,除非坐村巴返工果de(g9Gwb-Q"x

~ D sW ] ll*k%d$d 除左放假同家人飲茶之外,都好少買份報紙黎睇

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.