娛樂滿紛 26FUN's Archiver

D9B9A97E 發表於 2008-5-5 11:37 PM

鍾意陳巧文GE入黎 [80P]

**** Hidden Message *****
+Z(c\ rA6\ +~?MxO{
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2008-5-5 at 11:52 PM [/i]]

cgdmzlam 發表於 2008-5-5 11:52 PM

我鐘意
b7IWV,e$A!M N
pQ+K^1sI?
+g Va#QCWG3R5` 哈哈.......................

casillas 發表於 2008-5-5 11:54 PM

let me see~~~~~

jordi 發表於 2008-5-5 11:55 PM

Hidden to Credits Lower Than 10000 :angry:

sfxc0000 發表於 2008-5-5 11:55 PM

[b][color=blue]陳巧文昨日表示感到私隱被侵犯,nTl0P:L c/I C+J
已聯絡《蘋果日報》,
2q-Jf{%dBg 要求對方網站將相片刪除`x(l8[p5t _ ?
)d3kd Y{"vdc}
她認為是有網民入侵她的帳戶擅取相片[/color][/b]~N.V Dx*}dS^)t

m*jv5d4T{Hl.i [b][color=red]請尊重他人私隱及意願~g$e"^ ^7w*x
勿於未經物主同意下分享他人相片[/color][/b] :)

kingdom 發表於 2008-5-5 11:57 PM

let me see see sin~

QuiGonJinn 發表於 2008-5-5 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SureWin 發表於 2008-5-6 12:01 AM

let me see ~~

SureWin 發表於 2008-5-6 12:02 AM

玩野咩....;Mmt Q|Mbjm

"i};|,k A3J Hidden to Credits Lower Than 10000

sfxc0000 發表於 2008-5-6 12:05 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-5 11:59 PM:
~i)h4\3L!A7JJn#Y l.a!nRji
:good::good::good:身手不凡 [/quote]%P'T%Qt.ce

t iw/c&aN Q 公 .................:naughty::redface::secret:

efunlogin 發表於 2008-5-6 12:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tonykwl 發表於 2008-5-6 12:30 AM

樓主自己都係得百幾分, 但set * Hidden to Credits Lower Than 10000 *, 真係好低死~!

sfxc0000 發表於 2008-5-6 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]tonykwl[/i] at 2008-5-6 12:30 AM:+];oK]6P$IvL"r$_
樓主自己都係得百幾分, 但set * Hidden to Credits Lower Than 10000 *, 真係好低死~! [/quote]
5NRY9t1F Hn^M
:b+t]Ma 我 Set :)B uaN7[@5LN

iz;^(@)?0Ml [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=180726&page=1#pid2660101[/url]

tonykwl 發表於 2008-5-6 12:38 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-5-6 12:31 AM:kGTQU

O`.G1P/VL8O_ ^
? yO_nZC a 我 Set :) ~f8sN!m t

#K.f$G K"W7r ] [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=180726&page=1#pid2660101[/url] [/quote]
n&e(r2A}8V oic:agree:

勇勇 發表於 2008-5-6 12:40 AM

搞咩野啊:o:o:o:o

d228216 發表於 2008-5-6 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2008-5-5 11:59 PM:-@.\Yj6H S
.Y,V;Hg a U_j"h/Y g
:good::good::good:身手不凡 [/quote]:t{%Y:WD
:fight::fight::fight:

d228216 發表於 2008-5-6 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-5-5 11:55 PM:fv|t,@I E
[b][color=blue]陳巧文昨日表示感到私... [/quote]ivv0Q4{)F&UX~ A
00仔好野:good:

QuiGonJinn 發表於 2008-5-6 12:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

icq007 發表於 2008-5-6 12:58 AM

thanks!

leefai0013 發表於 2008-5-6 01:09 AM

姐係點牙?加分?睇唔睇得?

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.