娛樂滿紛 26FUN's Archiver

0000001 發表於 2008-5-6 02:40 PM

韓國新聞網稱八成三韓民渴望與中國一戰

韓國新聞網稱網絡民意調查顯示︰八成三韓國民眾渴望與中國一戰以洗滌韓戰恥辱。調查認為,經10多年文化經濟滲透,韓國已取得了對中國的明顯優勢,"韓流"文化成為中國青年的時尚,大部分中國人以買韓國商品為榮,韓國強勢民族形象在中國日益被接受。而韓戰是中國人在韓國領土上進行的戰爭,"志願軍攻佔漢城"更成為中國某些反韓人士侮辱韓國的口實,韓國民眾認為,戰爭的恥辱只能通過戰爭洗雪。 更有露骨分析認為日本通過甲午一戰走上世界舞台,韓國要成為真正的世界大國也必須要走這條道路,東北亞民族的崛起莫不通過征服中國大陸,東北亞的宿命本來如此? 韓國民族主義者更鼓吹韓國近年軍備膨脹,新建kdx3先進神盾驅逐艦,購買世界戰力最強的f15k殲擊機,與中國的空海戰爭勝算極大! 7z,E[Z,\TC9e[

o;INK/S\ [url]http://www.chinese.net.au/navigator/huabian/605290.php[/url]d Q'Q A%Q

Tto`:T t!x short ga..

打狗棒 發表於 2008-5-6 04:25 PM

韓國新聞網稱八成三韓國民眾渴望與中國一戰! r1}q8IY
--------------------------------------------------------------------------------
(l"`-}M#Dv#[ 9DGcR1m|S
韓國新聞網稱網絡民意調查顯示︰八成三韓國民眾渴望與中國一戰以洗滌韓戰恥辱。調查認為,經10多年文化經濟滲透,韓國已取得了對中國的明顯優勢,"韓流"文化成為中國青年的時尚,大部分中國人以買韓國商品為榮,韓國強勢民族形象在中國日益被接受。而韓戰是中國人在韓國領土上進行的戰爭,"志願軍攻佔漢城"更成為中國某些反韓人士侮辱韓國的口實,韓國民眾認為,戰爭的恥辱只能通過戰爭洗雪。 更有露骨分析認為日本通過甲午一戰走上世界舞台,[color=Red]韓國要成為真正的世界大國也必須要走這條道路,東北亞民族的崛起莫不通過征服中國大陸,東北亞的宿命本來如此? 韓國民族主義者更鼓吹韓國近年軍備膨脹,新建kdx3先進神盾驅逐艦,購買世界戰力最強的f15k殲擊機,與中國的空海戰爭勝算極大![/color]U ng:ny[2V-MaR
;~s%`S1O e3K+G$`
>要打都打蘿蔔頭先啦,韓國佬近年經濟起飛,兼出了幾個紅透亞洲的巨星,就目空一切;pp3mkfX
連兄弟北朝鮮都未敢打啦,打中國?到時一個核彈炸落首爾,益晒金正日!!!:crybye:ZF#X1EF,@0?
8mZ*zOmfs;xq9U
[[i] Last edited by 打狗棒 on 2008-5-6 at 04:27 PM [/i]]

e_e 發表於 2008-5-6 04:29 PM

ed新聞都好信???

dic 發表於 2008-5-6 05:29 PM

hk雄性大部份渴望與AV女優大戰!!

Aivn 發表於 2008-5-6 06:54 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-6 04:25 PM:3u z)j)M{
要打都打蘿蔔頭先啦,韓國佬近年經濟起飛,兼出了幾個紅透亞洲的巨星,就目空一切;
op a&J5Y@&a 連兄弟北朝鮮都未敢打啦,打中國?到時一個核彈炸落首爾,益晒金正日!!!... [/quote]
r fF iY:}.zwI\kN
a-g4m1AtL#Z 咪就係!!
)t-]1u'Y#V`+l 講軍備...南韓有排都未追到中國啦%e7N6@8hD7x
中國收收埋埋d軍備都唔知有幾多8U#y"mW4K G&o`#Q/`
唔計呢dd3tZ2Tl ?F2Kxv
淨係公開左既軍費都嚇死南韓佬啦
5H!?6tGhm WXuq X5RL^.Bau}7[
等佢地有自己火箭衛星
,c+k][9Xr 有人上太空先算啦...Sog)Ri/H(ew2\Y y
{Vq9Mf
擺明係吹水新聞p)wAr%^
中韓友好架嘛:GHu0qV+?)OT
係都槍頭指左去大軍國主義日本仔先啦:nogood:

jen01 發表於 2008-5-6 07:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-5-6 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]e_e[/i] at 2008-5-6 04:29 PM:8F{Xd/g1Zj
ed新聞都好信??? [/quote]+B]T%C1K
T:Kj,O W
的確係垃圾到冇得再垃圾的新聞:hitwall:

d228216 發表於 2008-5-6 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-6 04:25 PM:
hVW&Fx q rH G:X6e-t 韓國新聞網稱八成三韓國民眾渴望與中... [/quote]
3K/a W zRS O 狗哥有理!! 韓國大牌子如LG三星只屬中下級, 華而不實, 同仔出品重差幾條街, AV又拍得差, 喺大陸賣得只因大陸反日啫....佢以為有寶:noway::noway:

cheapcheapcheap 發表於 2008-5-6 08:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bigfish 發表於 2008-5-7 06:53 PM

大家有所不知, 以前我有個交換生韓國同學話o係 korea 日本人討厭, 但中國人更值得鄙視

大家樂1234 發表於 2008-5-10 11:44 PM

蚊比同牛比
"Z.y%Fv R#Z"u3] 經濟已經無得比
U!@]c5S3VKI 軍事
"JfVI8_{q d導彈多到你唔信
tcccH2f0onN 每日都係到增加Cp C7eR9Pu/V
韓國有本事同中國一戰咩

morikanekkk 發表於 2008-5-12 02:11 AM

雖然的確人地文化保護傳播等做得好,不過佢地就無諗到自己軍力~

Edgar_Davids 發表於 2008-5-12 11:50 AM

韓國[b][color=red]體育[/color][/b]新聞網稱八成三韓民渴望[b][color=red] 2010 世界盃[/color][/b]與中國一戰   :redface::redface::redface:

jocker_2012 發表於 2008-5-13 10:20 PM

冇duck打ga wo~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.