[轉貼]好恐怖,人性係咪就係咁醜惡???
[url=http://www.mingpaonews.com/20080509/gaa1.htm]http://www.mingpaonews.com/20080509/gaa1.htm[/url]我已經唔知可以講D咩....)hMF9I!e)s P\ u
希望死者能夠安息. e d兇手唔死有咩用-_-
唔想有d咁既怪物出現o係世上"sSL\ NX
有時覺得死刑係合理既 對住e d人 實在係變態 , 係咪睇得恐怖片多呀 , 肢解完仲要拎去賣 我幾登呢d人可憐,連半點人應有既感覺都無,佢同畜生有咩分別??
正常人一定做唔到d咁既事lor,個個畫面我直情諗都唔想諗,虧佢仲可以慢慢黎.|)Ty ~ Edh.n
而家食飯la,都唔知點算... 姦完就算啦, 何必攞命.;dO~e&j9T#k'c;K
我見單野之後, 諗起一套戲....好核突好恐佈....
我成日仍住...條女喺比人監生肢解而死.....very sorry... 係囉, 人地都是得16歲咋, 為左家庭的經濟
已經犧牲自己走私鐘, 現家重要比人先姦後殺,
更要同人分屍, 真是希望恢復死刑, 將個殺人兇手E"kMZX$n2A!{
處死!
呢d人早死早著, 不好留係世上獻世! 佢都唔係人!唔使用人道既方法對佢!BsOa[
判佢死刑便宜左佢!應該要佢慢慢受番佢既所作所為!9|td)e ^E:tOY1Y-a
希望個女仔早日安息!R.I.P! 呢條友都有問題
殺人洗唔洗咁呀b+EU] XH)Q)Y
真係希望個女仔早日安息u!`%Kc(F|f
最衰香港冇死刑 H3TO1H7q"wdcG
有既話用哂滿清十大刑先殺佢 佢都係食左毒品先獸性大發姐