娛樂滿紛 26FUN's Archiver

h.t.f 發表於 2008-5-9 11:52 AM

[轉貼]好恐怖,人性係咪就係咁醜惡???

[url=http://www.mingpaonews.com/20080509/gaa1.htm]http://www.mingpaonews.com/20080509/gaa1.htm[/url]
,a~ D ?*A(X7n)|z
.Sw \z.e X7u:^6I 我已經唔知可以講D咩....)hMF9I!e)s P\ u
希望死者能夠安息.

LeonDise 發表於 2008-5-9 12:10 PM

e d兇手唔死有咩用-_-
,Ia)j.l;n#J~ 唔想有d咁既怪物出現o係世上"sSL\ NX
有時覺得死刑係合理既 對住e d人

Miz 發表於 2008-5-9 12:24 PM

實在係變態 , 係咪睇得恐怖片多呀 , 肢解完仲要拎去賣

h.t.f 發表於 2008-5-9 12:31 PM

我幾登呢d人可憐,連半點人應有既感覺都無,佢同畜生有咩分別??
2j,i7QV X6a jl%L 正常人一定做唔到d咁既事lor,個個畫面我直情諗都唔想諗,虧佢仲可以慢慢黎.|)Ty ~ Edh.n
而家食飯la,都唔知點算...

d228216 發表於 2008-5-9 12:39 PM

姦完就算啦, 何必攞命.;dO~ e&j9T#k'c;K
我見單野之後, 諗起一套戲....好核突好恐佈....
kc-o7}s&m/b 我成日仍住...條女喺比人監生肢解而死.....very sorry...

yeung hiu he 發表於 2008-5-9 02:36 PM

係囉, 人地都是得16歲咋, 為左家庭的經濟
.cMG O%z&Jao/W 已經犧牲自己走私鐘, 現家重要比人先姦後殺,
?*Ct#V:qek Z 更要同人分屍, 真是希望恢復死刑, 將個殺人兇手E"kMZX$n2A!{
處死!
z-J2Btm4a5R#p[(z 呢d人早死早著, 不好留係世上獻世!

kakeidevil 發表於 2008-5-9 03:47 PM

佢都唔係人!唔使用人道既方法對佢!BsOa[
判佢死刑便宜左佢!應該要佢慢慢受番佢既所作所為!9|td)e ^E:tOY1Y-a
希望個女仔早日安息!R.I.P!

steven999 發表於 2008-5-9 06:17 PM

呢條友都有問題
I4J)xs Z3Q7N0F 殺人洗唔洗咁呀b+EU] XH)Q)Y
真係希望個女仔早日安息u!`%Kc(F|f
最衰香港冇死刑 H3TO1H7q"wdcG
有既話用哂滿清十大刑先殺佢

abc911abc 發表於 2008-5-9 06:34 PM

佢都係食左毒品先獸性大發姐iW#er kkt(a8]q
個女仔都唔岩 點解做妓女 ??:BND;~'P a$eQ
自己誤入歧途無得怪人1jj4_`'Z$t%hD)w(h

wxI C ?2B@] 當然我亦非常不同意兇手做法!!!!

woooot 發表於 2008-5-9 06:43 PM

太恐怖了,殺了還不留全屍,還仍進馬桶,又賣肉給顧客,那麼噁心。兇手是不是看太多恐怖電視劇了  :gun::gun::gun: 。 。 。 希望女仔 R.I.P!

0000001 發表於 2008-5-9 06:46 PM

最慘係死前都唔知受左幾多苦
)oe+m#J!g'{ 係折磨至死 \q L,O/M n
點解人可以咁變態..5XC"EC%Ot F.M9QU
RIP

akakak777 發表於 2008-5-9 07:15 PM

變態ga:gun::gun::gun: Xh jS2Qp:O\pW!Z
女仔係 "石" 同埋保護 :gun::gun:
~C'Hi-~Qty 都5明時下d 衰人 食咩L 大:mad:
"C&O.k2z:s^'N 受左政府9年免費教育都教左班咁ge 人渣敗類 出來 :noway::noway::angry::angry::mad::mad:
S*Tfh5nR| 浪費立稅人ge錢  :gun::gun::gun:
[pta9m"Wi:@ 家下殺人好好玩咩:angry: 殺完仲5夠仲要玩分屍 :gun::gun::gun:/k`7e2@[ `#t
有種殺d弱質女流  見到惡霸就2個頭都縮到變豆屎 :gun::gun::gun: G6jFC8~-D:tIIJ(}
社會5應該比e d 人存在 :angry::angry::angry: :angry:U&EJ G+HP/z,I o
預祝個班兇手生仔[color=Red]無mud mud [/color] 佢自己就食偉哥都 [color=Red]挺不得[/color]:angry::angry:!lbv&R C Nt^/]
日日比[color=Red]毒蚊針[/color]~~ 早晚[color=Red]食o157 飲 h5n1  sars [/color]入pat pat :angry::angry:)K3y]uZ#X5C
4G8AUwAe
[[i] Last edited by akakak777 on 2008-5-9 at 07:28 PM [/i]]

cazykiller 發表於 2008-5-9 08:58 PM

我睇完都覺得佢變態,先姦後殺人已經夠過份,佢重要肢解,最離譜係掉入廁所,Vi`8@)C*y
重要賣比人食,佢已經變態到連做人ge資格都冇,絕對支持香港破例用死刑對佢,)C.G:q*r9b5B6E-NUj
凌遲處死就最好!!!!!!

wcchan886 發表於 2008-5-9 09:36 PM

應該將呢條友凌遲處死:mad::mad::mad::mad::mad:

123456yyyYYY 發表於 2008-5-9 09:38 PM

呀...)d7E!|[%_c
好恐怖呀!
n'JN(R,TT 點解會有咁既人= =?
$W tr|nCuQ 個女仔...真係好慘!!!T7CI)W r[$W4W'N^
[url]http://www.mingpaonews.com/20080509/gak1.htm[/url]
;G9j$?/gZk@ 佢真係好生性
ZPxu's 為左阿媽..中三成績又雖好好,但都唔番學,出黎搵錢..
ybK(_D 點解??點解d人渣..死變態佬可以做d咁既野?j]7[ zW5E&u
點解..................................

eric1874 發表於 2008-5-9 11:25 PM

真係覺得香港其實係需要繼續有死刑

jojojojoj 發表於 2008-5-10 12:15 AM

其實呢單野都幾多版本
7v4bK4xV,k 有d就話條女係雞有d就話係女朋友-ISD2sY E
一時就話兇手食左藥一時就話唔肯玩3P
qjd~I3Oa 一時就話條女跑私鐘為貪慕虛榮一時就話為屋企iL_[:DR6j9[_*]Z
都唔知講下講下仲有d咩恐怖野爆出黎

jimjim12 發表於 2008-5-10 12:34 AM

睇嚟唔死刑都係判終身監禁多,最慘重係要納稅人養佢一世:mad::mad:

terryng2 發表於 2008-5-10 01:58 AM

d人發神經的,去做獅子老虎la這樣鐘意分人件,或者捉佢地好青山比人做實驗,試毒藥fb&b.M@j `
其實件事都應該係比人分件了,唔係警察點會去街市找証據又好水井找呢'cc-X;]3c*F`q
都唔知有無已經唔知食了d人骨,想起我都打冷震

最爱露珠 發表於 2008-5-10 11:50 AM

應該將呢條友凌遲處死

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.