娛樂滿紛 26FUN's Archiver

n9 發表於 2008-5-9 01:50 PM

母親節諗住點同阿媽過?

我諗住請佢食餐飯..
c4C7w+K0K 禮物就唔知買唔買好..因為唔知佢有咩想要同埋我係學生冇乜錢.JL!fK:hy9YA-s o,|[)Z$`
大家又點同阿媽過..會送咩禮物?

也媽嗲 發表於 2008-5-9 02:23 PM

今朝送左la!:drool::drool::good:
f9VhD!S3_T @l%y6M?9c$h w|pNH
醒左3舊現金券俾媽子~等佢買下六合彩,慢慢meet下!:secret::redface::secret:

yeung hiu he 發表於 2008-5-9 02:29 PM

今年低調d, 都是同她去食飯!

Maxson85 發表於 2008-5-9 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]n9[/i] at 2008-5-9 01:50 PM:}k0\M ?Q3Mx^
我諗住請佢食餐飯..SK4I5qn }C
禮物就唔知買唔買好..因為唔知佢有咩想要同埋我係學生冇乜錢"Z zBT8I
大家又點同阿媽過..會送咩禮物? [/quote]#HB4vT~Bs%v n%C9]
送你份 “孝心”~:agree:

fabric 發表於 2008-5-9 06:14 PM

樹慾靜而風不息
6E.c}C7l| 子慾養而親不在.
Wasx2Eb .j$E}fcd6A
我媽媽已去世了, 所以都快要忘了這個節日.
Lf-`8~XA 希望各位brother珍惜一家人歡聚的時間.

也媽嗲 發表於 2008-5-9 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2008-5-9 06:14 PM:"r-ii-Ak(D\Y2p jc
樹慾靜而風不息
R:R%k,FB Q ytD 子慾養而親不在.
%C~uq _ F*[:R%W;J;?y(B
我媽媽已去世了, 所以都快要忘了這個節日.
zg4@J4z 希望各位brother珍惜一家人歡聚的時間. [/quote]cmeTFL"G

7u&f+Bt*Lf:cq6H 好似係"欲"字~:haha::haha::haha:F_pV4nP_T\
多謝你既片言,你都開心d啦!:):)

cheapcheapcheap 發表於 2008-5-9 07:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

敗北 發表於 2008-5-9 09:44 PM

請啊媽食飯 或者 親自落廚煮比啊媽食!

kenlabs 發表於 2008-5-9 10:20 PM

通常都會出去食餐勁既﹗iM&q,U,m4w
今年應該都唔會例外。

123456yyyYYY 發表於 2008-5-10 10:43 AM

[quote]Originally posted by [i]cheapcheapcheap[/i] at 2008-5-9 07:44 PM:
@I b [}n d B#` 天天都是母親節 [/quote]
&@ h2Eq*RQ'Rf4]Ti
)Df%q)["VR/k 55~#in3a,n&aeJi
講得岩..
-CeYc+H(M/\3} 唔應該正係今日先陪阿媽,幫阿媽做野5zO;J7P$P Xy$s
應該每日都做..
v,_&x ~(c:r ___________________
5l e/x u:Y.h*t3wd 講番正題..g ` VW-j,V'L
我陪佢食飯囉..
/SA;@BlqNi}'[ and送左個手袋比佢

kuru 發表於 2008-5-10 09:58 PM

比cash, 最實際

ASPP 發表於 2008-5-10 11:13 PM

送部按摩機比佢 (其實係大家用 ^.^).`*KH#CH7V:f
之後一齊去食飯 !!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.