母親節諗住點同阿媽過?
我諗住請佢食餐飯..禮物就唔知買唔買好..因為唔知佢有咩想要同埋我係學生冇乜錢.JL!fK:hy9YA-s o,|[)Z$`
大家又點同阿媽過..會送咩禮物? 今朝送左la!:drool::drool::good:
@l%y6M?9c$h w|pNH
醒左3舊現金券俾媽子~等佢買下六合彩,慢慢meet下!:secret::redface::secret: 今年低調d, 都是同她去食飯! [quote]Originally posted by [i]n9[/i] at 2008-5-9 01:50 PM:}k0\M ?Q3Mx^
我諗住請佢食餐飯..SK4I5qn}C
禮物就唔知買唔買好..因為唔知佢有咩想要同埋我係學生冇乜錢"Z z BT8I
大家又點同阿媽過..會送咩禮物? [/quote]#HB4vT~Bs%v n%C9]
送你份 “孝心”~:agree: 樹慾靜而風不息
子慾養而親不在.
.j$E}fcd6A
我媽媽已去世了, 所以都快要忘了這個節日.
希望各位brother珍惜一家人歡聚的時間. [quote]Originally posted by [i]fabric[/i] at 2008-5-9 06:14 PM:"r-ii-Ak(D\Y2p jc
樹慾靜而風不息