娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cityokok 發表於 2008-5-11 12:36 PM

近來可有什麼電影推介嗎?

剛剛看了鐵甲奇俠 , 實在是一部不錯的電影。'FZ#jE Q-\:RG
K4p"H5s_:R
雖然是典型美式英雄故事,但勝在情節緊張, 有笑位 , *^r8kT V8AW|eb_`
且冷場絕少 , 而且音效特技之水準亦相當高!
Z4ZAn1D
f!v"V1hR.t?X 不知大家有沒有其他好電影擁介呢?

iknow 發表於 2008-5-11 01:16 PM

聽講華麗孽緣會幾好睇

0000002 發表於 2008-5-11 03:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head1328 發表於 2008-5-11 07:40 PM

呢排真係冇咩戲吸引 On9Ld"VZ0BEc0l g
唯一有興趣係套鐵甲奇俠

morikanekkk 發表於 2008-5-12 02:06 AM

若果你係有心睇電影的>>>>一奏傾情 (Once),警察樂隊來訪時 (The Band's Visit),柴犬奇蹟物語
`*R/E{9Z5`4U4m ?
vI T? C:@ 娛樂又要有意思>>>鐵甲奇俠,六樓后座2家屬謝禮,極速賽車手

dimid 發表於 2008-5-12 11:02 PM

看了警察樂隊來訪時 (The Band's Visit),尚算不錯,可以一看。不過,不知道落了畫未。好似得百老匯電影中心有得睇。

123456yyyYYY 發表於 2008-5-13 06:26 PM

對"圍城"*~&u[0~S YY,B
有興趣...f:o+]8i[ hc x5\4D
呢套劇係講天水圍童黨既問題..
!`6k3] {@n.w&ll 可惜係3級..&Gf:s4y:J8K O
宣傳極之少..我都係 係巴士上面見到呢套 戲既宣傳...

tkc314 發表於 2008-5-14 06:09 AM

最遙遠的距離

cityokok 發表於 2008-5-15 07:44 PM

[quote]Originally posted by [i]123456yyyYYY[/i] at 2008-5-13 18:26:b+c2J7HVV-G8`U
對"圍城"z7T&?s3`/qg&Y@
有興趣...
cfQ `dF'Z(M*lm@ 呢套劇係講天水圍童黨既問題..H#JXqk$mE'E6\wG(d
可惜係3級..
+H@x(w W#U 宣傳極之少..我都係 係巴士上面見到呢套 戲既宣傳... [/quote]
u9u J,k8HUu:p
?1j7O&c*o |0mmT2S
Y%aQ.YifO 請問圍城這部電影是由誰主演的呢 ? 又在哪間戲院上映的呢?我上網也查不到...0~(]4F'b-H;XYvSt6q

qP"[0mI%U(rP [email protected]&PO$~V6^
即將在5月22日上映的奪寶奇兵之水晶骷髏國似乎相當令人期待!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.