娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2008-5-11 01:42 PM

[轉載]送免費CD

唔係我送,有人o係網誌話可以免費送畀大家,e-mail留資料就得,免郵費
2hO/A+O`3\Y*Bt [url]http://gary3928.blogspot.com/2008/05/blog-post_3022.html[/url]

QuiGonJinn 發表於 2008-5-11 01:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

無奈 發表於 2008-5-11 02:01 PM

坦白講...唔好意思...;IaM8^8SAzIX5^
我對呢隻碟冇咩興趣...

infjlam 發表於 2008-5-11 02:17 PM

愛多八十年:naughty::naughty:

Shermen 發表於 2008-5-12 06:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

娛樂網站 發表於 2008-5-13 01:07 PM

[quote]Originally posted by [i]Shermen[/i] at 2008-5-12 06:55 PM:)tmmXZ{"d.q`1y#[
放番出去,應該可以每隻收$10 [/quote]9Sy5fh%jE*MJ
.y)q Lx"?Jh%S
.\G$J6M,@'|'|*A
如果賣到$10張!OA7Q+j T
白花油d股票早就升穿$100
SN.K%}h.L
Q4G"FiHn-h`e 黎明的2手cd最平$2-$5收
$xP K6B^+n0R 白花油王子比黎明仲勁?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.