[轉載]送免費CD
唔係我送,有人o係網誌話可以免費送畀大家,e-mail留資料就得,免郵費[url]http://gary3928.blogspot.com/2008/05/blog-post_3022.html[/url] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 坦白講...唔好意思...;IaM8^8SAzIX5^
我對呢隻碟冇咩興趣... 愛多八十年:naughty::naughty: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]Shermen[/i] at 2008-5-12 06:55 PM:)tmmXZ{"d.q`1y#[
放番出去,應該可以每隻收$10 [/quote]9Sy5fh%jE*MJ
.y)qLx"?Jh%S
.\G$J6M,@'|'|*A
如果賣到$10張!OA7Q+j T
白花油d股票早就升穿$100
黎明的2手cd最平$2-$5收
白花油王子比黎明仲勁?
頁:
[1]