娛樂滿紛 26FUN's Archiver

woooot 發表於 2008-5-12 06:06 PM

小弟我今天生日

昨天母亲节祝全天下的妈妈永远健康美丽, -U'_KT3a%l6x;K
今天小弟我生日,也祝大家每天快乐 !:cheers:
1s[9D5J i'd'G'M-C [img]http://i47.photobucket.com/albums/f158/goncase/happy.jpg[/img]

kaikai886 發表於 2008-5-12 06:57 PM

恭祝你福壽與天齊 慶賀你生辰快樂 年年都有今日 歲歲都有今朝 恭喜你 恭喜你
0k8GocJ&G{*h^ 生日快樂呀大大^^

wcchan886 發表於 2008-5-12 07:02 PM

[img]http://shopping.redmill.com.tw//uploadpic/e13.gif[/img]

supreme12 發表於 2008-5-12 07:06 PM

祝你生日快乐,身体健康```
6|4Td)sCp.qHj 同时预祝MAN U 拿欧冠杯```

Maxson85 發表於 2008-5-12 07:19 PM

[size=6][color=Red]~恭祝你 生日快樂~[/color][/size]

BOYDWAN 發表於 2008-5-12 07:21 PM

生日快樂~^^wT\g2LFv;g
利利是是, 送您6分祝您日日快樂, 天天開心~:photo:

-仔仔仔- 發表於 2008-5-12 07:22 PM

你生日關我咩事呀:dev: ~z.V |#s(l
講下笑姐:P:haha:cp@e1b4Wf'k-Pz vR
生日快樂呀:clap:t }-w,k0N$Sa
年年有今日:cheers:(tTcHH8y X
一年長過一年:dev:5p;~-?~)GD@
[color=White]講緊頭髮呀[/color]:clap::naughty:

kakeidevil 發表於 2008-5-12 07:31 PM

生日快樂:clap:

無奈 發表於 2008-5-12 07:39 PM

生日快樂呀....:clap::haha:
Mg&bfc*f
g7yry _ [img]http://www.digicake.com.tw/product_image_m/2006mothersday_20.jpg[/img]K$[k#hZ V#G

L%_ N9D4~ :clap::clap::clap::clap::clap::clap:
MU&B-K U2DU 希望你有一個開心既生日..

woooot 發表於 2008-5-12 09:15 PM

多謝多謝 :cheers:

hello1997 發表於 2008-5-12 09:51 PM

祝 woooot 生日快樂. 我估昨晚曼聯已送給你最佳的生日禮物吧. 希望下星期再接再厲, 承勝追擊. :cheers::cheers:

tony 發表於 2008-5-12 10:09 PM

恭喜你~~
sz:[ yaVI~2Z 生日快樂呀!!!!!

也媽嗲 發表於 2008-5-13 12:00 AM

happy Birthday~~happy Birthday~~happy Birthday~~ZY-f ]$s'd @

;q,fn&d1]5} :clap::clap::clap::photo::photo::photo::kiss::kiss::kiss:

0000001 發表於 2008-5-13 12:28 AM

Happy Birthday~~~~~~~~~~~

NHK 發表於 2008-5-13 02:05 AM

恭喜晒
']9e T o_ 生日快樂呀!!!!!

woooot 發表於 2008-5-13 11:38 AM

[quote]Originally posted by [i]hello1997[/i] at 2008-5-12 09:51 PM:
s1CY-]r W.L3UJ 祝 woooot 生日快樂. 我估昨晚曼聯已送給你最佳的生日禮物吧. 希望下星期再接再厲, 承勝追擊. :cheers::cheers: [/quote] ?{"~,H z1xC"~ i
,V*O}j4rn p!M
我也希望! :agree:

123456yyyYYY 發表於 2008-5-13 06:26 PM

祝你琴日生日快樂@@(f G~(si ]V
日日都咁快樂~~

jocker_2012 發表於 2008-5-13 10:18 PM

祝你生日快乐

大優勢 發表於 2008-6-7 12:38 AM

:clap::clap::clap:7I$O4gX\(W0zm
L}}c-yjC;E
生日快樂
t!pj}fC^J@ l qLN2s:Z ? ?
希望你死 D i7wl$Hp1X

?@P7\ B _'D 祝 你日日開心死 )GW+h1hgeBZI
#I["v!q x1w
希望你衰 (I:Z6?%^ ^P
9q i#\7e6ZUO3X
祝 你日日都有人讚你話 : 衰仔吖,  咁叻  @"fO tVE\Y
a)TsE%T ?7Nk
希望你賤
rFFOkI`g!v{
m E5b&Z/xY(\:`@ 祝 你日日買到賤價但靚貨品  
:r'cv&dh
$Y]&S-w$C 希望你謝 0psUsI7E-`6S T

9LJy:^BO}m*c)k 祝 你日日做到謝.......... 講笑 ry3e gE

.u*Q`+Xo 係日日有人要多謝, 因為個個都祝福你
+oq+A\bdwpvg2}&T
6gV~f2A7h :cheers::cheers::cheers:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.