大學畢業後去做銀行工~
請問大學畢業後去做銀行工有冇好處丫???~ 請問你大學讀咩? 做到o甘上下年資借錢買樓利息小o的 [quote]Originally posted by [i]PoohRyan[/i] at 2008-5-12 07:20 PM:Z2`-S#\*?kO*]請問你大學讀咩? [/quote]
}d+Q$S V6Xy,d.?6v]
business admin. and management 是否hku 或cu 出黎?! 唔係既話會極難入! [quote]Originally posted by [i]remy[/i] at 2008-5-12 11:10 PM:
是否hku 或cu 出黎?! 唔係既話會極難入! [/quote]1B{wX,cH
mK}$@0{!F)]
2 間都唔係丫~ [quote]Originally posted by [i]remy[/i] at 2008-5-12 11:10 PM:o;i c,_}6B/]2B
是否hku 或cu 出黎?! 唔係既話會極難入! [/quote]JEkG F
依家唔係啦
銀行係咁請人
要求無咁高cjg4K6cG(D,i[
最緊要: 醒:agree: for banking YT1s M V
cashier又係
MT又係gUGEBR Z` {+^
but they differ a lot... Local bank 會易入d... 你要分清楚 j#]4tx1j:cD
1.teller 3t;`L&WoSw,a
2.cs
3.finanic Planner
nT Upm'_-U{
3樣性質都好唔同"w[ ~'DA] ~E-P
你apply 時要了解清楚%ikW,_7O1\2_bn dF
^)T$USm M'X`*vR0E
銀行人工比出面好1@&HO0r4Qq wVL7N
bonus 更加唔使講qptvc)k%Fv
\8Ee-fl
但係你要係1萬幾千人中比人賞識唔係容易(i fdl|u,v}j&Y
第2VQ[i1S6y
:^0ZeP6L
人事可能比較複雜"K9N(n)L}oq;M
i$c-i*L y[q2}
加上現在感覺是i~0Jd3UT$L1\&B7f
你地都做唔長,教你地咁多野做乜'\V[#U%g9f4l6YK
有好多野都要入去問下人,打電話去cs問t.|7S9H\7^^ X:l
!Sh?$M6Yh*@;U*H
我自己覺得比較好笑
頁:
[1]