娛樂滿紛 26FUN's Archiver

心亙 發表於 2008-5-12 07:11 PM

大學畢業後去做銀行工~

請問大學畢業後去做銀行工有冇好處丫???~

PoohRyan 發表於 2008-5-12 07:20 PM

請問你大學讀咩?

##123## 發表於 2008-5-12 07:45 PM

做到o甘上下年資借錢買樓利息小o的

心亙 發表於 2008-5-12 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]PoohRyan[/i] at 2008-5-12 07:20 PM:Z2`-S#\*?kO*]
請問你大學讀咩? [/quote]
0Bi0e @f5h.eY$g }d+Q$SV6Xy,d.?6v]
business admin. and management

remy 發表於 2008-5-12 11:10 PM

是否hku 或cu 出黎?! 唔係既話會極難入!

心亙 發表於 2008-5-12 11:13 PM

[quote]Originally posted by [i]remy[/i] at 2008-5-12 11:10 PM:
5r ZmeR 是否hku 或cu 出黎?! 唔係既話會極難入! [/quote]1B{wX,c H
m K}$@0{!F)]

TA5nsxK|e)T 2 間都唔係丫~

Aivn 發表於 2008-5-13 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]remy[/i] at 2008-5-12 11:10 PM:o;i c,_}6B/]2B
是否hku 或cu 出黎?! 唔係既話會極難入! [/quote]JEkG F

"z!]:rqp1o-|9w'm}"J&WI 依家唔係啦
D[&bV.L"H:q_+{ 銀行係咁請人
,fF1f'lHy!N 要求無咁高cjg4K6cG(D,i[

*N_7W O2a _Y.` 最緊要: 醒:agree:

0000001 發表於 2008-5-13 12:27 AM

for banking Y T1s MV
cashier又係
Oo.p4KxC f MT又係gUGEBRZ` {+^
but they differ a lot...

remy 發表於 2008-5-13 07:50 AM

Local bank 會易入d...

Azuma 發表於 2008-5-13 09:20 AM

你要分清楚 j#]4tx1j:cD

nrLj:s0S 1.teller 3t;`L&WoSw,a
2.cs
,dj#`|9z8v9N;G#i&K 3.finanic Planner
+`,\#a4?z5o:f nT Upm'_-U{

&_Nf&w'Wf 3樣性質都好唔同"w[ ~'DA] ~E-P
你apply 時要了解清楚%i kW,_7O1\2_bn dF
^)T$USmM'X `*vR0E
銀行人工比出面好1@&HO0r4Qq wVL7N
bonus 更加唔使講qptvc)k%Fv
\8Ee-fl
但係你要係1萬幾千人中比人賞識唔係容易(i fdl|u,v}j&Y

Al9H0^DTa 第2VQ[i1S6y
:^0ZeP6L
人事可能比較複雜"K9N(n)L}oq;M
i$c-i*L y[q2}
加上現在感覺是i~0Jd3UT$L1\&B7f

fJC;xE 你地都做唔長,教你地咁多野做乜'\V[#U%g9f4l6YK

D4l"fm5qV 有好多野都要入去問下人,打電話去cs問t.|7S9H \7^^ X:l
!Sh?$M6Yh*@;U*H
我自己覺得比較好笑

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.