娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2008-5-13 09:03 AM

為四川大地震近萬名死難者默哀

:cry::cry::cry:
|V z`h5M^a 為死去近萬名的同胞默哀... JoA%u F8X)J"Lk0Yd
;bw1woi(z&h.^-K4m
/s9V9z1q(a k-uL
另小弟有個請求,
x1c;i W xs0[)\6@ 此post純為悼念地震死難者而開,
_%Hwd zu@S 請各路大哥留給死者一點尊重,%Y.y1b&z*k.l
暫時放下不同意見、政見甚或私人恩怨,#e`qn^ X
不要在這post爭抝,好嗎?#Ot2GLX!Ej#M [

8uv:|"y6oHA^ [[i] Last edited by infjlam on 2008-5-13 at 09:08 AM [/i]]

勇勇 發表於 2008-5-13 09:22 AM

真恐怖........1分鐘死8千幾人:o:o%i:OKp,w*\8Z e^
:(~~安息吧~~:(

yeung hiu he 發表於 2008-5-13 09:32 AM

係囉, 琴日看"真情"的時候突然特別新聞報道 L Sl$CYn mvU
報導四川七點八級大地震, 都好突然!'U.P8p8m LB
有d 人感到震動, 但我住沙田感覺唔到!
\!D,]%{{,K;T 希望死去的人安息啦, 未死的好好振作做人!

h.t.f 發表於 2008-5-13 09:56 AM

人總是敵不過大自然.
gFK6}#L{ P#P{ 願死者能得到安息,死者的家屬能重新振作.

coolyiceman 發表於 2008-5-13 10:34 AM

希望佢地安息9MyGI*Mm8M
阿門~~~~

mkj 發表於 2008-5-13 11:08 AM

阿彌陀佛~ (合十)

head1328 發表於 2008-5-13 11:39 AM

同胞們安息吧.....

terryng2 發表於 2008-5-13 11:40 AM

已經死了9千幾人,希望唔好再多la,希望佢地安息la
%s2c kfG-t0? 今次震得太勁,又會無拉拉地震

supreme12 發表於 2008-5-13 11:51 AM

希望距地安息```R.I.P ````

也媽嗲 發表於 2008-5-13 11:53 AM

請安息la~~d(fEq~4?D

Ixme\MYO 亦希望全世界少d災難......

woooot 發表於 2008-5-13 06:10 PM

發生黎克特製7.8級大地震,威力相當252顆原子彈爆炸,威力也太大了,難怪死那麼多人。*mSU7T C_P$`"ST;Rs@
:eek::TCVy$o"@ k
%sce zEl
希望他們 R.I.P

戰虎 發表於 2008-5-13 06:48 PM

中國又一次天災橫禍,我都希望死者早日安息,

SCM 發表於 2008-5-13 09:19 PM

希望佢地好好安息h"|Exj6S;R u
就算真係有餘震
z3u\9~,XS3r 都要堅持住 唔好放棄生命w _eh;Xws

QO_(s&t 我準備聽日去捐錢
z,Af7F HT3h 有冇人會去

怪人米不多 發表於 2008-5-13 09:24 PM

[i][b]R~~~~~~~~~I~~~~~~~~~P[/b][/i]

迷途小羔羊 發表於 2008-5-13 09:51 PM

望已死者安息
\V&s3O.S 受困者早日獲救
b@~o3ZoW 倖存者重新振作
@&c+v"Y^0G9X?.L 死者家人節哀順變

SCM 發表於 2008-5-14 08:51 PM

睇住新聞真係愈睇愈心痛K`FI6x$A9K
d死亡人數係咁增加.....

uniqueleung 發表於 2008-5-14 09:00 PM

希望佢地早日脫離悲痛...o$\-gW MWh7Gs:k
快d 重建佢地既家園

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.