有人正在學法文嗎?
身邊有不少朋友打算學法文, 這裡也有人學嗎?;\+Vl T1eH!wW9Jy y|Y
其實是什麼推動你們去學法文?又有何難處? [quote]Originally posted by [i]cityokok[/i] at 2008-5-14 19:02:z4K @:}f$J
身邊有不少朋友打算學法文, 這裡也有人學嗎?7@ }&}WA!`
2|o/HrG,@$nzcp
其實是什麼推動你們去學法文?又有何難處? [/quote]#S$ABKB
rYtw j0`&W
锺意睇 法国电影 ,摄影视觉美学
从小到大 唔多唔少 法国浪漫文化 影响{/Z]n0O G.p q;L
医学,化工。。等等。。有好多 法文 正书
想以第一身理解。。所以。。。;A.w Wh[~&IGY\7\-s
有一期 心思思 又 懵闭闭 就走左去 学人学法文。。:redface:
不过自己又懒, 学极都 学得唔好。。:redface::redface:
所以,,,,,:redface::redface:!C4y j#jm O+Rdm
法语 被喻为 全世界 人类 发出声 语言之中 最 好听 既 语言之一 。。。qB:I @ W;v
法国文化协会:dev:
工联会有法文班 *超值*:D
以前 浸大有班 唔知衣加有无。。。。:confused:j x8RaE:Q-g sc
#Y/O h W qg
法文 名词 乜鬼野 都 分性别。。。
起初 要记D生字 都 有D 头痕。。
:eek:数 一大堆数目字 既时候觉得法文 有D 麻烦 :haha:/TW?Ph
不过 都 唔够 德文 仲多 个 中性 添。。。'm b)\V9U
搞极都搞唔掂 德文 文法 所以 :giveup::giveup: 今晚打老虎!!!
頁:
[1]