窮人...不接受你的捐款
今日我尃登去7-11捐款(我自己日子也不算好過,諗住捐$50盡一點心意)去到的結論是"紅十字會"連捐款也有下限,最少要捐$100,銀包唔夠一舊水的話...請過主:angry:哈...香港地依家就連窮鬼想捐錢也不能...:good: 高兄我諗紅十字會唔係唔肯接受你分心意,n \hU X`Ft
只不過你捐50蚊 可能唔太方便
如果有D人捐 1 蚊2蚊
我諗紅十字會數錢都有排數
仲有記錄都可能唔方便!r wa*C7]dop
高兄 如果真係有心 不如叫埋你D朋友 甲埋一齊 一舊錢咁捐吧! [quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 11:21 PM:
高兄
我諗紅十字會唔係唔肯接受你分... [/quote]
我係唔鍾意好似比人屈咁樣,捐款...係出自隨心,邊可能有下限架,我今日弟一個感覺,好似入咗賭場咁樣:haha: [quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-14 23:24:
K;_8{[^9k4e8|"y
我係唔鍾意好似比人屈咁樣,捐款...係出自隨心,邊可能有下限架,我今日弟一個感覺,好似入咗賭場咁樣:haha: [/quote]7?8G;icmy#K#J
"pw!D$F,Xv'c|]\9B
只能怪事實就係咁樣!v_$}.f?9L/{w
常常聽到 多多益善 [size=4][color=Red]小小無摳[/color][/size].sI,H2YSa*C
有下限 真係講一套 做一套.... [quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 23:21:
高兄VW8ro&b!b
我諗紅十字會唔係唔肯接受你分... [/quote]
G SBYa2FB
正能量:agree:+你3分 [quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 11:36 PM:
#ju.z%Cq lx%~
只能怪事實就係咁樣
常常聽到 多多益善 [size=4][color=Red]小小無摳[/color][/size]