娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2008-5-14 11:13 PM

窮人...不接受你的捐款

今日我尃登去7-11捐款(我自己日子也不算好過,諗住捐$50盡一點心意)去到的結論是"紅十字會"連捐款也有下限,最少要捐$100,銀包唔夠一舊水的話...請過主:angry:哈...香港地依家就連窮鬼想捐錢也不能...:good:

mk政 發表於 2008-5-14 11:21 PM

高兄
,^T9eLTD!H 我諗紅十字會唔係唔肯接受你分心意,n \hU X`Ft
只不過你捐50蚊 可能唔太方便
m;~K{5s'^X 如果有D人捐 1 蚊2蚊
8s6wM+vP 我諗紅十字會數錢都有排數
@pC*f ?[ 仲有記錄都可能唔方便!rwa*C7]dop
高兄 如果真係有心 不如叫埋你D朋友 甲埋一齊 一舊錢咁捐吧!

費事高 發表於 2008-5-14 11:24 PM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 11:21 PM:
,_?x(o+r+~:@8T _;Wx 高兄
Qk%N(I;C 我諗紅十字會唔係唔肯接受你分... [/quote]
!A`8I*D,I
Q l-f kUH 我係唔鍾意好似比人屈咁樣,捐款...係出自隨心,邊可能有下限架,我今日弟一個感覺,好似入咗賭場咁樣:haha:

mk政 發表於 2008-5-14 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-14 23:24:
-OA5d1G~e CP
{L u)Xek_ q K;_8{[^9k4e8|"y
我係唔鍾意好似比人屈咁樣,捐款...係出自隨心,邊可能有下限架,我今日弟一個感覺,好似入咗賭場咁樣:haha: [/quote]7?8G;icmy#K#J
"pw!D$F,Xv'c|]\9B
只能怪事實就係咁樣!v_$}.f ?9L/{w
常常聽到 多多益善 [size=4][color=Red]小小無摳[/color][/size].sI,H2YSa*C

s+XEnE | RDzD 有下限 真係講一套 做一套....

loklok117 發表於 2008-5-14 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 23:21:
1{YwCA6ljCO 高兄VW8ro&b!b
我諗紅十字會唔係唔肯接受你分... [/quote]
+U Z`+Xi sQGh%s G SBYa2FB
正能量:agree:+你3分

費事高 發表於 2008-5-14 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 11:36 PM:
8f|#S9C7V]'s8l #ju.z%C q l x%~

DV0c9OXq 只能怪事實就係咁樣
"u e*{u(gV 常常聽到 多多益善 [size=4][color=Red]小小無摳[/color][/size]N&alZ(sA-G1]

Sw0k v Go"J}$\]%P 有下限 真係講一套 做一套.... [/quote]
Ze E%DcX*c,i&G"y
DEW.dm*A5~Y YN:Jqp fH1m([%?&~
我今日去過兩間7-11,第一間...個女店員就連可以係7仔捐款,佢都唔知,後來佢打電話去問其它店舖,佢先知道有得捐款,後來佢好似唔係咁識咁搞咗一輪,再答我$50捐不了,我再去第二間捐過,佢地又係咁講,不過呢間就好一點,知道有下限:haha:

mk政 發表於 2008-5-14 11:52 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-14 23:41:7zG*\NFs2_

"Q+Z8u^&Gv'e
_ h^u*? r$Y
-wGVA w)Kt 我今日去過兩間7-11,第一間...... [/quote]
aZ$Xx OFk&o#h
h9kM4rE$|#e.Z Ag 直接去紅十字會 我諗50蚊都得

infjlam 發表於 2008-5-15 12:28 AM

費事高兄,我諗這關乎行政成本問題...
@:c-tW@0W'`G? (Vw"`v5C
好似八達通咁,是不能夠用五十蚊以下去增值的...

kaing 發表於 2008-5-15 12:42 AM

係銀行過數最好....
4B9Nu} AoL \0X 都唔知會唔會比7-11從中xxxx
D3VH\_:}(H mV E5N%~0@7A
我只係想我捐既錢,,,,真係直接幫到受地震影響而有需要既人....

waynewi 發表於 2008-5-15 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-5-15 12:28 AM:C&H s;d0V3_Kk8bo
費事高兄,我諗這關乎行政成本問題...
Wf]R y V+Pd$bG.au
好似八達通咁,是不能夠用五十蚊以下去增值的... [/quote]
G"du/T(q1N5I i!?&y Na"e
但有唔同播~
O'ad"aq~`o 八達通係牟利的~2U.]iYi H%oQ
紅十字會我諗唔會係........
;l6@gIm
X`J+r-k 不過就算設下限係為左方便管理都好...9Jo*rck&jdS e3b2Z;`
我都覺得唔太應該...為左振災既話...
j Gbzpm;l|%U;\ 做善事唔應該計錢...係應該計心...qP&[%g)v e
對一d環境只可以捐得好少錢(ex $10)既人黎講c$p0F4Zj&[m$r*`vC
咪剝削左佢地出一份力~出一份心意既機會~
.zz1QgI FPc
W%cH2a#[(H 我聽過一個故仔講~H)x9M4S8_"t6\3e
一個富有人家~身家有一億~捐左十萬AAT I8w0S
一個乞兒~成副身家只有十六蚊~但佢捐哂16蚊出去;E+| ~yQfYB
位富有人家所發既善念,都唔及位乞兒所發既來得高尚、來得溫暖

QuiGonJinn 發表於 2008-5-15 01:36 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-5-15 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]waynewi[/i] at 2008-5-15 01:19 AM:(Jn7U?4Y,r:R!U*W;tS
但有唔同播~vG b o| E
八達通係牟利的~ TXRGWVgr
紅十字會我諗唔會係........
yTj3g{o ... [/quote]
Mm0z$Q4I 5`wDjiA
我也相信,紅十字會所收捐款理論上是多多益善,少少無拘的,
`$D;_^'}i-Nf Z 問題真正重心是:7-11是牟利的:dev:,
b:k ]b5jzd2X#Q 要乎合真正成本效益,就要設下限,)[H"r+^h4@D
純粹舉個例:一百個人響7-11排大隊,個個都話要捐e.g.$1,@z r-v}X?
咁7-11就真係唔駛做生意...

qqwqqwqqw1 發表於 2008-5-15 11:06 AM

現實睇既話,捐得愈多就係愈有誠意,-y9mI Le3i%X? lTw
大家嘴巴上都是說多多益善,小小無摳,
e.kTJ:Tz+y9H Z 但緊係愈多愈好,&nq N[WF6PS+^
如果你有難,有個有錢佬捐10萬救你,_v Ypfh"V
有個乞兒用全部身家20蚊捐比你,m^c3n&o6n;PoTM
乞兒誠意就好足,但又幫得幾多呢?
O,Q)a5{&it 你向有錢佬道謝既誠意份量一定比向乞兒道謝的多,5q#G nnQin
人地有幾多身家又關你咩事,捐百分之幾又如何?
2?9t3b2I!J8mE \ 佢捐10萬係事實,而且$都是他自己賺來的~)|5zv mM'C7P*{ TX
有一個普通人捐20萬,因此別人就說捐10萬的有錢佬誠意不夠,真可笑:D+my;VP.R
現實就是這樣:cry:

Triangel 發表於 2008-5-15 11:27 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2008-5-15 11:06 AM:
;is'uVw9e 現實睇既話,捐得愈多就係愈有誠意,'v9C I MG0y(I`n3O
... [/quote]A.U3M!cb)V8bL

sI`tts(^ 基本上係吾同意你講法! 不過論點新鮮 [tri +4]

費事高 發表於 2008-5-15 07:53 PM

今日經過馬會,見到馬會門口有個捐款箱,我今日卒之都捐咗喇^0^

alan123boy 發表於 2008-5-15 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-15 07:53 PM:'L}H S Q#kw
今日經過馬會,見到馬會門口有個捐款箱,我今日卒之都捐咗喇^0^ [/quote])U#pn#wS
我都係馬會捐架!:clap:
5BO]upyc;N!T6k 如果你係窮人捐50蚊,勝過家誠哥3000萬!!!:good:
ww7D\7V6M-t 代表苦難的同胞多謝你!!!費事高!:agree:

費事高 發表於 2008-5-15 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2008-5-15 08:35 PM:
OV5\U#rI
jf$lvul"_e:] 我都係馬會捐架!:clap:
{-WcH{ 如果你係窮人捐50蚊,勝過家誠哥3000萬!!!:good:
.G)pa6s#urR 代表苦難的同胞多謝你!!!費事高!:agree: [/quote]D?4Li Yn R

r^v$n)? E N l2tU9^%C h.U!o5l
少少心意,我都只係幫到幾樽水及少少紗布而已:P

alan123boy 發表於 2008-5-15 08:49 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-15 08:47 PM:
x k,h B(u3n&M6Z n?/k T#E%Vv6Um {k)r

\!h4V!L0Tb] 'L%S8Lo8W8v
少少心意,我都只係幫到幾樽水及少少紗布而已:P [/quote]v3N q?K
夠架勒!如果人人都有你呢份心意!幾多水同紗布都可以買到!:good:

D_Boy 發表於 2008-5-15 09:03 PM

費事高兄~Take it easy!!! I 'm very appreciate your charity heart!!!! Water drops can be joining to become river ma.

terryng2 發表於 2008-5-15 10:01 PM

我係窮人但都捐了80元,$多少唔緊要ma,只是想有一份對災民的一份心意,幫得幾多得幾多la

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.