娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2008-5-14 11:13 PM

窮人...不接受你的捐款

今日我尃登去7-11捐款(我自己日子也不算好過,諗住捐$50盡一點心意)去到的結論是"紅十字會"連捐款也有下限,最少要捐$100,銀包唔夠一舊水的話...請過主:angry:哈...香港地依家就連窮鬼想捐錢也不能...:good:

mk政 發表於 2008-5-14 11:21 PM

高兄^q7vv_T
我諗紅十字會唔係唔肯接受你分心意P GbVHWb;Nk:M
只不過你捐50蚊 可能唔太方便
#_^_GdX4Q 如果有D人捐 1 蚊2蚊 9]H#LY'a{{
我諗紅十字會數錢都有排數%U4OP N/]-\V0QT
仲有記錄都可能唔方便CAEQ8E$m
高兄 如果真係有心 不如叫埋你D朋友 甲埋一齊 一舊錢咁捐吧!

費事高 發表於 2008-5-14 11:24 PM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 11:21 PM:
'u tEKn_*a!S 高兄-sEakKM z+}
我諗紅十字會唔係唔肯接受你分... [/quote]o/W3y O"XT
#o Hk$kb8f
我係唔鍾意好似比人屈咁樣,捐款...係出自隨心,邊可能有下限架,我今日弟一個感覺,好似入咗賭場咁樣:haha:

mk政 發表於 2008-5-14 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-14 23:24:'?:]8J1Qg'I

8T/H1Q5\ z0hxvw0X
'E \;k A5S FLOU5Dh 我係唔鍾意好似比人屈咁樣,捐款...係出自隨心,邊可能有下限架,我今日弟一個感覺,好似入咗賭場咁樣:haha: [/quote]
0j9]nh:yHoUo P %{I~6t&h
只能怪事實就係咁樣)?m2WDDs!n
常常聽到 多多益善 [size=4][color=Red]小小無摳[/color][/size]
Ep D,c@2O )w}0|.aM9Z7r
有下限 真係講一套 做一套....

loklok117 發表於 2008-5-14 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 23:21:|Gt#M9nV cf)N
高兄
}J Ns K^#|"Vv 我諗紅十字會唔係唔肯接受你分... [/quote]:E8TfB jF9Dg

5s|CKct$Bz 正能量:agree:+你3分

費事高 發表於 2008-5-14 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at 2008-5-14 11:36 PM:
;t R"x$W TE#R O6Qa;Ad5FB*L!I$j
D$M:f GEXR
只能怪事實就係咁樣2Q#m"h F I ? B
常常聽到 多多益善 [size=4][color=Red]小小無摳[/color][/size]
"AN#?&Zu,h"aR;U
W7J$A*lm"a$g] 有下限 真係講一套 做一套.... [/quote]
H)ggw T@ w/j 2Fj;e$r)Ls
U3^^dHW5D@
我今日去過兩間7-11,第一間...個女店員就連可以係7仔捐款,佢都唔知,後來佢打電話去問其它店舖,佢先知道有得捐款,後來佢好似唔係咁識咁搞咗一輪,再答我$50捐不了,我再去第二間捐過,佢地又係咁講,不過呢間就好一點,知道有下限:haha:

mk政 發表於 2008-5-14 11:52 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-14 23:41:
rB0b!J0o.m;^
bl!ch+A*FG
)^ e$v#?-|3p6Y "aWHc Y&K%RM
我今日去過兩間7-11,第一間...... [/quote]]0t/|gZ

,Y"a)FNGy5Ox 直接去紅十字會 我諗50蚊都得

infjlam 發表於 2008-5-15 12:28 AM

費事高兄,我諗這關乎行政成本問題...d)R zm Ft"K_e
|P"Had!@{
好似八達通咁,是不能夠用五十蚊以下去增值的...

kaing 發表於 2008-5-15 12:42 AM

係銀行過數最好....
f1W7aYAst&s| 都唔知會唔會比7-11從中xxxx
#vNv n4h'n Np
uM6b4Exl1Yxki1Kw 我只係想我捐既錢,,,,真係直接幫到受地震影響而有需要既人....

waynewi 發表於 2008-5-15 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]infjlam[/i] at 2008-5-15 12:28 AM:#lIeH2W:Nh
費事高兄,我諗這關乎行政成本問題... C'HP:t[#@;O z
I2h0k([^hkv
好似八達通咁,是不能夠用五十蚊以下去增值的... [/quote]4`5R|;` dO

[C,Jf.R"? 但有唔同播~ U`1s R1e Y V
八達通係牟利的~
!MF ^{~q`i 紅十字會我諗唔會係........@Q;^-l7E
'M5ST#Y_
不過就算設下限係為左方便管理都好...
1G%N:b8ztbMx 我都覺得唔太應該...為左振災既話...
o R6b^Vv%Ch\pq` 做善事唔應該計錢...係應該計心...8dj2nb8OO
對一d環境只可以捐得好少錢(ex $10)既人黎講
;AYKR|!]Xb 咪剝削左佢地出一份力~出一份心意既機會~
f~P]|lSC2q
? V.Q0D3uU 我聽過一個故仔講~$^4P&V8RTR
一個富有人家~身家有一億~捐左十萬
p2H+uOM]6R 一個乞兒~成副身家只有十六蚊~但佢捐哂16蚊出去'T,c,Ap s8K ]r
位富有人家所發既善念,都唔及位乞兒所發既來得高尚、來得溫暖

QuiGonJinn 發表於 2008-5-15 01:36 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-5-15 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]waynewi[/i] at 2008-5-15 01:19 AM:
i,WIp'BL[b 但有唔同播~
3D(Cb S1kSx8Gk 八達通係牟利的~
R es r"? 紅十字會我諗唔會係........8Imh%L_ Y
... [/quote]
Flal0q|k (Ib x c jj0\
我也相信,紅十字會所收捐款理論上是多多益善,少少無拘的,e+@$vb.Ag!r
問題真正重心是:7-11是牟利的:dev:,
_l,m i\3K 要乎合真正成本效益,就要設下限,rF,n mLT%G;C"].^
純粹舉個例:一百個人響7-11排大隊,個個都話要捐e.g.$1,Z*Oer&f ?/{
咁7-11就真係唔駛做生意...

qqwqqwqqw1 發表於 2008-5-15 11:06 AM

現實睇既話,捐得愈多就係愈有誠意,e$?8J7O o
大家嘴巴上都是說多多益善,小小無摳,
2L1VF |K:e"ga 但緊係愈多愈好,(bRm5L1K2j_J
如果你有難,有個有錢佬捐10萬救你,}iZ\q
有個乞兒用全部身家20蚊捐比你,
G?"O8\TcI)@$J-V;F7| 乞兒誠意就好足,但又幫得幾多呢?4^6a@ArN `ns
你向有錢佬道謝既誠意份量一定比向乞兒道謝的多,
|,z*h2m}6c7Z+[ 人地有幾多身家又關你咩事,捐百分之幾又如何?
s#w#cY9y 佢捐10萬係事實,而且$都是他自己賺來的~ftM Gn { ySHJJ+L
有一個普通人捐20萬,因此別人就說捐10萬的有錢佬誠意不夠,真可笑:D G l#?e6M+J0{s.R:c
現實就是這樣:cry:

Triangel 發表於 2008-5-15 11:27 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2008-5-15 11:06 AM:
Em r:qV 現實睇既話,捐得愈多就係愈有誠意,
!}qh*n&JT _t ... [/quote]
.r:Xq7Q(s P$R9Mb1w#g "cz"I G;e-K
基本上係吾同意你講法! 不過論點新鮮 [tri +4]

費事高 發表於 2008-5-15 07:53 PM

今日經過馬會,見到馬會門口有個捐款箱,我今日卒之都捐咗喇^0^

alan123boy 發表於 2008-5-15 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-15 07:53 PM:1J]-Ma1_,qi^y
今日經過馬會,見到馬會門口有個捐款箱,我今日卒之都捐咗喇^0^ [/quote]
ba9{"v(W&|%n9u 我都係馬會捐架!:clap:|#@C(cMW+LQc
如果你係窮人捐50蚊,勝過家誠哥3000萬!!!:good:
;X2}|4D+d^1b+r 代表苦難的同胞多謝你!!!費事高!:agree:

費事高 發表於 2008-5-15 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2008-5-15 08:35 PM:$g9^Ebr&u
'}5B0Xe C,C?D
我都係馬會捐架!:clap:
/f]u*Jj 如果你係窮人捐50蚊,勝過家誠哥3000萬!!!:good:$BQSLth8bL
代表苦難的同胞多謝你!!!費事高!:agree: [/quote]
h8g.E QeCTS{
(r!ZH^U)I
(^1b q)l ~2y1X 少少心意,我都只係幫到幾樽水及少少紗布而已:P

alan123boy 發表於 2008-5-15 08:49 PM

[quote]Originally posted by [i]費事高[/i] at 2008-5-15 08:47 PM:6A'V!Y]F,_2?-L2wn
'K.f-kgo'O9p"H}

L2Z[!^P Qq x6q
4IzK$v5A8t 少少心意,我都只係幫到幾樽水及少少紗布而已:P [/quote]1Q@7Xm%p;[$u7M
夠架勒!如果人人都有你呢份心意!幾多水同紗布都可以買到!:good:

D_Boy 發表於 2008-5-15 09:03 PM

費事高兄~Take it easy!!! I 'm very appreciate your charity heart!!!! Water drops can be joining to become river ma.

terryng2 發表於 2008-5-15 10:01 PM

我係窮人但都捐了80元,$多少唔緊要ma,只是想有一份對災民的一份心意,幫得幾多得幾多la

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.