娛樂滿紛 26FUN's Archiver

peterdogdogdog 發表於 2008-5-15 01:48 AM

點樣可以成為救災義工?

幫助四川地震嘅災民........除左捐款外
DP jqfYq gt^ 如果想親身去救災ivF1b+P#[ Pu
請問大家知唔知有咩途徑?

alienck 發表於 2008-5-15 01:53 AM

你家陣想做就難啦R]R-Ti5y akq,GB
我有朋友係st. john的r+{e:rQ+a
已經有叫佢地去救災
$d3[#Q d4YR 咩都唔識可行性不大啊.....

QuiGonJinn 發表於 2008-5-15 01:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2008-5-15 02:05 AM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-5-15 01:53 AM:?)Kl,i$VJ{8E
你家陣想做就難啦-_pmb`
我有朋友係st. john的
NaDF&e,r$W2Ws1O 已經有叫佢地去救災 x{,KQL7v5E
[b][color=Red]咩都唔識可行性不大啊.....[/color][/b] [/quote]Im v#pK7V J3l
:agree::agree: g6Pk@8J/E!Jg9i&j
救人不成反害事.

peterdogdogdog 發表於 2008-5-15 02:38 AM

咁我都係留番係香港Uicef分銀仔算lu........

msv 發表於 2008-5-15 02:57 AM

又唔熟果到地區,行幾廿個鍾先入到去.......
*iOR)@!FT"[6P:M 救人ed野都係交比解放軍果d la.............VmHV&e1B{mz
佢地一個頂你地幾個,而且佢地又受過訓練
gP x1q1FD
(F%c%E d9^ gJ9u]nYa 我地比錢已經足夠...............

alienck 發表於 2008-5-15 03:18 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-5-15 02:57 AM:j#aq*~)O`,e]3G6U
又唔熟果到地區,行幾廿個鍾先入到去..... [/quote]hAz/l0Vh

DG/L/_ o,^:H~x5H 又唔一定比錢就得
4x8F2P!Y@ 有d人喜歡身體力行
W XA1_*v0fNw-V}j i1J 不過都係果句
9NaXW7O+w3Z p'O 自問識野又唔怕辛苦先好去:good::good:
!_ggY A%]${da [color=Red]廢事要人救多一個[/color]:giveup::giveup:
{#S1v0]v4x (我都係捐錢果群):D:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.