點樣可以成為救災義工?
幫助四川地震嘅災民........除左捐款外如果想親身去救災ivF1b+P#[ Pu
請問大家知唔知有咩途徑? 你家陣想做就難啦R]R-Ti5yakq,GB
我有朋友係st. john的r+{e:rQ+a
已經有叫佢地去救災
咩都唔識可行性不大啊..... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2008-5-15 01:53 AM:?)Kl,i$VJ{8E
你家陣想做就難啦-_pmb`
我有朋友係st. john的
已經有叫佢地去救災x {,KQL7v5E
[b][color=Red]咩都唔識可行性不大啊.....[/color][/b] [/quote]Im v#pK7V J3l
:agree::agree: g6Pk@8J/E!Jg9i&j
救人不成反害事. 咁我都係留番係香港Uicef分銀仔算lu........ 又唔熟果到地區,行幾廿個鍾先入到去.......
救人ed野都係交比解放軍果d la.............VmHV&e1B{mz
佢地一個頂你地幾個,而且佢地又受過訓練
我地比錢已經足夠............... [quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-5-15 02:57 AM:j#aq*~)O`,e]3G6U
又唔熟果到地區,行幾廿個鍾先入到去..... [/quote]hAz/l0Vh
又唔一定比錢就得
有d人喜歡身體力行
不過都係果句
自問識野又唔怕辛苦先好去:good::good:
[color=Red]廢事要人救多一個[/color]:giveup::giveup:
(我都係捐錢果群):D:D
頁:
[1]