娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ktwu2007 發表於 2008-6-6 03:15 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 03:13 AM:
*kE:e2i d%x
3\^*S*b5v-_;?g~M
n)F6\['\*l 20號考....?N_[%b"]

6t"l;[ [_0PV zb 你係邊區考 ?? [/quote]"fZL.s5r

MR2q%o;X\ 男拔萃...........
:MCHw` 你考會考有無去過女校考.......:love:

ktwu2007 發表於 2008-6-6 03:17 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 03:15 AM:
*B.C4W$jA3o$[n 叫也媽嗲都唔錯:win:.... [/quote]TX[;p"un
+t[&s#J;B|x,y3S
佢仲未下線, 可能在看 a 片:cheers::cheers::cheers:

jen01 發表於 2008-6-6 03:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ktwu2007 發表於 2008-6-6 03:27 AM

無力喇                                                 .:D
?;A:y1V} 今晚再談:D:D:D:D

jen01 發表於 2008-6-6 03:29 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ktwu2007 發表於 2008-6-6 03:31 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 03:29 AM:
,YP"[?RNi
D)eT-m\k
!Y^6c5O+z9txM 講下題外話,X[P/o-R[%X?
唔知點解我一跑完步之後,i ]hW$as*h&|
返到屋企睇咸片,+[a G9P%dJ ew yC
條野會超硬,比未跑之前硬足一倍,
T-c&L'b*V 嗰下會勁想打飛機:agree: [/quote]u7jCu0L:i)H#c3_

W_h3|2l.q7S(F 你一日打四次, 鐵人都死la!
FA"a b~&bG'g 考完試, 番大陸 happy 下仲好:dev:

ktwu2007 發表於 2008-6-6 03:32 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 03:27 AM:o$zU6mNl)@*s|^2l
7M+B5rk,O
3`oq#w!wx8z
好想去:drool:,但未去過:hitwall: [/quote]
Y)Z H+HR9e u,y
Q@]sV[ 我去過協恩, 不過監考會都是有好多男的, 仲以為有好多正 miss 睇:haha:

jen01 發表於 2008-6-6 03:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jen01 發表於 2008-6-6 03:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ktwu2007 發表於 2008-6-6 03:35 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 03:33 AM:vX_Ad@-Mk
i Q'T Ol(xA]1t
hQP WP#n
你都去開disco:naughty: ???? [/quote]
he h,bVF B)AC | d2y+K
無......5{6Lt Ys)tw
只看過d 夜遊片, 不過我覺得介紹的囡囡好後生, 分分鍾上到去, 貨不對版:angry:

ktwu2007 發表於 2008-6-6 03:36 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 03:33 AM:
;S+a2Tg%`~p;Ub
z(l t3^*e$m
3XS"K)v9p?0|` 我去香港仔考,d miss唔錯:redface: [/quote]
1M7v4| ]E$_a3h
`*? XPC6`Yb 無用, 有得睇, 無得.......
*f2a#dpjF.L :(

jen01 發表於 2008-6-6 03:46 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ktwu2007 發表於 2008-6-6 03:52 AM

[quote]Originally posted by [i]jen01[/i] at 2008-6-6 03:46 AM:
^j G0y-bn7gWJ @'hT"if%P;Fj
/C;T#KJ#? d K/P_[
依家好累,聽晚再同你講過,5Om6a PQn.j6Ur;C;?

%m-tU A/DsT bye bye:cheers: [/quote]hD#j Y{
8S tcG)B.p
okok:D:Dgj:sr&O:I
成10幾分鐘先會都知你..... :kiss:
Bb)I%? |"p_ byebye

kelfmv4 發表於 2008-6-7 02:02 PM

:D:D:D:D:giveup::giveup::giveup::giveup::giveup::giveup::giveup:

Lee3 發表於 2008-6-23 02:39 PM

hey jenjen
2J2?0VCw;C p 送你一首old school, 雖然不是原唱,但是ok的啦,有白光的東西的都差不多。。。就差不多嘛:
CGl@W#V8| 等著你回來
C/r f.ig)L [url]http://www.youtube.com/watch?v=gghAYKux7Hw[/url]
-J w+k z E[Eh4o
"V ]NOGu0?0i$x 當然,網路就是網路:
"TRq8yIY 白光的“如果沒有你" 聼過沒有?
d,Vm!J)^ [url]http://www.youtube.com/watch?v=q3Z-LlpFdTY[/url]

頁: 1 2 3 4 5 6 [7]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.