娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alan123boy 發表於 2008-5-15 11:14 PM

人心肉做,大地震後我晚晚發惡夢.....

可能日有所思,夜有所夢,連日見報章,電視台,電台,互聯網看見災情,本人痛心疾守,極度難過,晚晚發惡夢.........:(
u]G7{P `8tB0J&P 甚至自責,本人十分之無能,什麼也做不到,什麽也幫不上忙,跟友人傾訴,友人說,你可以捐錢啊!
O%K(j.k |'KZ{J 對!跟著本人連忙捐了一點小錢,但,仍然感到很沮喪...........:(
s6ex"y!T w
3k;Y&LIg fR 家散人亡,無家可歸,家園盡失,捱饑抵餓,希望破滅..............:(:(:(:(:(:(*Ex)^ Y-gN1Y L'{n.Z
希望在明天?真的嗎?:(

極樂 發表於 2008-5-15 11:34 PM

一邊睇電視, 眼淚係咁流......;f:t a$@4K"Y
真係好想幫手救人!!
y;C:@uhk5K 個腦不停咁問 why? 點解會發生呢d事? u7x!g n#{!|5B;}
雖然天災人禍呢d野好難避免..... an5tr8mwK
但係個心真係好痛!!!好痛!!!
1^6v$KC)M _zp 除左捐錢, 只可以祈求個天唔好再有呢d事發生........
7q`~D%EY 希望可以救返多d人.....:cry:
:P9y7Q(ET c?8r q5_%?%O%Xf
[[i] Last edited by 極樂 on 2008-5-15 at 11:36 PM [/i]]

alan123boy 發表於 2008-5-15 11:44 PM

我不是愛哭的人!相反,自問堅強,看到剛才那小女孩說:爸爸在貴洲,媽媽死了..........就忍不住哭了!bNkU A%R ~
我也有一個可愛的女兒,自己幸福,怎麼同胞們會這麽不幸?????
nC8M q!]h j8V:h ??????????

極樂 發表於 2008-5-15 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2008-5-15 11:44 PM:5PPJ Sb w.v1F:A
我不是愛哭的人!相反,自問堅強,看... [/quote]1t)IXZ"Is5_

&~1^C k!Uq,] r$[ 可能我都身為媽咪, 所以當別人失去自已的兒女 / 兒女失去父母....
Bt5D a.WFS H 個感覺好大.....
'oM ] dRr_X 望住自已個bb,心裡面默默咁諗左幾句:5z8A{;V!u Y3V:g G!|m
"bb, 你要珍惜所有野, 因為我同你都好幸福, 你要好好珍惜...."

發表於 2008-5-15 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 15-5-2008 23:34:
w bI9j,uN ~s 一邊睇電視, 眼淚係咁流......-A.T q,R#}
真係... [/quote]b Ip+E;U*C/o
我也是無法忍得住淚水, 坐地鐵時看報紙亦會眼濕濕.:cry::cry:
Y3r!j [9A,Ns 唉, 希望可有多些人獲救啦

傻妹豬 發表於 2008-5-16 12:05 AM

唉,我個心又可常唔係好痛?!~:help:  :cry:

傻妹豬 發表於 2008-5-16 12:05 AM

唉,我個心又可常唔係好痛?!~:help:  :cry:

msv 發表於 2008-5-16 12:24 AM

我就沒有什麼感覺...........其實大地震9不9都有..........n*Y r^};vh
菲律賓等............只不過係今次係d人口密集小小既地方...
&uI.f"M3Q n@8Ddz'S 電視又係咁不停的追訪...........同埋今次係我地祖國發生...
4Kue+O,T
g7]&b9[5p1_3V%S 不過當然........我只係沒有感覺...我都會去捐錢既...

mk政 發表於 2008-5-16 12:43 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2008-5-16 00:24:
:sAm(k4V~8V4C 我就沒有什麼感覺...........其實大地... [/quote](OV#`!D9ibtQ-L
Iafn6u/ceE
一個人見到呢d場面都無感覺j,L0lC QFmu)^ Ox
不能說你冷血 只可說你無情
Q_O?PA+X:}p *XZ+x'n$VK*Y
你諗諗如果係四川比泥石壓住的人(huV,m#O\$L |[
係你的親人 朋友 \\])k*}+x3q
你會無感覺嗎!?
.b ds9il;\
w"x'e0dI-ESZG%R 希望死亡數字 唔好愈黎愈多
6FO6@)Q3`L K8aU:n 停喇 唔該!!!!

msv 發表於 2008-5-16 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]mk政[/i] at  12:43 AM:rQ!b_zR3V.F

7\zII c e_(qqP
2i%P\!zc.S^ 一個人見到呢d場面都無感覺%Iucc[+F v_ n$c
不能... [/quote]
u*q-St+F6\1eF
&v0O rROf:J SORRY...................
KfvVKf 但係諗咁多野都係幫唔到手救人架la............捐左錢就已經足夠...

igniz 發表於 2008-5-16 03:52 AM

乜你咁悲天憫人既...ou,m*H"])\ {*\ `Q
好有屈原既影子
KV(_sj
)cJ'n}&Lc+nc 不過...係痛心疾首先至岩 ^^||

Triangel 發表於 2008-5-16 01:22 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2008-5-15 11:53 PM:
T }5x,M%sk(zg 3o1ro(h v:oC
d'Z+gd K@$E@nl
可能我都身為媽咪, 所以當別人失去自已的兒女 / 兒女失去父母....L7pP-C@MG
個感覺好大.....Mz/~6G t3\
望住自已個bb,心裡面默默咁諗左幾句:
:I'L[t]v [b][color=996633]"bb, 你要珍惜所有野, 因為我同你都好幸福, 你要好好珍惜...."[/color][/b] [/quote]4]lV+Sd\H\h6|-ye
?4gD-O _[_.[5C
:agree: :agree: :agree:

e_e 發表於 2008-5-16 01:55 PM

我係雪災果陣都講過 , 視察唔係唔好 , 但視察既同時 ,
m!KJ#[;fE9B]J5} 亦真係會有多野做唔到~~
!h W9h{T[b,Uz .R7Qi}+wg3@+Q
我睇到好多網友 , 甚至香港人都對佢地兩個既親民 , C#B!yt0]E1GJHfa
好感動咁款 , 但細心d唸一唸 , 我地係要做最親民既野 ,T,G*g%O8X-D
定要做對災區最有效既野???

alan123boy 發表於 2008-5-16 08:10 PM

[quote]Originally posted by [i]igniz[/i] at 2008-5-16 03:52 AM:b/Q2G:|!M_
乜你咁悲天憫人既...!a7uZe8Dn4eV
好有屈原既影子
N)|.b ~1K&ZH6G ugG t i1l:|ob
不過...係痛心疾首先至岩 ^^|| [/quote]
.^Gs7KK;VG*@Q 對!:noway:
a/S*UI+{c*o2|;d 謝謝閣下不吝赐教!thx~:win:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.