娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gx3541 發表於 2008-5-16 09:01 AM

假冒民賤聯黨員在巴士站內籌款

名位小心, B:o1pck*u
發現最近有一些疑似假冒民賤聯黨員既人在屋村巴士站內籌款, %\:lXT?t~"M Kt5t#m
穿著藍色T-Shirt , 拿著透明箱.十年都唔見佢出現一次既民賤聯黨員, [通常都係一男一女] I"z)Jf8sB-Wx9@
最近經常出來活躍. GQ8FN`(Keq
為免被一些騙徒假借震災出來籌款   :mad::mad:*u k%O mE|)[
如果大家真係想捐款的話,都係透過銀行/組織捐款穩陣 d ! xs)nH9[0@7P
(請大家 forward 出去 , THX)

古文 發表於 2008-5-16 10:37 AM

我都驚有呢d 人, 所以都係入銀行穩陣.L!h&x'Gq2HJn
呢d人真係要扲去打把

物__ 發表於 2008-5-16 11:15 AM

[quote]Originally posted by [i]古文[/i] at 2008-5-16 10:37 AM:e%B iNn"N`5M"q&v Y
我都驚有呢d 人, 所以都係入銀行穩陣
t&oHoh Zu [color=Yellow]呢d人真係要扲去打把 [/color][/quote]
&tx,qKup/y
9@`'y"Rs zT8ol 咪係...)`@9P6X.]"p"~3EL3aYh
人地咁慘,u2F$O i6B:U%i
佢地就借機呃錢

hkbm 發表於 2008-5-16 11:18 AM

咪係人地咁慘就咪呃錢啦4DGpM:{ zG/N m!{T6u
冇良心

head1328 發表於 2008-5-16 11:59 AM

d人襯火打坊....正人渣)nU"Ke;z h#I6d
直接係ATM過戶好過

chansuper123 發表於 2008-5-16 12:54 PM

Pls call the police to check them if you met them again, brother.

打狗棒 發表於 2008-5-16 08:58 PM

冒認民騙聯? 作虛弄假根本就是民騙聯組黨的理念, 我看他們真的是民騙聯黨員!!! :nogood:

費事高 發表於 2008-5-16 11:52 PM

[quote]Originally posted by [i]古文[/i] at 2008-5-16 10:37 AM:\ a^(a$gp!EL
我都驚有呢d 人, 所以都係入銀行穩陣F%bT9r;b0ba4my|9y
呢d人真係要扲去打把 [/quote]
z#s~^r
9[9|Y!BZ#Oe#ex 打靶還打靶,但絕不能一槍射死,應該先射不重要部位,之後再逐忽肉割出黎餵狗:angry:

0000001 發表於 2008-5-17 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2008-5-16 08:58 PM:
F(UCl.c~~ 冒認民騙聯? 作虛弄假根本就是民騙聯組黨的理念, 我看他們真的是民騙聯黨員!!! :nogood: [/quote]
!A-@ F HlN-V:^B
C^ QQ/y u 既然諗到同一樣野...

ee88ccttbb 發表於 2008-5-17 09:01 AM

[quote]Originally posted by [i]gx3541[/i] at 2008-5-16 09:01 AM:`E l,W%O
名位小心,
&X:JC$MH d3\!y 發現最近有一些疑似假冒... [/quote]i;Ob"w ^ KX:?
[C;L$[4M

q} piX Z[,? 娛樂版幾時改做了"政治版"呀 :cheers:
OT7^/y#VUo 民"賤"聯是支持中央政府救治四川災民, 要假冒都冒民主黨人,實得到大把港人支持Kca%W1LD
捐款呵 :D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.